meerr
Ik sta te douchen in de douches. Zachtjes neurie ik een beetje. Heb een liedje in men hoofd en dat stopt maar niet. Het zwemmen was zo enorm leuk! Echt niet normaal. Als ik klaar ben, stap ik eruit en droog ik me af met de handdoek. Deze dag gaat zo enorm goed. Echt zo fijn! De kleding die ik aan doe is een rokje met een T-shirt. Met het zwemmen had ik paarse lippen, zo koud had ik het haha. Dat was ook wel de reden dat we eruit gingen. Ik bevroor gewoon half haha.
Nou goed als ik omgekleed ben, loop ik het hokje uit. Voor de spiegel kam ik door men haar. Mijn haar doe ik dan in een hoge knot. Hierna loop ik naar buiten. Hier staat Matthy dan op me te wachten. Hij zegt dan lachend:" Dit keer was het weer normaal, jij als laatste." Ik lach en zeg:" Ja wijven hebben de meeste tijd nodig, zoals jouw vader altijd zegt." Hij moet lachen en zo lopen we terug. Ezzie en Jaïr waren al terug gelopen. Ik pak Matthy's hand vast en leg mijn hoofd op zijn schouder. Op deze manier lopen we terug. Als we er zijn, zegt mijn vader:" Is er iets gebeurt, omdat jij zijn hand vast houd?" Ik schut mijn hoofd en laat hem dan los. Ik zeg dan:" Ik ga even snel Anouk appen." Josefien zegt dan:" Is goed lieverd." Zo loop ik naar de tent, hier ga ik op de grond zitten en bel ik Anouk!
Ik: Heyy Anouk!
Anouk: Heyy hoe is hett? Leuk daar in Frankrijk? Overleef je het daar een beetje?
Ik: Ja hoorr! Het is echt super leukk niet normaal. Heb mezelf verwent met een jurkje en een nieuwe tas van het merk Dune London.
Anouk: Ahww goed bezigg liefie! En hoe gaat het met jezelf?
Ik: Wel weer beter! Er komt misschien een rechtzaak waarin Maan mijn advocaat is en heb er bijna geen last meer van. Echt voel me bijna weer helemaal als de oude.
Anouk: Goed beziggg! Enn hoe is het met gevalletje Matthyas het Lam?
Ik: Heel heel heel goed..
Anouk: Oehh vertell!
Ik: Ben vandaag officieel niet meer singell!
Anouk: AHHH lekkerbezigg! Niet te veel neuken daar hè! Wil je nog niet zwanger hier hebben met hormonen enzz.
Ik: HA HA HA Anouk. Maar daar vertel ik thuis wel over...
Anouk: WACHT, hebben jullie het al gedaan?
Ik: Ik zeg niksss, thuis vertel ik je het antwoord..
Anouk: Nou isgg!
Dan beëindigen we het gesprek. Ik loop weer naar de andere. Hier ga ik dan naast Matthy zitten op de stoel. Maan zegt dan:" Dadelijk gaan we uiteten, kunnen jullie je gaan klaarmaken?" We vinden het allemaal goed en lopen naar de tent. Hier staan ook de spullen die we vanmiddag hebben gekocht. In de cabine kleed ik me als eerste om in een topje, plaats van T-shirt, het rokje houd ik aan. Dan pak ik mijn kam uit de tas en stap ik de cabine weer uit, zodat Evelien kan omkleden.
Ik kam dan door men haar en leg die over men schouders. De sieraden die ik mee heb doe ik om. Dan komt Matthy uit zijn ruimte met een T-shirt en lange broek. Hij komt naast me zitten en legt zijn natte haar op mijn schouder. Ik moet zachtjes lachen en fluister dan:" Anouk vindt het helemaal geweldig tussen ons." Hij lacht en zegt:" Je kon niet meer wachten?" Ik zeg:" Ja, zij vroeg erom.." Matthy moet lachen en geeft me dan een kusje op men wang.
Hij weet dat ik niet met hem pronk. Jongens pronkten altijd bij mij. Als ik een keer met ze praatte of andere dingen.. Dus ja, hij weet dat ik dat niet doe. Ik pak dan uit de tas, mijn nieuwe tasje en stop hier mijn telefoon in. Matthy heeft zen nieuwe horloge ook al om. Samen lopen we dan naar buiten richting de andere.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x