10 december, 16:54
Allen lessen zijn afgelopen voor vandaag. Vandaag heb ik gewoon weer heel de dag gewerkt. Thuis dan weer hè. Lockdown.. Nou goed ik ben weer helemaal hersteld. Zit weer goed in me vel en ben weer gezellig haha. Anouk heeft weer lange draaidagen. Ze vindt dat echt niet leuk, wat ik wel snap. Nu lig ik lui uit op de bank met mijn telefoon te appen met Sara.
Ze heeft corona, super kut. Vanavond komt Matthy hier naartoe. Heb daar zin in. Lievie ligt naast me op de bank. Ik knuffel haar ook een beetje over haar vacht. Ze heeft het lekker warm. Ik lig in mijn trui en spijkerbroek. Na het appen met Sara, loop ik naar de keuken om wat te drinken te pakken. Ik schenk een glas cola zero in. Dit neem ik dan weer mee daar de woonkamer.
Op de tv zet ik dan YouTube aan. Ik zoek de Bankzitters op. Ik zet dan de 'Bankzitters vieren Sinterklaas ( met verrassing )' video op. Ik ga onder de deken liggen en zo kijk ik de video. Lievie klimt dan bij mij op schoot. Ik aai haar en zo kijk ik dan naar de tv. Matthy zou komen naar het eten. Ik ga dadelijk voor mezelf een pasta maken.
Hiermee begin ik om zes uur. Ik loop naar de keuken en zet muziek aan. Uit de koelkast en kasten pak ik wat ik nodig heb om het te maken.
~ tijdje later
Het is klaar. Ik pak een bord en schep op wat ik lust. Dit neem ik dan mee naar de eettafel. Ik ga zitten en begin te eten. Tijdens het eten, kijk ik wat op mijn telefoon. Ik kijk gewoon wat op Instagram. De pasta is wel goed gelukt. Vind hem gewoon prima. Het is van die macaroni. Mijn favorieten pasta soort is dan wel spaghetti.
Nou goed als het op is, ruim ik alles netjes op. Wat over is in de pan, stop ik in een bakje en zet ik in de vriezer. Dan loop ik naar boven en ruim ik mijn kamer netjes op. Gewoon mijn bed op dekken, dat soort dingen. Voor de rest is het best wel netjes. Dan loop ik weer naar beneden. Ik plof weer op de bank.
Na drie minuten gaat de bel. Ik spring gelijk op van de bank. Lievie slaat weer helemaal aan. Eerst sus ik Lievie. Dan loop ik naar de gang en open ik deur. Matthy staat er, wat ik ook al had gedacht. Hij stapt naar binnen en doet dan de deur dicht. Hierna geven we elkaar een knuffel. Matthy zegt dan:" Hey schat.." Ik zeg dan tegen:" Hey liefie." We geven elkaar dan een zoen.
Ik zeg dan:" Hoe is het?" Matthy zegt:" Heel goedd, en jij helemaal opgeknapt." Ik knik en zeg:" Ja dat zeker, ben gewoon weer gezellig." Matthy moet lachen en zegt dan:" Mooi zo." Samen lopen we dan naar binnen. Matthy knuffelt Lievie. Hij krijgt zelfs een tongzoen van Lievie, ik lig helemaal stuk van het lachen. Matthy zit op de grond en zegt dan:" Nou Lievie, Céline kan het toch beter." Ik moet lachen van zijn reactie.
Matthy knuffelt haar zo. Ik vraag dan aan hem:" Lust je iets te drinken?" Matthy zegt dan:" Is goed!" Ik loop naar de keuken en pak voor hem een glas cola. Ook voor mij, lus ook nog wel een glas. Dit neem ik dan mee naar de woonkamer en zet ik op de koffietafel. Lievie is op Matthy's schoot gaan liggen. Matthy kriebelt over haar liezen.
Ik ga naast hem zitten op de grond en zeg:" Dit vind ze zeker wel fijn." Matthy moet lachen en zegt:" Ja dat is te zien haha." Ik geef Lieve een knuffel op haar hoofdje. Haar tong hangt ook helemaal naar buiten. Matthy zegt dan tegen me:" Hoe is het online lesgeven weer?" Ik zeg tegen hem:" Het lukt echt wel, maar vind het gewoon niet leuk." Matthy knikt en zegt dan:" Corona stopt een keer, dat is zeker."
Ik knik en leg mijn hoofd op Matthy's schouder. Matthy lacht zachtjes en wrijft dan over mijn rug. Lieve springt dan op van zijn schoot en komt naar mij gelopen. Ik geef haar een knuffel, dan gaat ze naast me liggen. Matthy gaat staan en doet dan zijn hand naar voren, die ik dan aanpak. Zo staan we weer beide. We gaan samen op de bank zitten. Matthy zegt dan:" Heb je al iets gepland op oudjaarsavond?" Ik schut mijn hoofd en zeg:" Nee." Hij zegt meteen:" Dan nu wel, oké?" Ik knik en zeg:" Is goed! Bij jou denk ik?" Hij knikt en zegt:" Ja, we zijn dan met zen alle compleet. Bedoel met de vriendinnen van iedereen."
Ik knik en zeg:" Kleffe boel dus haha." Matthy moet lachen en zeg:" Wij mogen al helemaal niks zeggen hè." Ik knik lachend en leg mijn hoofd op zijn schoot. Ga languit liggen op de bank. Matthy zegt dan:" Heb je het gehoord van Jaïr?" Ik knik mijn hoofd en zeg:" Nieuwe vriendin of bedoel je iets anders?" Matthy zegt meteen:" Ja klopt, hoe weet je dat haha." Ik zeg:" Hij heeft me trots een appje gestuurd van de week." Matthy zegt meteen:" IK WEET HET PAS VANOCHTEND."
