Meerrr
Matthy staat inderdaad al netjes buiten. Ik heb ook twee kussens meegenomen die bij Matt standaard op de grond liggen. Ik open de deur en ga bij hem staan. Hij kijkt erna met grote ogen en zegt:" Zozo." Ik geef hem een klein lachje als ik alles op het dekentje heb neergelegd. Dan sla ik mijn armen weer om hem heen en zeg ik:" Nou lekkerding kleed je maar uit." Hij kijkt me aan met een blik die ik ondertussen echt wel ken, hij doet dan ook zijn kleren uit, behalve zijn boxer.
Ik ga dan tegen hem aanstaan met mijn handen om zijn nek. Met mijn nagels ga ik zachtjes over de huid bij zijn nek. Niet dat er krassen komen ofzo. Terwijl ik dit doe kijken we elkaar intiem aan. Hij zegt dan:" Hoe heb je dit dan weer bedacht." Ik zeg:" Stt." Hij schut lachend zijn hoofd, ik plant dan zijn lippen op de zijne en zoen hem. Hij zoent mij gewoon terug. Ik ga dan nog dichter tegen hem aanstaan en schuur een beetje over zijn boxer.
Zijn hand voel ik dan plaatsnemen op mijn heup. Dan na eventjes zoenen, laat ik los en zeg ik:" Doe mijn T-shirt uit." Hij knikt lief en doet mijn T-shirt uit die van hem is. Gelijk kijkt hij naar mijn voorgevel, en mijn bh. Hij zegt dan:" Die van Maastricht." Ik knik en zeg dan:" Ga liggen op het kleed." Hij doet het ook gewoon. Ik ga dan op zijn benen zitten en streel over zijn bovenlichaam.
Dan zeg ik:" In Berlijn had je iets bij mij gedaan, dat ga ik nu bij jou doen." Matthy zegt dan grijnzend:" Oké nou is goed." Ik pak het uit het etuitje de blinddoek en doe dat bij hem op. Ik begin hem dan weer te zoenen. Ik lig nu ook gewoon op hem, zo houden we elkaar een beetje warm. Bij mijn onderkant voel ik bij Matthy al iets ontstaan.
Ik fluister dan in zijn oor:" Het is me dus al gelukt om je geil te maken." Hij zegt gelijk:" Ja... hoe?" Ik lach zachtjes en kus dan in zijn nek. Met de kusjes maak ik een heel spoor. Zo ga ik helemaal naar beneden tot aan zijn boxer. Hij zegt dan heel zachtjes:" Céline... kom op... ah." Ik doe zijn boxer uit en ga op zijn bovenbenen zitten.
Hij zegt dan:" Laat mij kijken... Céline..." Ik lach zachtjes en zeg:" Nee." Ik wrijf dan over zijn liezen en bovenbenen. Hierna pak ik zijn lengte vast en begin ik hem af te trekken. Hij kreunt zachtjes, dus hij is helemaal aan het genieten. Dan buig ik naar voren en doe ik mijn mond over de zijne. Langzaam begin ik dan met erover heen gaan. Op en neer gewoon, met dan wat handwerk erbij.
Matthy is steeds zwaarder aan het ademen. Na dit vijf minuten ofzo, stop ik en fluister ik in zijn oor:" Was dit fijn?" Hij zegt dan:" Ja Céline... Ja." Dan geef ik hem weer een zoen. Hij zoent terug en zegt dan hijgend:" Laat mij weer kijken." Ik zeg met een grijnzende stem:" Nee nog niet." Hij zucht en pakt mijn rug vast. Ik buig naar het bankje en pak uit het etuitje een vibrerende cockring.. Nou ben benieuwd hoe erg hij gaat smeken.
Ik doe deze bij hem om en zet hem aan. Matthy zegt gelijk:" Ahh Céline!" Ik moet zachtjes lachen en sta dan op om mijn broek uit te doen. Dit is zo gedaan en ligt over de bank. Dan ga ik weer op zijn bovenbenen zitten en zeg:" Streel me, met je handen." Ik schuif iets naar voren, zo ver mogelijk wat ik kan. Hij is recht op gaan zitten en gaat met zijn handen over mijn lichaam. Het geeft een heel tintelend gevoel.
Matthy vind het met die cockring heel héél lastig, maar natuurlijk wel fijn. Een beetje uitdagen mag ook wel. Ik ga met mijn handen langs zijn lengte en streel in die streken. Ook over zijn ballen, die zijn ook hee gevoelig. Die raak ik heel teder aan. Matthy is bezig met zijn handen en zegt dan echt écht smekend:" Alsjeblieft laat me kijken... Ik wil je zien." Ik zeg voor de laatste keer:" Nee, Matthyas nee." Hij kreunt weer zachtjes, dus ga ik zo door.
Na een minuut of twee zegt hij:" Céline.. Alsjeblieft." Ik doe het van zijn hoofd af en leg het naast me op het kleedje. Hij zegt dan:" Céline... wajow.." Ik zeg gelijk:" stt." Ik laat hem dan mijn onderbroek uitdoen. Hierna neem ik plaats naast hem. Ik heb overal kippenvel het is kouder dan verwacht, is ook wel logisch als je buiten zit in de avond in Maart. Matthy gaat recht op voor me zitten. Ik leg mijn benen dan over de zijne, hij wrijft dan over mijn bovenbenen naar mijn liezen. Ik kijk hem aan, terwijl hij hiermee bezig is.
