2 maart, 07:10 (2017)
De wekker gaat... Ik ga rechtop zitten en strek men armen uit, hierna ga ik weer liggen. Echt geen zin in school vandaag. Laatste semester, maar alsnog vreselijk. Tegen mezelf zeg ik:" kom op Cél je kan dit!" Na toch nog wat getreuzel, wat ik gewend ben van mezelf, stap ik uit bed. Kijk mezelf aan in de spiegel en bedenk wat ik aan moet doen. Bedoel het is dus nu Maart, dus van dat kwakkel weer als je snapt wat ik bedoel.
Ga uiteindelijk na heel men kledingkast overhoophalen voor een rokje met warme trui. Wel doe ik onder men rok een panty. Niet met blote benen naar buiten haha. Voor de spiegel kam ik mijn haar door. De blonde lokken laat ik over men schouders vallen. Het ziet er prima uit vind ik zelf. Lichtjes breng ik wat make-up aan op men gezicht. Gewoon foundation en een heel klein beetje mascara. Hier voel ik mezelf gewoon zelfverzekerder door.
Als ik klaar ben met heel mijn uiterlijk gedoe, loop ik naar het keukentje en pak ik een simpele cracker met kaas. Hangend aan het aanrecht eet ik het op. Ik woon in een kleine studentenkamer in Utrecht. Dichtbij bij het dorp waar ik vandaan kom. Ameide heb ik altijd gewoond. Ben hier nog veel te vinden, geloof dat maar hahaa.
Mijn vader woont er met zijn nieuwe vriendin, Josefien. Eindelijk heeft pap de liefde weer gevonden. Mams is aan kanker overleden op mijn 14e leeftijd, het was enorm zwaar voor mij en pap. Gelukkig heb ik het een plekje kunnen geven. Pap ook, hij heeft pas een jaar met Josefien. Alleen die twee zijn echt enorm aardig. Josefien heeft zelf nog een jonger kindje, niet al te jong maar voor het leeftijd verschil wel.
Zo ben ik 22, en zij is 15. Zeven jaartjes maarr goed, dat kan gewoon. Plus ze is echt een schat, haar naam is Evelien. In mijn jeugd was Manon altijd mijn moederfiguur. Samen met haar man, Maan. Manon was de aller beste vriendin van mijn moeder, Mariëlle. Samen kende ze elkaar echt super lang, we gingen vaak ook met ze op vakantie. Maan en Manon hebben vier kinderen, die zijn superaardig! Met eentje is het contact verslapt, maar goed ik kan er nu wel mee leven.
Matthyas het Lam heet de oudste zoon en is de jongen waar het contact van is verslapt. Vroeger waren we echt de aller beste vrienden. Toen hij geboren werd was ik er ook bij als pas geboren baby. Samen waren onafscheidelijk. Toen we 16 waren voelde we wat voor elkaar. We kregen een relatie die geweldig was! Het ging uit, omdat hij in Delf ging studeren en ik naar Utrecht. Ik krijg een nieuwe vriend, Bjorn. Heb het nog steeds heel gezellig met hem.
Bjorn woont in Utrecht en is zelf 24, iets ouder dus. Hij is wel echt een schatje, maar goed. Alleen de liefde tussen mij en Matthyas is bij mij nooit helemaal gestopt. Maar goed dat kan en ben nu dol gelukkig met Bjorn.
Als ik heb gegeten, pak ik mijn tas en loop ik naar de voordeur. Snel loop ik naar de lift en zo naar beneden. Buiten pak ik men fiets en doe ik oortjes in. Ga voor heerlijke muziek. Heb hele playl
isten op mijn tel staan waar ik helemaal mee op kan zingen. Onderweg neurie ik ook een beetje mee. Bij de universiteit aangekomen, spring ik van men fiets af en zet ik hem op slot. Zo zin in weer om hele dag in de collegezaal te zitten. Ach het gaat me lukken. Met die hoop loop ik naar binnen.
Na de schooldag, loop ik naar de fietsenstalling. Daarr staat weer Lenn, gotverdomme. Hij zegt weer met de grootste grijns op zen gezicht:" heyy hoe is het?" Ik pak men oortjes gewoon weer en zeg:" Lenn ik heb nog steeds een vriendje." Zet snel de muziek op en stap men fiets op. Zo fiets ik naar huis. Ik heb vooral veel aandacht van jongen. Ben blijkbaar aantrekkelijk. Wat ik gewoon niet begrijp, maar goed. Als ik thuis ben, zet ik men tas aan de kant en pak ik een glas limonade. Dit drink ik op, had echt wel even dorst.
Hierna loop ik naar men kamer om mijn onderzoek verder te maken voor school. Mijn Laptop pak ik en ga achter men bureau zitten. Ga naar wordt en begin te typen. Wat ik studeer is de Nederlandse taal. Zelf heb ik al men eerste studie afgerond, waarmee ik eerstegraads docente kan worden. Wil dus docent worden. Met eerstegraads kan ik docente worden op vmbo, havo en vwo, maar ook op het mbo. Ik ga dan voor het voorgezet onderwijs, de eerste drie dus.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x