Ik begin hard te lachen. Dan zeg ik:" Nou ben ik closer met je broertje dan jijzelf." Matthy zegt meteen:" Nou Jaïr hoeft ook niet meer bij me te komen klagen dat ik slecht communiceer." Ik moet weer lachen en zeg:" Ik wis het als eerste voor zijn moeder." Matthy kijkt me gelijk weer aan en zegt:" Hoezo dat dann?" Ik zeg lachend:" Hij had meiden advies nodig, weet je."
Hij schut lachend zijn hoofd. Ik zeg dan:" Maar lieve, lieve Matthyas?" Matthy zegt dan:" Ja?" Ik zeg dan op een hele lieve kleffe toon:" Wil je met mij alsjeblieft, alsjeblieft de nieuwe Kissing Booth meekijken." Matthy begint te lachen en zegt:" Die kleffe romantische tienerfilm heeft een vervolg?" Ik knik lachend. Matthy zegt dan zuchtend:" Vooruit, vooruit." Ik ga recht op zitten en pak de afstandsbediening.
Ik zet Netflix aan en zoek de film. Matthy is ondertussen naar de keuken gesneakt om iets lekkers te pakken. Uiteindelijk komt hij teruglopen met een zak chips, naturel ribbel. Hij ploft weer naast me en zo zet ik dan de film aan. Ik kruip tegen hem aan en kijk. Matthy slaat zijn arm om me heen en gaat met zijn hand onder mijn trui. Hij kriebelt dan een beetje over mijn rug.
De liefdegevoelens zijn weer zo aanwezig, niet normaal. Ook in de film, maar bedoel in mijn buik. Ook bij Matthy hoor, dat merk je helemaal aan zijn uitstraling. Hij vindt het echt niet erg om met mij van die films te kijken. We kijken de film echt in een keer door. Als het is afgelopen, pakt Matthy de afstandsbediening en zegt die:" Nou als er nog een deel drie komt neem ik mee je naar de bioscoop." Ik moet lachen en zeg:" Is goed, houd ik je aan! Haha." Matthy moet lachen en geeft me dan een kus.
Hij pakt dan zijn telefoon en kijkt naar zijn appjes. Matthy zegt dan lachend:" Jeetje, ze zijn het video bestand kwijt. Hoe dom zijn die sukkels." Ik moet lachen en zegt:" Heel erg dus! Man wat raar haha." Hij knikt en zegt zuchtend:" Je kan soms niks met ze." Ik knik lachend en leg mijn hoofd dan weer op zijn schouder. Matthy legt dan zijn hand op mijn bovenbeen en wrijft er een beetje op.
Matthy fluistert dan in mijn oor:" Céline? Laatst hè, had je je wens verteld." Ik kijk hem aan en zeg tegen hem:" Wilde jij het ook d-." Matthy onderbreekt me en zegt:" Vanavond ben je de mijne." Hij wrijft dan met zijn hand over mijn middel. Ik zit hier nog half in shock achter iets. Ik heb dus een nieuwe fantasie, kijk Matthy is de allerliefste in bed, echt de beste. Zou dat echt niet willen veranderen.
Ik had dus tegen hem gezegd dat ik wel eens fantaseer over dat hij dan écht de touwtjes in handen heeft. Je hebt misschien ooit gehoord van BSDM, zo iets. Alleen dan wel met grenzen, weet je. Maar dat bedoelt hij dus net. Dus vanavond, denk ik dat het uit gaat komen? Nou goed, jeetje ben benieuwd haha. Matthy is dus echt van dat vragen of dat hij het goed doet en echt liefdevol weet je wel.
Dat is echt super fijn, maar misschien is afwisseling wel leuk? Weet ik veel. Heb dat nog nooit gedaan haha. Nou goed ik ga er achter komen. Matthy zegt dan:" Wat zit je in je gedachten Céline, haha." Ik moet lachen en zeg:" Hallo, wat denk jij." Hij moet lachen en wrijft over mijn bovenbeen. Ik ga dan weer tegen hem aanliggen. Matthy zegt dan:" Maar, heb je nog plannen voor vakantie in de zomervakantie of?"
Ik zeg:" Ik weet het dus nog niet. Anouk gaat samen met Max naar Denemarken, en ik ja weet het ook gewoon niet. Met corona enzo en-." Matthy onderbreekt me en zegt:" En je denkt dat ik niet wil wegens verhuizing?" Ik knik ja. Matthy zegt dan:" De planning voor mij was inderdaad, dat ik niet op vakantie ga in de zomervakantie. Maar ik dacht misschien om in de herfstvakantie weg te gaan. Lijkt het je leuk om dan mee te gaan?"
Ik zeg daarop:" Tuurlijk! Komt dat wel uit met geld bij je?" Matthy zegt meteen:" Dat komt echt wel goed. Maar wij samen in de herfstvakantie?" Ik knik en geef hem dan een kusje op zijn wang. Matthy moet zachtjes lachen en vraagt dan:" Wat voor vakantie zouden we willen?" Ik zeg:" Stedentrip ofzo? Is misschien wel leuk in de herfst?" Hij knikt en zegt:" Ja dat is altijd wel leuk, ff denken Berlijn hebben we gehad, .." Zo hebben we het hier over, kei gezellig.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x