-106-

885 11 2
                                    

En weer meerr

Ik sta helemaal te stralen. Matt zegt dan:" Als we nou eerst even gaan douchen, want ja dan ligt de kamer hier dadelijk niet vol met zand." Ik knik en geef een teken dat dat een goed idee is. Matthy zegt dan:" Ja, nou als jij eerst gaat. Ik moet nog wat regelen. Er ligt als het goed is al wat klaar in de badkamerr." Dit zegt hij met een knipoog. Ik zeg lachend:" Is goed, en regelen??" Matthy knikt en doet weer geheimzinnig.

Ik doe mijn schoenen uit en zet die vooraan in het gangetje bij de deur. Dan loop ik de badkamer in. Hier zie ik op een kastje een zak liggen die is ingepakt en een lange broek met topje. Ik pak het cadeautje, want dat is het en pak het uit. Dan echt meteen zie ik het dat het lingerie is. Maar dan ook heftiger dan dat ik ooit draag. Ik haal het er allemaal uit en kijk erna. Het is mooi, maar dit had ik écht niet verwacht van Matthy.

Het is gewoon een zwarte BH van kant met een bijbehorende onderbroek alleen dan met een kous. Weet je wel zo'n lange, de lingerie zelf is helemaal van kant en doorschijnend bij sommige delen. Er zit ook een briefje bij met:

Het is al gewassen

Ik lach en loop dan de badkamer uit. Ik zie meneer op de stoel zitten op zijn telefoon met iets heel druk bezig. Hij zegt dan:" Nou, je hebt het al gezien aan je gezicht haha." Ik lach en zeg:" Dankje, dankje.." Hij kijkt blij en trots tegelijk. Ik loop dan naar hem toe en geef hem een klein, kort kusje. Dan loop ik weer naar de badkamer en doe ik hier mijn hele sessie.

Ik doe alles best wel snel, ik bedoel hallo ik kan niet wachten op wat Matt allemaal heeft geregeld. Dan kleed ik me ook om, in dat wat ik net heb gekregen weet je wel. Bedoel dat is echt wel de bedoeling. Daaroverheen doe ik de kleding die klaar ligt. Het is een donker groen topje, dus dat kan wel met die zwarte bh eronder. Het topje is niet van die korte zooi, daar ben ik helemaal niet van. Dat is voor jonge meiden.

Zo föhn ik dan mijn haar, moet er wel fatsoenlijk uitzien. Matthy is ondertussen gaan douchen. Hij is zelf helemaal aan het stralen, omdat ik zo blij ben. Als mijn haar echt bijna droog is, leg ik de föhn terug en kam ik door mijn haar. Matthy zegt dan:" Schat?" Ik kijk hem aan via de spiegel en zeg:" Mhh." Hij zegt gelijk:" Je bent prachtig, echt niet normaal." Ik glimlach een beetje, en die blik pakt hij op vanuit de spiegel. Hij zegt dan:" We gaan zo uiteten, dus doe wat je wil in die tussentijd, behalve cadeaus openmaken."

Ik lach en zeg:" Dusss jouw kleren in de badkuip leggen en nat laten worden, zodat je dat niet meer kan dragen mag ook." Hij moet lachen en zegt:" Je weet wat ik bedoel, maar als je me zo graag naakt wil zien. Doe ik dat met liefde." Ik lach en loop dan de badkamer uit. Hier ga ik dan op de stoel zitten, omdat het bed nu nog helemaal mooi is versiert. Ik maak er een foto van. Bedoel hallo, dit is zo enorm lieff.

Na een minuut of tien, komt hij uit de badkamer gelopen. Hij zegt dan:" Liefjee?" Ik sta op en loop naar hem toe. Hij zegt dan:" Nu is het tijd voor het cadeautjes!" Ik sla mijn armen om zijn nek en zeg:" Dit is de allerbeste verjaardag die ik ooit heb gehad!" Hij lacht blij en geeft me dan een kleine zoen op mijn wang. Dan gaat Matthy op het bed zitten, bij de kussens, zodat alles wat versiert is nog blijft liggen.

Hij zegt dan:" Nou ik zou beginnen met die linkse." Ik knik en pak hem dan. Het is een klein doosje. Ik haal het inpakpapier eraf en open het doosje. Dan zeg ik met een open mond:" MATTHYAS HET LAM!" Hij zit helemaal trots te kijken. Ik haal de oorbellen eruit en zeg:" Deze is zo mooi..." Het is een hangertje met twee kleine steentjes die mooi schitteren. Ik zeg dan met een blij gezicht:" dankjewel..."

Dan doe ik ze in. Matthy zegt dan, als ze er goed inzitten:" Ze staan je wel echt bloedmooi, het laat je ogen mooi uitkomen." Ik bloos helemaal en loop dan naar de spiegel. Vind zelf dat ze inderdaad leuk staan! Dan loop ik terug en zeg ik:" Mattt!" Dan geef ik hem een kus op zijn mond. Ze zijn echt, echt leuk.. Hij kent me veel te goed.

" Hij Was Het Al Die Tijd "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu