-131-

815 8 0
                                    

11 december, 08:03

Ik word langzaam een beetje wakker. Ik lig echt helemaal in Matthy's armen. Ik bloos weer als ik kijk hoe hij ligt te slapen. Voorzichtig klim ik uit zijn armen. Ik stap uit bed en gelijk voel ik mijn stuitje en bovenbenen. Kutzooi, hij heeft me gisteren goed gedaan..

Als een houten plank, loop ik naar de badkamer. Hier doe ik dan een plasje. Dan was ik mijn handen met water en zeep. Mijn gezicht ziet er echt niet uit. Ik pak een washandje en haal die door mijn gezicht. Hierna pak ik de borstel en kam ik door mijn haar. Ik pak dan een elastiekje en doe die in mijn haar. Gewoon in een lage staart.

Zo loop ik weer naar mijn kamer. Echt een houten plank ben ik hoor... Ik klim weer in bed en ga liggen aan mijn kant. Ik doe het deken weer over mijn lichaam en probeer nog wat bij te slapen. Dit lukt alleen niet meer. Lievie komt dan mijn kamer binnen gerend. Die heeft gehoord dat iemand wakker is. Ze springt alleen op Matthy.. Hij schrikt wakker.

Met een zware stem zegt hij dan:" Ook goedemorgen Lievie." Ik lig stuk te gaan in bed. Lievie trek ik naar mij toe en geef ik een knuffel. Ik zeg dan:" Gekkie, ik moest alleen plassen." Ze neemt dan echt letterlijk plaats op mijn bovenbenen. Matthy is nog steeds helemaal in shock. Ik wrijf over zijn schouder en zeg:" Goedemorgen schat." Hij zegt met een half vermoeide en chagrijnige stem:" Ook goedemorgen."

Ik moet lachen en laat Lievie dan van het bed gaan. Geef dan Matthy een kusje op zijn wang. Hij zegt dan, terwijl hij met zijn handen in zijn ogen wrijft:" leuk wakker worden hoor." Ik moet weer zachtjes lachen en zeg:" Ik zal haar wel uitlaten, blijf jij maar lekker liggen." Hij knikt en gaat weer onder de dekens liggen. Ik klim weer uit bed en loop als een houten plank naar beneden. Ga gewoon in mijn pyjama, schijt.

Ik doe beneden mijn schoenen aan en mijn jas. Daarna lijn ik de hond aan. Ik pak de snoepjes en de sleutel. Zo loop ik dan naar buiten. Echt met moeite loop ik. Doe daarom maar een klein rondje. Ze doet een plasje en een grote boodschap. Die ruim ik ook weer netjes op. Loop nog om het parkje, dan weer naar huis. Ik open de deur met de sleutel en stap weer naar binnen. Ik doe de riem af, waarna mijn schoenen en jas.

Ik geef haar een snoepje. Dan loop ik naar haar drinkbak en voerbak. Ik vul alles bij. Hierna plof ik op de bank. Mijn benen voel ik jeetje, haha. Ik pak mijn telefoon en kijk wat ik voor vandaag nog moet doen. Ieder geval sporten en boodschappen. Anouk heeft gisteravond bij Max geslapen, gelukkig maar..

Ze zou in de ochtend weer naar huiskomen, dus ben benieuwd. Dan loop ik naar de keuken en pak ik een kop koffie. Deze drink ik lekker op, op de bank met een dekentje over me heen. Lievie ligt te spelen met haar knuffeltje. Na een uur, hoor ik de trap kraken. Er is er eentje wakker. Matthy opent de deur en daar komt Lievie weer op hem afgerend.

Ik moet lachen van Matthy's dode blik. Hij geeft haar nog wel een knuffel. Dan komt hij naast me zitten en zegt die:" Dankjewel dat je me nog hebt laten slapen." Ik moet lachen en zeg:" Tuurlijk." Dan krijg ik een kus op mijn mond van hem. Als hij loslaat zegt hij:" Ik pak koffie, ja? Wil jij ook?" Ik schut mijn hoofd en zeg:" Nee, heb net al gehad, maar bedankt." Hij knikt en staat dan op.

Lievie achter volgt hem, ik begin weer te lachen. Ik hoor dan in de keuken:" Lievie, je hebt vandaag al genoeg liefde getoond! Je hoeft niet tegen mijn kruis aan te springen!" Ik begin helemaal te lachen. Hij komt dan terug lopen en zegt:" Ze sprong echt, ahh!" Ik zeg tegen hem:" Ja, ik begrijp dat dat niet helemaal fijn is." Hij komt naast me zitten en drinkt koffie.

Matthy zegt dan:" Vandaag moeten we weer een video gaan opnemen, pff geen zin in." Ik wrijf over zijn bovenbeen en zeg:" Schat het komt echt wel goed, wat voor video?" Hij zegt dan:" De grootste soesjestaart ooit, gaat ook weer helemaal verneukt worden." Ik moet zachtjes lachen en zeg:" Vanavond is er wel voetbal op hè, kan je kijken met ze. Dat vind je wel altijd leuk." Hij knikt en legt dan zijn hoofd op mijn schouder.

Met mijn hand kroel ik door zijn haar. Hij is weer negatief over alles. Ach joh, dat hoort bij hem. Ik zeg dan:" Gisteren was wel leuk." Hij begint te glimlachen en zegt:" Ja?" Ik knik en zeg:" Heel leuk." Hij kijkt blij en wrijft dan over mijn bovenbeen. Ik zeg dan:" Loop wel weer als een plank, maar ey." Matthy begint te lachen en zegt:" Alsjeblieft, extra cadeautje." Ik knik lachend en zeg:" Dankjewel, dankjewel."