Dan pakt hij de glijmiddel en doet hij het op zijn hand. Ik buig naar achteren, zodat hij het op me kan smeren aan de onderkant. Ik kreun zachtjes, als hij dat doet. Hij zegt dan:" Je bent al nat... Céline is echt geil." Ik geef hem een blik, waardoor hij moet lachen. Ik laat hem dan liggen, waarna ik boven hem ga hangen. Ik pak met mijn hand zijn lengte vast en ga er dan op zitten, waardoor hij er precies ingaat.
Eerst doet het wel echt even pijn.. Ik puf een beetje, tot dat het weer wegzakt, hij gaat gewoon echt diep weet je wel. Matthy krijgt door de nauwe ruimte in mij extra trillingen, waardoor hij al kreunt. Als ik een beetje fatsoenlijk zit, begin ik dan met bewegen. Op en neer en opnieuw. Dit houd ik met een tempo aan. Matthy heeft zijn ogen dicht van genot, maar ik ook. We kreunen allebei, niet al te hart, maar zachtjes. Niemand kan ons horen alleen wij elkaar.
Dit houd ik zes minuten vol, dan begint mijn energie op te raken. Matthy zegt dan hijgend:" Kom draaien we de rollen om." Ik knik hijgend en haal hem uit me. Hij geeft me een teken dat ik moet gaan liggen. Hij gaat boven me hangen en doet zijn lengte in de mijne. Gewoon het standaard standje doen we. Matthy laat me weer wennen en begint dan met zijn energie. Ik kreun zachtjes, maar de meeste dempt Matthy met zijn mond op de mijne.
We zoenen gewoon, waardoor we in elkaars mond kreunen. Na eventjes voel ik dat ik bijna ga klaarkomen, dat is echt snel voor me. Ik laat het aan Matthy weten, die gelijk weer meer energie krijgt. Hij gaat door, na een minuut beginnen mijn benen een beetje te schokken. Dan al snel voel ik een genotgevoel in me komen en kom ik klaar, Matthy laat zichzelf dan ook al komen.
Ik voel het in me gaan en kreun het uit in zijn mond. Hij gaat dan uit me en zegt:" Je bent veel aan het produceren... ah Céline." Ik voel hem dan met zijn tong de sappen die ik net geproduceerd heb weg likken. Ik kreun nog steeds gewoon van het fijne gevoel die in me zit. Dan als hij klaar is, komt hij naast me liggen. Hij zegt dan:" Je was echt kei goed, Céline. Seksgodin van me.." Ik zeg zachtjes en uitgeput:" Dankjewel.."
Matthy moet lachen en zegt dan:" Kom gaan we naar binnen en knuffelen op de bank." Ik knik en sta rustig op. Ik doe mijn onderbroek aan en Matthy's T-shirt. Mijn benen trillen nog steeds. Matthy pakt alle spullen en neemt die naar binnen in zijn boxer en broek die hij aan heeft gedaan. Ik plof eigenlijk gelijk op de bank. Matthy komt vrij snel naast me liggen, waardoor ik mijn hoofd op zijn schouder leg. Ik zeg dan:" Ik ben dus echt helemaal niet dominant ahh."
Matthy zegt gelijk:" Schat... echt wel.. en ik vind het sexy... Geloof me je bent geweldig." Ik zeg zachtjes:" Dankjewel.." Hij plant dan een kus op mijn hoofd. Hierna fluistert hij:" De volgende keer neem ik de touwtjes wel weer in handen." Ik lach zachtjes en zeg:" Vind jij ook echt zó erg niet normaal." Dit is sarcastisch bedoelt hè.
Dan kroelt hij door mijn haar. Matthy zegt terwijl hij doet:" Maar even... Het klaarkomen gaat echt al wel beter hè?" Ik zeg:" Mhh ja... veel beter." Hij zegt blij:" Mooizo schat." Zo liggen we nog even te knuffelen, Matthy is vrij moe van net. Wat logisch is, want bij mannen komt er een stofje vrij, waardoor ze moe worden. Ik zeg dan:" Zal ik alle deuren op slot doen, kan jij je alvast klaarmaken?" Hij kijkt me dankbaar aan en verteld waar de sleutel ligt. Ik sta op en loop zo alle deuren langs om ze op slot te maken. Heb wel even mijn broek aangetrokken.
Als dat is gedaan, doe ik hier ook alvast alle lampen uit. Hierna loop ik naar Matthy's kamer en zie ik hem al in bed liggen. Ik loop naar het bed en geef hem een kusje op zijn mond. Dan zeg ik:" Welterusten alvast als je dadelijk al ligt te slapen." Hij zegt gapend:" Dankjewel schat, jij ook." Ik kijk hem blij aan en loop dan naar de badkamer om me klaar te maken. Dit duurt wel even. Maar hierna loop ik weer naar de slaapkamer en zie ik dat Matthy inderdaad al weer in dromenland ligt.
Ik doe mijn kleren uit, behalve mijn onderbroek en Matthy's T-shirt. Zo ga ik dan in bed liggen aan 'mijn' kant. Ik leg mijn telefoon aan het stroom en ga onder de dekens liggen. Ik ga liggen op mijn zij, met mijn gezicht richting het raam. In mijn gedachtes denk ik nog wat na. Het is echt nog niet laat, maar ey ik kan ook niet zeggen dat ik niet moe ben. Pas na één uur val ik heerlijk in slaap naast een snurkende Matthy~
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x