doorr
Dan als ik na een hele tijd thuis aankom, parkeer ik de auto en stap ik uit. Zo loop ik dan naar het gebouw en stap ik de lift in. Naar boven en zo men kamer in. Ik zet de tas op de grond en plof op de bank.
Ik pak mijn telefoon en app dan Matthy terug. Noor heeft niet meer mijn berichten kunnen lezen, yess! Maar goed Matthy heeft iets gestuurd.
Hij: Heyy hoe was zwemmen!
Ik: wel goed! Jongens zaten me alleen aan te kijken maar goed:) en o ja ik heb echt vandaag al goed gegeten!Al snel reageert hij, ben dus belangrijk haha. Bedoel nog geen vijf seconden later.
Hij: wat vervelend! Snap de jongens wel hoorr haha. Maar wel goed bezig! Wat heb je al op?
Ik: haha Matt! Nou twee crackers met kaas en bij het zwemmen frietjes met kaassoufflé. Ben er zelf wel trots op duss ja.
Hij: echt super goed! Ga jij volgende week ook mee met de groep afspreken?
Ik: ja misschien! Jij?
Hij: was nog aan het twijfelen, maar nu denk ik dat ik wel meega!
Ik: ahh gezellig 😍, umhh heb je misschien om vanavond af te spreken of?
Hij: ja lijkt me gezellig! Hoelaat mag ik komen?
Ik: maakt me niet uit, je bent welkom! Ik woon op 30 ******** Utrecht.
Hij: nou ik rijd dan zo aan! Umhh kan ik misschien blijven slapen? Anders moet ik zo laat nog terugrijden, behalve als je dit niet wilt natuurlijk!
Ik: nee joh blijf slapen! Maar dan zie ik je straks. 😘
Hij: tot straks!Ik leg mijn telefoon aan de kant en ga liggen op de bank. Zeg dan tegen mezelf:" heb ik hem nou serieus uitgenodigd!?" Ik lach in mezelf en sta dan op om wat te drinken. Ga voor water met limonade. Dit drink ik op staand tegen de aanrecht. Nou ben benieuwd waar vandaag naar toe gaat verlopen ... bedoel het is men ex en beste vriend tegelijkertijd. Enn ja ik weet niet of dat ik nog gevoelens voor hem heb en hij voor mij? Het is echt een puzzel, maar goed. Daar gaan we maar proberen uit te komen!
Na een hele tijd gaat de bel. Ik sta op en open de deur van beneden. Omdat het een flat is natuurlijk. Dan open ik de voordeur en wacht ik ff hiervoor als hij het niet kan vinden. Al snel is de lift boven en zie ik hem. Dan komt hij op me afgelopen. Als we binnen zijn geef ik hem een stevige knuffel. Hij zet zijn tas neer en laat me dan los.
Hij kijkt blij en zo leid ik hem dan rond in het minihuisje van me. Als ik in de slaapkamer kom, ziet hij de foto's van toen ik klein was waar Matthy ook op staan. Hij zegt dan bij eentje:" hier was jij al echt schattig!" Ik lach en zeg:" ja en kijk naar jezelf!"
Hij moet lachen en zegt dan:" je kamer is wel prachtig!" Ik lach en zeg:" dank je wel." Dan zet hij de slaap spullen op de grond. We weten dan even beide niet wat we moeten zeggen. Ik zeg dan:" umhh Matt! Wat zullen we gaan doen? Bedoel je bent hier niet voor niks ahha." Hij zegt:" wat jij wil!" Ik knik en loop dan even naar de woonkamer. Ik vraag dan aan hem:" lust je wat drinken?" Hij zegt:" is goed! Heb je iets fris?" Ik open de koelkast en zie dat ik echt niks meer heb... Ik zeg:" umhh we kunnen naar de supermarkt? Ahha sorry..." Hij zegt:" is goed!" Beide lopen we dan uit de voordeur zo naar de lift.
In de lift staan dan een mede student van me. Ze zegt dan tegen me:" is dit je nieuwe vriend al? Woww je bent echt een slet." Ik kijk haar aan en Matthy zegt al:" nee ik ben der beste vriend, maar ze is zeker geen slet." Dan is de lift beneden... ik zucht en zeg dan:" dit komt dus alleen maar door men uiterlijk..." Matthy zegt:" ach joh, ik weet dat je dat niet bent, jij slaat iedere jongen van je af."
Ik lach en zeg dan:" fiets? Auto kan je toch niet parkeren hier in de drukte. Moeten we alleen wel samen op één..." Matthy zegt:" nee joh is goed! Lukt ons wel." Ik lach, doe de sleutel in de sleutelgat en laat Matthy voorop zitten. Ik vraag dan als hij zit:" is het te laag voor je?" Hij zegt:" ja, maar komt goed!" Ik lach en zo spring ik dan achterop als hij zachtjes aan fiets.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x