~ tijdje later

Matthy is weer naar huis. Ik sta in de supermarkt met een mondkapje op. Er is weer een hamsterrun geweest ofzo. Alle wc-papier is op. Wat een onzin, als iedereen gewoon normaal had gedaan, had iedereen gewoon nog genoeg. Wij hebben ook nog genoeg, dus dat boeit echt niet. Ik haal pasta's, Nutella, liga's, groentes, brood, tandpasta, ect. We hebben best wel wat dingen nodig.

Nou goed als ik alles heb, neem ik voor mezelf ook nog een chocoladereep mee. De smaak karamel chocolade melk. Die is wel fout lekker. Ik loop naar de kassa en betaal alles. Dit doe ik allemaal in een tasje. Ik wens de kassière nog een fijne dag, daarna verlaat ik de winkel. Eerst ontsmet ik mijn handen nog.

Lopend, loop ik naar huis. Is niet zo heel ver. Thuis weer, ruim ik gelijk de boodschappen op. Loop nog steeds als een plank. Anouk is ondertussen al thuis. Ze is nog niet boven geweest, dus heb nog niet de vraag gekregen, waarom haar bed is verschoont. Als ik het heb opgeruimd, knuffel ik eventjes met Lievie. Hierna loop ik naar boven om te gaan sporten. Dat moet nu echt wel na die weken in het ziekenhuis.

Boven pak ik het yogamatje. Dit leg ik in het midden van de kamer. Ik kleed me dan om, in een sportpakje. Hiermee doe ik dan op een rustig tempo mijn oefeningen. Alle lukken ze, wel met veel rust er tussen door de opgaven van gisteren die ik heb gehad. Ik loop dan naar de badkamer en stap de douche in.

~ tijdje later

Ik zit tegenover Anouk aan de eettafel. Ze vraagt dan, de vraag ik die ik al heel de dag had verwacht:" Maar Cél, waarom heb je mijn bed verschoont? Dat had ik eergisteren al gedaan hè." Ik stik in de zuurkool en zeg:" Ja, nou kijk Lievie was erop gesprongen naar het uitlaten en ja toen was het vies." Ze zegt meteen met een wenkbrauw omhoog:" Dus? De deur die ik dicht had gemaakt stond opeens open of heb je iets gehaald?" Ik zeg tegen haar:" Het raam van je stond nog dicht, dus dacht even frisse lucht en ja toen ben ik de deur vergeten dicht te maken."

Ze moet lachen en zegt:" Dit is de eerste keer dat je slecht kan liegen, schat. Wat heb je gedaan?" Ik zeg zuchtend:" Geneukt.." Anouk zegt meteen met grote ogen:" Waarom in mijn bed? Waren jullie dronken?" Ik zeg lachend:" We hadden niks gedronken en ik had soort van geen keuze? Haha." Ze kijkt me glazig aan en zegt:" Maar hoezo?? En geen keuze, heeft hij je verkracht wat? M-." Ik onderbreek haar en zeg lachend:" Ik wilde iets nieuws proberen en Matt ging daarvoor."

Ze zegt nu nieuwsgierig:" En wat, als ik vragen mag." Ik pak een snelle hap zuurkool. Dan zeg ik:" Je wilt het echt weten mevrouw?" Ze knikt heel vaak. Ik zucht en zeg: zachtjes" BDSM." Anouk kijkt me met grote ogen aan en zegt:" En jij wilde dat? Oh mijn god, nooit van jou verwacht! Hoe was het? Bedoel hallo, jeetje. En van Matthy, de brave jongen, jij hebt dan gedomineerd of?"

Ik moet lachen en zeg:" Veel vragen haha." Dan neem ik nog een hap zuurkool. Hierna zeg ik:" Ik wilde het ja, maar het was geweldig. EN nee, ik was onderdanige, Matthy domineerde. Maar hij was geweldig. En beide vonden we het leuk. Het is wel spannend, maar we hebben elkaars grenzen geaccepteerd." Ze stelt me dan nog meer vragen, ik beantwoord ze maar. Kom op, we hebben geen geheimen voor elkaar eigenlijk en Anouk is ook open met haar seksleven.

Na het eten, zitten we samen een spelletje te doen. We spelen levensweg. Als start heb ik gekozen voor studeren, doe ik altijd. Ik ben uiteindelijk een arts. In het begin erf ik ook gelijk 50.000 door mijn tante die is overleden. Bedankt tante hè. Hierna trouw ik al snel, natuurlijk niemand liever dan Matthyas Maarten het Lam.

Na een aantal rondes krijg ik dan een tweeling. Echt what the fuck. Ik noem ze Boterbloempje en Trefpunt van het Lam. Dat zeggen Robbie en Matthy altijd in de video's. Nou goed zo gaan we door, tot dat het spel is afgelopen. We hebben het gewoon kei gezellig.

~ tijd later

Ik heb me klaar gemaakt om te gaan slapen. Anouk geeft me nog een knuffel. Ze wrijft over mijn rug en zegt dan:" Wat ben ik blij dat je weer helemaal beter bent." Ik zeg dan:" Ik ook." Dan wensen we elkaar welterusten en lopen we naar onze eigen kamers. Ik plof op bed neer en leg mijn telefoon aan het stroom. Ik zet alle lampen uit en ga onder de dekens liggen.

Eerst draai ik nog heel veel. Kan mijn slaaphouding niet goed vinden. Uiteindelijk lig ik op mijn buik met een hand onder de kussens en de andere tegen mijn lichaam. Zo val ik dan in slaap~

" Hij Was Het Al Die Tijd "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu