Doorrr
We zitten te eten op de krukjes. Samen hebben we staan kokkerellen. Matthy en ik hebben taco's gemaakt. Ze zijn wel echt lekker, dat kan ik je zeggen. Tijdens het eten is het stil, maar echt niet ongemakkelijk. Gewoon aan het genieten van het eten, weet je wel. Als we klaar zijn, ruimen we alles samen ook weer op.
Dan als ik buig om de twee bordjes in de vaatwasser te doen geeft Matthy me een zachte tik op mijn kont. Ik zeg dan met mijn hoofd schuddend:" Matthyy!" Hij lacht en als ik die bordjes goed heb neergezet, geeft hij me een kusje op mijn wang. Ik bloos een beetje en ga dan gewoon weer verder. Als alles is opgeruimd, ploffen we samen op de bank. Matthy zet de tv aan op nieuws. Er is weer iets nieuws over Covid-19...
Er zijn 3 nieuwe patiënten met het coronavirus: een man uit Coevorden, een vrouw uit Tilburg en een vrouw uit Gorinchem. Ook wordt er een advies gegeven. Thuisblijven bij milde luchtwegklachten na bezoek risicogebied. Het RIVM adviseert mensen die terugkomen uit een risicogebied in het buitenland, thuis te blijven. Ook met milde luchtwegklachten. Dit om een eventuele infectie niet verder te verspreiden. De risicogebieden waar het coronavirus heerst zijn: China, Zuid-Korea, Iran, Singapore en Noord-Italië. Minister Bruins informeert de Tweede Kamer over deze nieuwe ontwikkelingen.
Dit krijgen we te horen van het nieuws. Matthy zegt dan:" Echt kut dit, als het zo verder gaat zijn er dadelijk duizenden besmet." Ik zeg hierna:" Ja.. echt klote is het gewoon." Matthy legt dan zijn hoofd op mijn schouder en zegt:" Als we maar niet in quarantaine moeten." Ik zeg:" Nee hopen van niet nee... En ja word dan ook lastig met lesgeven." Matthy zegt gelijk:" Ja inderdaad, dat is ook echt kut."
Zo praten we hier nog een beetje over door. Matthy zet ook nog andere kleine video's op van allerlei nieuwsprogramma's. Na een tijdje liggen we gewoon komedie filmpjes te kijken. Beide moeten we er bij sommige lachen en bij de andere juist weer helemaal niet. Beide hebben we wel humor voor dingen. Alleen ja na een tijdje zijn we er beide een beetje klaar mee.
Ik zeg dan:" Is het goed als ik even ga douchen? Bedoel zweet haha." Hij zegt:" Is goed hoor." Ik sta op en geef hem nog een snel kusje op zijn mond. Ik loop naar de gang en zo naar zijn slaapkamer. Hier pak ik dan een schoon lingerie setje, je weet maar nooit met hem. Voor daar boven neem ik een sportlegging en T-shirt van Matthy mee. Dit neem ik mee naar de badkamer van hem.
Ik zet op mijn telefoon mijn muziek playlist aan. Ik kleed me hierna uit. De kleding leg ik over de wasbak. In de spiegel kijk ik mezelf aan. Voel me wel echt al stukke zelfverzekerder dan dat is was. Het dus echt veel beter geworden. Dan loop ik naar de douche en zet ik hem aan. Ik doe mijn haar in zo'n netje, zodat mijn haar niet nat word haha. Echt écht geen zin in, net zoals gisteren haha. Als het water warm is, stap ik erin.
Best vluchtjes was ik mijn lichaam. Doe het met zeep die Matthy voor me heeft gekocht, dat ik niet met de Nivea man hoef te douchen. Dat is echt zo'n geurtje die je bij hem echt veel ruikt. Niet dat ik het heel erg vind, ruikt bij hem wel lekker. Alleen bij vrouwen? Dat vind ik gewoon niet zo passen, Matthy is daar helemaal mee eens.
