4 oktober, 12:54
Ik lig doodop in bed, het is de dag na het kamp. Ik ben kapot, niet te beschrijven. Het was gewoon enorm druk, slecht slapen, geen rust pakken enz. Het was wel echt heel leuk! Dat vonden de leerlingen ook. Was toch wel blij met mijn eigen plekje, de eigen slaapkamer. Daar kon ik even helemaal tot rust komen van andere mensen. Even in je eentje zijn is ook wel lekker.
Er word dan op de deur geklopt. Ik zeg:" Binnenn!" Anouk komt binnen lopen met warme koffie en vers gemaakte croissantjes. Ze zegt dan blij:" Hier voor je gemaakt!" Ik zeg tegen haar:" Dankjewel!" Ze legt het op me schoot en zegt dan:" Vanavond ga ik uit hè met de meiden." Ik knik en zeg:" Weet ik! Alleen ja ik ben kapot, dus ik ga echt niet mee."
Ze knikt en zegt:" Ja schat.. snap het helemaal! Doe gewoon lekker rustig, ik ga zo al." Ik zeg:" Ja isg! Heel veel plezier." Ze loopt naar de deur en zegt:" Thank youu." Dan gaat de deur al weer dicht. Ik neem een slok van mijn koffie en doe hierna mijn oortjes in. Ik zet dan muziek op. Het eerste liedje wat op komt is Only Girl in the world van Rihanna. Tijdens de muziek eet ik de twee kleine croissantjes op.
Vers gemaakte zijn veel lekkerder dan die je krijgt bij de appie ofzo. Met het eten kijk ik dan ook een beetje op mijn telefoon online. Ben vooral aan het kijken naar zangeressen op insta. Dat is iets waar ik interesse in heb. Zangeressen waar ik bijvoorbeeld fan ben is P!nk, Becky Hill, Demy Lovato, Miley Cyprus. Dat soort mensen haha.
Tot half twee lig ik in men bed, daarna maak ik pas aan stelten om eruit te komen. Met enorm veel spierpijn sta ik op mijn benen en kies ik iets uit om aan te doen. Ga voor een Adidas legging met een warme trui. Zo loop ik dan naar de badkamer om mijn haar te doen. Ik kam er doorheen en doe het dan in een rommelige knot.
Zo loop ik dan naar beneden. Wel neem ik de tijd met mijn spaghetti beentjes. Beneden springt Lievie op mijn been, waardoor ik bijna flikker. Ik knuffel over haar hoofdje. Hierna loop ik naar de bank en ga ik erop liggen. Wat ben ik lui zeg haha. Ik pak dan mijn telefoon en zet weer muziek op. Dit keer zonder oortjes. Bedoel als de bel gaat hoor ik het niet.
Dan als ik net vijf minuten lui op de bank lig bij te komen, gaat mijn telefoon af. Ik schrik echt erg, ga stuk om mezelf. Pak dan de telefoon van tafel en zie dat het Matt is. Ik neem dan op.
Ik: heyy Matt!
Matthy: heyy Cél! Enn beetje aan het bijkomen van de week?
Ik: jupp hahaha, echt ergg ben net pas uit mijn bed.
Matthy: hahah, ik zit nu onderweg naar Ameide, ga dadelijk naar pap en mam. Maar vroeg me af of dat je zin had als ik daarna langs zou komen?
Ik: Ja tuurlijk! Gezellig hoe laat ben je hier, zal ik mezelf er een beetje oké uit laten zien.
Matthy: Ik denk rond 4 uur! En dat hoeft echt niet hoorr haha.
Ik: oké dan tot strakjes!
Zo nemen we dan afscheid. Nou kom meneer straks langs! Wel supergezellig vind ik. Ik zet dan de tv aan en zet een serie aan. Begin gewoon weer met Riverdale. Vind het echt superleuk, ook al is het een tienerserie. Weetje ook al ben ik al 23 het boeit me echt niet haha. Simp wel een klein op Jughead, hij heeft trekjes die Matthy soms ook heeft.
