-23-

1.4K 18 0
                                    

doorr x

Bij een brug staan we stil, we kijken naar het prachtige uitzicht. Opeens voel ik dat zijn hand tegen de mijne aantikt. Ik pak hem vast en wring men vingers ertussen. Ik draai me dan om naar hem en kijk naar hem hoe hij blij staat te kijken. Zit in een hele trans. Dan hoor ik in de verte:" Céline is weer eens aan het staren." Ik haal mezelf uit de trans en kijk naar beneden. Omg dit is weer zo ongemakkelijk..

Matthy legt hij vinger onder mijn kin en tilt hem omhoog, zodat ik in zijn ogen kan kijken. Hij zegt dan:" Liefie, ik vind het echt weer helemaal geweldig om het weer leuk met je te hebben.. wat heb ik dit gemist mann!" Er straalt een glimlach op men gezicht. Hij laat mijn hand los en zet zijn handen op mijn heup. Matthy zegt dan:" Ik vind je echt echt weer leuk.." Ik zeg:" Ik jou ook Matt.." Hij heeft een super grote glimlach op zen gezicht.

Matthy vraagt dan best verlegen:" Wil je weer mijn vriendin zijn?" Ik zeg:" Tuurlijk!" Dan plant ik mijn lippen op de zijne. Hij trekt mijn heupen dichter naar hem toe en zo zoenen we. Ik laat na eventjes los. Matthy wrijft met zijn ene hand over men rug, terwijl we weer naar het uitzicht kijken. Kan gewoon niet geloven om nu weer met Matthy te hebben en dat het in Frankrijk is gebeurt. Matthy zegt dan:" Kunnen we het niet meer stil houden, ik wil namelijk gewoon echt weer dichtbij je kunnen zijn zonder dat mijn vader ofzo roept dat ik normaal moet doen." Ik lach en zeg:" Is goed Matt, maar denk maar niet dat mijn vader vrolijk gaat zijn."

Hij moet lachen en pakt dan mijn hand weer vast. We lopen zo weer terug richting het midden van het centrum. Onderweg daarheen hebben we echt veel te veel lol. Ik doe weer veels te vrolijk en Matthy te dom. Ik val zo bijna over het stoepje. Dan als we er bijna zijn, word Matthy gebeld door Jesse. Hij neemt uiteraard op. Na echt een kort gesprek hangt hij op. Blijkbaar is de bedoeling dat we terug moeten lopen naar het winkeltje waar we als eerste waren, alleen omdat wij nog een keer in tweeën zijn gesplitst wat eigenlijk niet mocht hebben we op een andere plek afgesproken met de twee mannen.

Als we er zijn, zegt Jesse tegen me:" en was het gezellig met hem?" Ik knik ja. Jaïr is helemaal trots aan het vertellen aan Matthy wat hij allemaal heeft gekocht. Jesse en ik moeten hierom lachen, maar zo lopen we gezellig terug. Als we bij het winkeltje aankomen, komt Evelien gelijk op me afgelopen. Ze zegt:" Ik heb zo'n leuke dingen gekocht met Mam en Manon!" Ik lach en krijg een korte samenvatting van alles. Matthy draagt nog steeds alle tassen. Ik loop naar hem toe en zeg:" Zal ik dadelijk alles bijhouden, kan je gewoon makkelijk zitten in de volle auto van jullie?" Hij zegt:" is goed!" Ik pak het van hem aan en zo lopen we met zen alle weer richting de auto's.

Pap vraagt dan:" Matthyas keek je wel heel erg verliefd aan." Ik zeg:" Ach zo kijkt die vaker naar me!" De vlinders in me gaan te keer, denk weer terug aan het moment van daarnet. Dan bij de auto's gaan we weer precies hetzelfde zitten. De tassen heb ik bij men voeten en op schoot. Zo zit ik een beetje klem ahah. Maar goed Pap rijdt dan weer aan naar de camping.

~ Tijd later

We zijn er weer en doen iedereen doet iets voor zichzelf. Ik vraag dan aan Manon:" Mogen de andere en ik misschien gaan zwemmen?" Ze zegt:" Tuurlijk! Als de andere meegaan." Ezra en Jaïr zijn al gelijk helemaal hyper. Jesse en Evelien blijven hier, Matthy gaat wel mee. Wat ik eigenlijk wel had verwacht haha. Met zen vieren lopen we naar de tent en pakken we de zwemspullen en handdoeken. Hierna lopen we naar de douchegebouw.

Als we hier zijn, loop ik alleen het vrouwen gedeelte in. Hier doe ik al men kleding uit en trek ik mijn bikini aan. Dit keer weer die groene die ik toen ook aan had bij Veerle. Zo loop ik uit het kleedhokje en loop ik naar buiten. Ik ben eerder klaar dan de mannen. Vrij bijzonder haha. Even later komen ze naar buiten gelopen met zen drieën. Samen lopen we zo richting het zwembad.

