13 mei, 06:00
De wekker gaat af op Eveliens telefoon. Beide worden we wakker, ik word dat met gemopper. Gisteravond laat gemaakt met men verjaardag en nu weer vroeg op. Plus ik heb koppijn. Gisteren heb ik laten we zeggen, heel wat cocktails op... Het was wel leuk en gezellig dus dat is positief. Nu officieel 23 whoee....
Vandaag is de opdracht om de tent op te ruimen, daarna rijden we naar huis en dan mijn nieuwe kamer opbouwen.. Niet bepaald rustig ofzo. Fijn met een kater zal ik zeggen. Ik sta dan op en doe een sport legging van Nike aan met een warme rode trui. Evie ligt nog tijd te rekken, maar ik loop alvast naar buiten. Hier rek ik me uit op men stomme badslippers. Dan voel ik opeens Matthy's armen om me heen. Ik lach zachtjes en zeg:" Ook kater?" Hij zegt:" Nee valt mee, jij bent vooral degene die gister door het lint is gegaan haha." Ik zucht en zeg:" Nou heerlijke koppijn dus komt goed."
Hij lacht me zachtjes uit en draait me dan om naar zijn kant. Ik kijk hem aan en geef hem een kusje op zen mond. Al snel haal ik mijn lippen weer van de zijne, omdat Ezra de tent komt uitlopen. Hij zegt dan:" Vertel het gewoon tegen pap en mam." Matthy moet lachen en zegt:" Ezz dat is makkelijker gezegd dan gedaan voor sommige." Hier bedoelt hij mij mee, maar eyy het is zo.
Dan als we alle uit bed zijn ruimen we onze spullen op, bedoel hiermee de kleding en de luchtbedden leeg blazen.
~ tijd later
We zitten weer in de auto onderweg naar huis. Het is net negen uur geweest, dus we hebben er best lang over gedaan. Ik zit weer in Jesses auto met Matt, Evelien, Jaïr en Jesse natuurlijk. Ik zit achterin in het midden met naast mij Matthy en de andere kant Evelien. Ik leg mijn hoofd op Matthy's schouder al best snel in het begin. Matthy wrijft met zijn ene hand over mijn bovenbeen. Ik leg dan mijn hand op de zijne.
Deze vakantie zijn we enorm close geworden. Echt weer als ouds. Het is heerlijkk! Vooral met elkaar contact zoeken op de momenten als je je alleen voelt of gewoon graag bij de ander wil zijn. Hij heeft veel tegen me aangehangen in de avond. Ik vooral in de ochtend of in de middag als we niks te doen hadden. Zoenen en kusjes gaven we ook elkaar constant, alleen als onze ouders ons niet zagen. Mijn vader gaat flippen ben ik bang als we weer een relatie krijgen.
Ik was er kapot van toen het uitging. Dit heb ik natuurlijk allemaal uitgehuild bij hem en ja ik was echt verdrietig. Nou ja en nu dan weer terug gaan is echt het beste idee, niet natuurlijk volgens pap. Alleen Matthy en ik zijn beide verandert, plus hij vindt me echt weer leuk en ik hem. Zie hem absoluut niet als een vervanger van Bjorn. Dat weet Matthy ook.
Na twee uurtje parkeert Jesse de auto bij de mac, ik schrik uit men gedachten en zeg:" Jesse je meent dit?" Hij lacht en zegt:" Tuurlijk wel, wie lust wat?" Iedereen noemt op wat hij wil behalve ik. Ik hoef dus echt niks. Ik wil gewoon slapen met mijn koppijn. Iedereen vindt het prima, zo rijdt Jesse door de drive in. Voor iedereen behalve mij bestelt hij de dingen waar ze gevraagd om hadden.
Ik ga recht op zitten voor Matthy, alleen hij geeft me een teken dat ik best terug mag liggen. Zo doe ik dat ook weer. Alleen dit keer val ik heel snel in slaap. Na drie uur word ik pas weer wakker. Matthy zegt dan zachtjes:" heyy lekker geslapen?" Ik zeg:' Ja eigenlijk well.." Zie dan pas dat ik echt helemaal op Matthy lig. Ik ga dan recht op zitten en fluister in zijn oor:" Sorry!" Hij moet lachen en zegt:" Ik vond het echt niet ergg.."
Ik voel weer vlinders opkomen en kijk dan met hem mee op zen telefoon. Hij geeft dan zijn oortje aan, zodat ik mee kan kijken met een film. Als de film is begonnen, ga ik dichter regen hem aanliggen. Samen kijken we dus zo heerlijk de film. Dit keer blijf ik wel gewoon wakker. Tijdens de film moeten we ook vaak lachen.
Evelien zit voor zich uit te staren. Vind het wel een beetje sneu, maar goed. Weetje deze vakantie heb ik al veel voor der gedaan en nu wil ik genieten van dit moment. Matthy en ik hangen dicht bij elkaar aan, het huid contact is zo fijn. Dus dit vind ik wel genieten.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomansVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x