-17-

1.5K 18 0
                                    

verder x

Een mannelijke agent zegt:" we zijn hier voor het lastigvallen." Ik zeg:" ja die twee mannen binnen." Een vrouwelijke agent komt naar me toegelopen en vraagt vriendelijk:" gaat het een beetje?" Ik schut mijn hoofd en stort in elkaar. De vrouw gaat door haar knieën en wrijft over men arm. Ze zegt:" wat hebben ze gedaan?" Ik zeg:" aangeraakt op plekken en zouden me verkracht hebben voor de tweede keer..." Ze vraagt:" tweede keer?" Ik zeg door men tranen heen:" een van hen heeft me verkracht net voor de vlucht naar Amerika en ja nu kwamen ze terug en hebben ze me opgezocht..."

Ik leg mijn hoofd op men knieën en huil weer. Kan me nu dus echt niet meer sterk houden. De mannelijke politieagent komt naar buiten gelopen met Mats en Bjorn en zegt tegen de andere agente:" ik neem ze mee naar bureau, zorg jij dat ze uiteindelijk er ook komt?" Ze knikt en wrijft over men arm.

De drie mannen verdwijnen in de lift. Ze vraagt dan:" kan ik iemand voor je bellen?" Ik zeg snikkend:" ja umhh een vriend." Ik pak met men trillende handen men telefoon en open hem. Ik geef mijn telefoon aan de agente en zij belt Matthyas. Na drie keer neemt hij op. Ik hoor haar dingen zeggen, alleen ik kan me helemaal niet focussen op het gesprek. Ze hangt dan op en geeft me men telefoon terug.

Op een lieve toon zegt ze:" hij was blijkbaar al onderweg naar je. Had je hem al geappt?" Ik knik ja. Ze zegt dan:" hij is er zo, hij was bij een vriend in Eindhoven." Ik knik weer. Dan zegt ze:" kom laten we je even wat aan doen." Ik zat natuurlijk nog steeds in een bh. Loop naar men kamer en pak een warme trui. Zo ga ik op bed zitten. De agent gaat erbij op het voeteneind en vraagt wat dingen hoe ze me kan kalmeren.

Nou goed, ik wil gewoon Matt... Ze vraagt dan:" waar ken je die Matthyas van?" Ik zeg:" onze moeder waren beste vriendinnen en zo kwamen we met elkaar in contact." Ze knikt en loopt dan naar de keuken om de bekers op te ruimen van Bjorn en Mats.

Ik wil zo graag gewoon weg van hier op dit moment. De tweede keer al? Was zo bang om hem weer te zien, en nou ja te recht dat ik zo bang was. Nu hopen dat hij in de gevangenis moet...De agente komt teruggelopen met Matthyas naast haar. Ik sta gelijk op en val in Matthy's armen. Hij knuffelt me stevig en wrijft over men rug.

De politieagente loopt de kamer uit en Matthy vraagt gelijk:" Céll wat is er allemaal gebeurt!" Ik zeg snikkend:" ze kwamen binnen, ik had de deur dicht geduwd maar een voet, rende de badkamer in opslot, umh belde politie en uh em." Begin te snel te ademen, waarop Matthy reageert en gelijk me een knuffel geeft.

Ik probeer mijn ademhaling weer in orde te krijgen, alleen door men tranen en snikken lukt het maar niet. Hij gaat dan op men bed zitten en laat mij naast hem zitten. Hij pakt men hand vast en zegt zachtjes:" adem rustig in en uit met me oké?" Ik knik en doe het met hem mee. Na een aantal keer kom ik tot rust.

Zo ga ik verder met het uitleggen wat er is gebeurd. Hierna voel ik de tranen weer op komen. Matthy zegt:" zal ik dadelijk meegaan naar het bureau?" Ik zeg:" alsjeblieft, echt ik wil niet alleen." Matthy knikt en wrijft over men rug. Ik leg dan mijn hoofd op zijn schouder:" als ik niet tijd had gerekt, had ik nu voor altijd een trauma... een trio met die kut jongens."

Matthy knikt en zegt:" die twee moeten gewoon echt de gevangenis in..." Ik knik en haal dan men tranen weg. Matthy gaat ook nog met zijn hand over men wangen heen om ze weg te halen. Met een echt gebroken stem zeg ik dan:" dank je wel dat je hier bent..." Hij zegt:" liefie, dit had nooit nog een keer mogen gebeuren." Ik knik en dan komt de agente weer binnenlopen.

Ze zegt of dat we mee kunnen komen. We lopen achter haarr aan. Ik doe men schoenen aan en trek een jas van de kapstok af. Hierna lopen we de lift in die dan naar beneden gaat. Beneden zegt ze:" Matthijs, zou je haar naar het politiebureau kunnen rijden? Ik stap bij de agent in." Matthy zegt:" ja zorg ervoor."

" Hij Was Het Al Die Tijd "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu