1 maart, 10:12
Ik word wakker, door het geluid van de deur. Zachtjes moet ik kreunen en open mijn ogen. Matthy zegt dan zachtjes:" Goedemorgenn Celly." Ik zucht zachtjes en moet dan lachen. Hierna zeg ik dan pas:" Ook goede morgen Lammetje." Ik voel hem op bed gaan zitten, hij zegt dan:" Lammetje, kon je niks beter bedenken?" Ik zeg gelijk:" Ben nog geen minuut wakker, laat me." Ik wrijf dan door mijn ogen.
Matthy lacht zachtjes en wrijft dan over mijn arm. Hierna zegt hij:" Heb ontbijtje voor je gemaakt." Ik open mijn ogen weer en zie yoghurt met bosbessen en twee koppen koffie staan op een dienblad. Ik zeg dan:" Ahw schatje, dankjewel." Ik geef hem dan een kus op zijn mond. Hij gaat ook tegen de muur zitten en legt dan het dienblad tussen ons neer. Ik pak het bakje yoghurt en eet dit samen op met Matthy. We kletsen een beetje, maar ik moet echt nog helemaal wakker worden.
Is ook wel logisch denk ik haha. Door de koffie word ik al weer meer wakker. Dadelijk komt de schoonmaakster, dan wil Matthy met mij een of andere wandeling maken in Rhoon. Hierna willen we dan samen iets gaan maar hebben we nog geen idee wat. Wat goed weer. Nee maar straks zijn we alleen thuis, vannacht ook. Raoul gaat naar Lieke, Koen gaat naar zijn ouders en blijft dan slapen bij zijn broer, want hij is bang dat dat een van de laatste keren gaat zijn wegens corona en Robbie is nog steeds in Brabant.
Matt en ik vinden het helemaal niet erg om alleen te zijn hoor, bedoel hallo. Dat is best speciaal als je met vierman woont. Als we gegeten hebben, staan we op. Ik loop naar de kledingkast en pak er een lange broek en trui uit. Eigenlijk Matthy's trui, die staat mij gewoon oversized. Als ik heb omgekleed zegt Matthy:" Ziet er goed uit lekkerding." Ik moet lachen en zeg:" Dank u, dank u." Ik borstel dan door mijn haar heen.
Ik voel Matthy dan van achter tegen me aan staan. Hij zegt dan:" Je mag dit echt wel vaker aan hoor." Ik zeg:" Wat denk jij wat ik aan heb, als jij niet thuis bent bij mij." Hij moet lachen en zegt:" Oh ja jammer dat ik jou truien niet pas." Ik moet lachen en zeg:" Zou vrij bijzonder zijn." Hij plant dan een kust op mijn haar.
Na eventjes lopen we dan naar de woonkamer, Raoul en Koen zitten samen te kletsen op de bank. Koen zegt dan:" Zo tortelduifjes, doe het vanavond alsjeblieft niet in mijn bed. Dat zou ik best oprijs stellen." Ik wil iets zeggen, maar Matthy zegt dan:" Dan doen we het vanmiddag wel, komt goed maatje." Ik schut lachend mijn hoofd en zeg dan tegen Raoul:" Ik zal het niet laten gebeuren bij jouw op de kamer.."
Raoul lacht en zegt dan:" Top." We lopen dan naar de gang om onze schoenen en jas aan te doen. De schoonmaakster komt ieder moment, Raoul blijft daarvoor nog even thuis. Wanneer Matthy en ik alles aan hebben, lopen we nadat we doei hebben geroepen naar buiten. Als we het erf afgelopen zijn, pakt hij mijn hand. Ik de zijne en zo lopen we gezellig over het pad langs de dijk. We hebben kleine gesprekjes echt over de makkelijkste dingen.
Nog geen gillende kinderen, dus nu is het nog aangenaam. Eigenlijk gewoon hopen dat ze allemaal op vakantie zijn. De bassischool in de zelfde straat is nu ook gesloten, dat is al een hele opluchting voor Matt en de andere mannen. Na goed we hebben gesprekjes over de andere Lammetjes, mijn familie en over ons. Hoe goed het gewoon gaat, dat is gewoon echt zo. Daar kan je niks anders van maken, wat natuurlijk heel positief is.
Met onze families gaat het beide goed. Bij hun gaat het op zen gangetje en bij de mijne ook. Evelien is 17 jaar en is nog singel, maar goed dat is helemaal niet erg. Zelf maakt ze er een heel probleem van. Echt die jongeren van nu, dat is helemaal verandert. Aan de kant van Matthy gaat echt gewoon alles goed. Daar gaat school en werk goed, Jesse heeft een vriendin, Jaïr is aan het daten en Ezra boeit het nog geen ene reet. Wat logisch is natuurlijk.
Ezra en Matthy zijn heel close echt super schattig. Die lijken denk ik ook wel het meeste op elkaar. Qua karakter bedoel ik hiermee. Het zijn echt beide schatjes, wel val ik op de oudste natuurlijk. Ben geen gekke meid die op echt écht hele jongere jongens valt. Ik val op mannen die net een tikkeltje jonger zijn, nee grapje dat is gewoon heel toevallig.
Eventjes later zijn we weer thuis, hiermee bedoel ik ander half uur. We hadden het gewoon echt gezellig met kletsen enzo. Dus naar huis lopen hoefde echt nog niet. Matthy doet de sleutel in de deur, waardoor hij open gaat. Binnen doen we de jassen uit en lopen we naar binnen. Raoul zit aan tafel te werken. Raoul zegt dan:" Heyy! En was het gezellig." Matthy zegt:" Ja tuurlijk, nog aan het werk?"
Raoul zegt:" Ja Gamekoning bestellingen plaatsen. Ze is trouwens bijna klaar, ze is boven bezig. Dan gaat ze a weer en hebben jullie het rijk voor jullie alleen." Matthy knikt en zo gaan wij dan op de bank zitten. Dan krijg ik een appje van Max dat Anouk en hij hebben gekloot met de douche kop en dat die kapot is gevallen. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en laat het dan zien aan Matthy. Hij zegt gelijk:" Hoe dan?" Raoul reageert erop en vraagt wat er is. Ik lees het berichtje voor en hij moet erom lachen.
Ik zeg dan:" Er is wel elke keer iets met de badkamer... Eerst Milo en dan nu." Matthy moet helemaal lachen. Ach ik reageer op het appje en leg hem daarna weer weg. We kletsen een beetje met zen drieën tot dat hij en de schoonmaakster weg is. Dan echt als de deur dicht is, zegt Matthy gelijk:" Wat wil je doen?" Ik zeg:" Wat wil jij?" Hij zegt plagerig:" Nee wat wil jij." Ik leg mijn hoofd op zijn schoot en zeg:" En als jij mag kiezenn." Matthy zegt dan:" mhhh... even denk... Wat dacht je van gewoon een ouderwets spel?"
Ik zeg:" Ja is goed! Wat hebben jullie?" Matthy staat op en loopt naar de kast in de gang. Ik sta ook op en loop hem achterna. Hij doet de la open en ik kijk met hem mee. Na wat overleg gaan we voor Monopoly. We nemen dit mee naar de woonkamer en leggen we het op tafel. Ik maak de tafel dan een beetje leeg. Ze kunnen met zen vieren wel puinhoop maken en dan vooral in de keuken. Dat is pas erg.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x