Ook is Jughead gewoon knap, jongere mensen simpen ook op hem, dat is gewoon eng. Ik ben net iets jonger dan hem volgens mij, dus het kan haha. Pak dan een dekentje en leg die over me heen. Zo nestel ik me er helemaal in. Heerlijk is dit, gewoon lui zijn. Na twee afleveringen sta ik op en loop ik naar de keuken. Ik open de koelkast en pak er een bakje druiven uit. Uit de kast pak ik dan een bakje en doe hier de afgewassen druiven in..
Dit neem ik dan weer mee naar de bank. Ga weer hetzelfde zitten. Zet de serie weer verder aan en geniet van de druiven haha. Lievie is ook op de bank gaan liggen. Ze ligt er wel heel schattig bij. Echt met haar kop op een kussen. Samen lui zijn denk ik maar. Dan als de aflevering is afgelopen is het bijna vier uur. Om precies te zijn 15:47. Matthy kan dus elk moment komen. Ik sta op en zet het lege bakje achter in de vaatwasser.
Hierna pak ik een glas limonade. Dit neem ik dan weer mee naar de woonkamer. Hier ga weer zitten op de bank en drink ik een aantal slokken uit mijn glas. Ik pak dan mijn telefoon en stuur de meiden nog even snel een appje met veel plezier. Op snapchat zie ik dan dat ik wallen heb van hier tot Tokio. Ik zucht en zeg:" Verschrikkelijk." Dan gaat eigenlijk al vrij snel de bel. Ik sta op en loop een beetje strompelend naar de voordeur.
Ik open dan de deur en daar staat die dan. Hij stapt naar binnen en ik doe de deur dicht. Ik geef hem dan een knuffel. Hij slaat zijn armen om me heen en zegt dan:" Je bent vermoeid hè schat." Ik knik en zeg:" ja, is heel erg te zien.." Hij lacht en geeft me dan een kusje op mijn haar. Ik doe dan de tussendeur open en Lievie springt op Matthy. Matthy knuffelt haar enthousiast. Lievie likt hem dan op zijn gezicht.
Ik ga enorm stuk. Hij veegt met zijn hand het weg. Dan vraag ik:" Lust je wat te drinken?" Hij zegt:" Ja hoor, zal ik het zelf halen. Het lijkt echt dat je enorme spierpijn hebt haha." Ik moet lachen en zeg:" Is het zo erg te zien." Hij knikt lachend en zo loopt hij dan naar de keuken, terwijl ik al weer ga zitten op de bank.
Hij komt dan terug met twee glazen cola. Ik lach en bedank hem. Hij komt dan naast me zitten en zet de glazen op tafel. Eigenlijk leg ik gelijk mijn hoofd op zijn schouder. Matthy legt zijn arm om me heen en zegt:" Nou vertel over kamp! Net Ezra's verhaal gehoord. Hij was helemaal enthousiast." Ik lach en zeg:" Nou mooi! De eerste dag was echt wel sensatie voor mezelf. Echt ik was zo dom met het groepsdruk ding. Ging mee de bomen in, was zo enorm dom."
Matthy onderbreekt me en zegt:" Hahaha, je angst overwinnen kan je wel zeggen." Ik zeg:" De rest weet je wel van de eerste dag. De tweede dag gingen ze tokkelen en hadden we sport activiteiten. Daar deed ik fanatiek aan mee, terwijl Lisanne uit haar neus stond te pulken aan de kant van het veld. De derde dag gingen we dingen doen bij het meer en samenwerkingsopdrachten. Hier deden vooral de kinderen alles, Lisanne en ik stonden aan de kant en foto's te maken van ze. De vierde dag hebben we allerlei spelletjes gedaan en avondspel. En ja de laatste dag was opruimen en weer naar huis."
Matthy zegt dan:" Wel echt leuk hoor! Was wel zwaar of niet met al die klassen?" Ik knik en zucht. Hij lacht om me en trekt me dan dichter tegen hem aan. Ik pak het deken en leg het weer over me en Matthy heen. Hij pakt dan de afstandsbediening en kiezen we samen een film. Ik zeg dan:" Ken je top Gun?" Hij zegt:" Nee? Is ie leuk?" Ik zeg met een blije kopp:" ja! Het is een romantische, komedie en actie film!" Matthy zegt:" Zet maar op dan." Ik pak de afstandsbediening van hem en zet de film op.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x