Als ik klaar ben met douchen, zet ik de kraan weer uit en loop ik om het hoekje. Pak dan een handdoek en droog mezelf af. Door de gedachtes die ik net in de douche had, heb ik eigenlijk zin in iets... Je weet wel zo'n partijtje in de slaapkamer. Nou ja dat partijtje.. Ik kleed me met die gedachtes weer aan. Kam dan door mijn haar en doe het in zo'n knot met twee losse plukjes zo naar voren.
Ik kijk nog zelf een beetje hoe ik eruit zie. Dan loop ik naar de woonkamer en zie ik Matthy gelijk opkijken. Hij zegt dan:" Ziet er weer goed uit." Ik lach en zeg:" Dankjewel!" Dan plof ik naast hem en leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder. Hij kriebelt dan een beetje over mijn rug. Echt langzaam begin ik er steeds meer zin in te krijgen.. Matthy is een of ander programma aan het kijken over moordvluchtige in Nederland.
Ik kijk er ook een beetje na, maar zit meer in mijn gedachten. Matthy heeft dit natuurlijk al te snel door. Hij zegt dan opeens:" Cél, schatje wat is er?" Dit moet hij een aantal keer herhalen, voordat ik het door heb. Ik zeg dan gelijk:" Zat gewoon over iets na te denken." Hij staat op en gaat voor me zitten op zijn knieën, zo zegt hij dan:" En waarover?" Ik moet lachen en zeg:" Jou." Hij kijkt een beetje grijnzend en zegt:" En wat over mij?"
Ik word knal rood en zeg:" Nou ja je weet wel.. umh." Hij lacht en zegt:" Kom op je bent nooit meer zo haha." Ik zeg dan gewoon met een zucht:" Ik ben gewoon geil." Hij gaat helemaal stuk en zegt:" Hahaha schatje, nou maak mij dat ook maar." Ik zeg dan:" Is dat een opdracht?" Hij knikt, waardoor ik moet lachen." Ik ga dan staan en leg mijn armen om zijn nek. Ik fluister dan in zijn oor:" Ik ga een dobbelsteen gooien even is ik leid, oneven jij oké?" Hij knikt en zegt:" Goed bedacht."
Ik open de doos van Monopoly die nog op tafel stond en pak er een dobbelsteen uit. Die gooi ik dan. Hij rolt over de tafel heen. Uiteindelijk komt er dan.... 4. Ik moet dominant gaan spelen, ook wel weer een keer leuk. Matthy gaat achter me staan en zegt:" Succes schatje, maak me maar moe." Ik draai me om en zeg:" Is goed, ga ik doen." Leg mijn handen weer om zijn nek en plant mijn zachte lippen op de zijne.
Hij zoent me terug, maar verschiet er een beetje van als ik met mijn handen onder zijn T-shirt ga. Ik met mijn vingertoppen over zijn borstkast. Dan haal ik mijn lippen weer van de zijne en zeg ik:" Andere kamer mag toch ook hè?" Hij zegt gelijk:" Jij bepaald, jij leid." Ik knik en pak snel het deken van de bank. Hij kijkt me lachend aan en zegt:" Wat ben je van plan." Ik zeg:" Stt." Hij knikt en kijkt wat ik doe.
Ik open de schuifdeur en leg het dekentje op de grond, op het gras bij een plekje waar je niet kan kijken vanuit het erf. Kinderen kunnen het dus niet gaan filmen, plus het is donker. Matthy staat nog steeds binnen. Ik sta dan op als het dekentje goed lig en zeg:" Ga naar buiten, ik kom eraan over een minuut." Hij zegt:" Is goed." Ik loop rennend naar de slaapkamer en pak uit zijn laadjes kast het ene etuitje, met de spullen. Bedoel hallo, nog steeds voorbereid zijn. Dan ren ik weer terug naar de woonkamer.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x