Ik loop met Matthy achter. We kletsen een beetje over het niet geheim doen meer. Bedoel kusjes geven openbaar word toch wel weer raar haha. Kijk we hadden al vroeger, maar nu na die verkrachting scenario's voelt dit bij mij heel spannend.. Eigenlijk moet mij dit niks boeien en het gewoon laten gebeuren. Dit is alleen lastiger dan dat het lijkt.

Bij het zwembad springen Jaïr en Ezra er gelijk in. De spullen leg ik op een ligbedje. Ik loop dan naar het randje en voel met mijn tenen of dat het water koud is. Alleen dan word ik er vol ingeduwd door Matthy. Als ik boven water kom, roep ik:" Gotverdomme!" Alle drie de jongens lachen me uit. Wanneer Matt er ook inspringt komt er weer allemaal water in me gezicht en moet ik proesten. Matthy komt gelijk na me toe gezwommen en wrijft over men rug. Na eventjes lukt het met al het ingeslikte water.

Nu moet ik er zelf om lachen haha. We zwemmen dan richting het gedeelte waar iedereen kan staan en gooien we over met een strandbal. Ik gooi vaak goed, maar soms dan ook weer helemaal mis. Daardoor krijg ik wel eens de slappe lach. Matthy gooit bijna nooit goed, waar Jaïr de hele tijd pist om word haha. Dit is gewoon weer geweldig. Ezra zegt dan:" Matthy mag ik op je rug!" Hij zegt:" Tuurlijk ezzie." Hij draait zichzelf om en zo springt Ezra op zijn rug.

Jaïr zegt dan tegen me:" Ezra had de hele rit over hoeveel zin hij heeft in de eindmusical en dat jij gaat helpen... Matthy werd elke keer helemaal blij met jou naam, is er iets gebeurt tussen jullie?" Ik knik zachtjes ja, waarbij Jaïr een geschrokken trekt. Ik moet lachen en zwem dan naar de kant met de strandbal. Die leg ik weer op het ligstoeltje. Hierna klim ik het zwembad weer in en zwem ik weer naar ze toe.

Dan zegt Ezra:" kom gevechtje doen op de rug!" Matthy moet lachen en zegt:" Ja, maar dan wel Jaïr bij mij.. anders verlies ik sowieso!" Ik trek een blik naar hem een steek mijn middelvinger op. Ik zeg dan tegen Ezra:" Kom maar op mijn rug, wij gaan sowieso winnen! Dit kunnen wij." Hij knikt en springt op men nek. Hij is licht, dus dat kan ik wel aan.

Ik tel af en zo beginnen we. Jaïr is natuurlijk veel sterker dan Ezra, een zestien jarige tegen een twaalf jarige, niet helemaal eerlijk haha. Maarr hij houdt het wel nog gewoon. Ik tackel Matthy dan waardoor hij valt en Jaïr mee valt. Ezra zegt heel blij:" YESS WIJ HEBBEN GEWONNEN:" Ik geef hem een high five via de manier hoe we staan. Matthy zegt lachend:" Ja dit is niet eerlijk!" Jaïr zegt:" Ja man, wij hadden sowieso van hun gewonnen anders." Ik moet lachen en zeg:" Ik heb geen spelregels gehoord jij Ezra?" Hij schut zijn hoofd nee. Zo laat ik hem dan van me af gaan.

Matthy komt grijnzend naar me toegelopen en zegt:" Jij hè mevrouw van de Waterkant!" Ik lach en zeg:" Ja meneer het Lam?" Hij zet schuddend zijn handen op mijn heup. Ik zeg:" Jaïr heeft ook al iets door tussen ons." Matthy knikt en zegt:" Nou dan nu helemaal." Hij plant zijn lippen op de mijne. Ik zoen hem kort terug en haal ze dan weer van hem af. Jaïr zegt dan:" OMG! JULLIE? WAT? JAAA!" Ezra zegt:" Ieuww gatverr." We moeten beide lachen. Jaïr zegt tegen ons:" Hoelang zijn jullie al weer op elkaar?" Ik zeg:" Ik al wel weer een tijdje:)." Matthy zegt:" ja en ik ook, maar goed dat was niet te missen volgens jou en Jesse." Hij knikt lachend en Ezra zegt dan:" Maar jij hebt toch met Bjorn?" Matthy praat voor mij en zegt:" Nee, Ezzie dat is uit." Hij zegt dan echt veel te overdreven:" JAAA."

Ik moet zachtjes lachen van zijn reactie. Ezra weet niet wat er tussen mij en Bjorn is gebeurt. Hij is twaalf en hoeft dat dus echt niet te horen. Snapt hij toch niet. We zwemmen dan richting de glijdbanen. Samen klimmen we uit het zwembad en lopen we trappen op. Ezra gaat er dan als eerste af, ik hierna en zo de andere. We gaan dan naar de volgende glijbaan. 

" Hij Was Het Al Die Tijd "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu