Meerr
Na het soepje bestel ik één zalm gerecht, Matthy hachee. Ik en Matthy hebben tijdens het wachten gesprekken over vroeger. Kijk het is gewoon geweldig om daar terug naar te kijken, echt. Mijn jeugd was na een paar dingen zo enorm leuk. Echt gewoon een beetje om te missen. Had ook wel de beste mensen om me heen die ik kan wensen, dat is echt.
Als we klaar zijn met eten keuvelen we nog gezellig na, hierna vragen we pas de rekening. Matthy die Engels praat tegen de serveerder is gewoon hilarisch. Moet hem een beetje helpen, maar dan is het ook geregeld. Matthy neemt dit keer de rekening aan. Hierna staan we op en doen we onze jassen aan. Ik bedank de serveerder nog en loop daarna met Matthy het restaurant uit.
Daar zeg ik dan:" Het was echt lekker Matt." Ik pak zijn hand en zo lopen we terug. Matthy verteld er ook wat lieve dingen. Vooral dat hij het zo gezellig vind enz. Wat een schat, echt waar. Bij het hotel zeg ik dan, drankje doen hier?" Matthy zegt met een vrolijke kop:" Ja is goed!" Samen lopen we richting de bar en gaan we op een bankje zitten. Ik ga tegen hem aanzitten, waarna al snel een serveerster komt. Matthy en ik bestellen beide weer een wijntje.
Als ze weer weg is, kletsen Matthy en ik gewoon weer verder. De gezellige stemming is er gelijk weer. Met onze rode wijntjes kletsen we heerlijk. Niemand kan ons hier verstaan, op het moment alleen maar Duitsers in de ruimte. Het is niet leeg, er zitten een paar andere stelletjes, één meidengroep en twee gezinnen. Na een tijdje, komt er steeds meer spanning tussen ons. Matthy is het aan het opbouwen, ik weet echt wel wat er gaat gebeuren dadelijk.
Bij hem merk je dit altijd. Ik vind het ook echt niet erg, bedoel Matthy en ik zien elkaar echt niet veel, gewoon niet. Duss Matthy en ik doen het niet vaak. Is gewoon niet mogelijk, wat meneer natuurlijk het liefst wel zou willen. Zo zijn mannen gewoon, wat mijn vader altijd zei:" Mannen willen seks." Zo is het echt.
Na een minuut fluister ik in Matthy's oor:" Kom naar boven als ik je app." Matthy kijkt me grijnzend aan en zegt:" Is goed." Geef hem dan een kusje en loop weg van hem. Laten we zeggen dat Matthy er nu wel als het mannetje bij zit. Ach geweldig haha. Ik loop naar de lift en stap in als hij beneden is. Ik druk op de knop en zo stap ik dan weer uit bij de verdieping waar ik moet zijn.
Loop dan naar de kamer en scan het pasje weer. Ik ga de kamer in en doe gelijk mijn jurkje en legging uit. Hierna ook mijn ondergoed. Dit verwissel ik dan in voor lingerie, een rood pakje die ik had gekocht.. Iets te duur was ie, maar boeie. Ik weet dat ik hier Matthy heel veel plezier mee doe. En dat is iets waar ik wel uitgaven aan wil geven. Hierover heen doe ik dan mijn spijkerbroek. Ik bedoel ziet er niets verkeerd uit.
Dan loop ik naar de badkamer en kam ik door mijn haar. Bedoel dadelijk zit het weer helemaal in de war, maarrr zo voel ik me iets zelfverzekerder. Dan als laatste, doe ik mijn lipgloss op, een iets rodere.. Laten we zeggen, dat ik er sexyer uitzie dan dat ik normaal ben. Ik kijk mezelf nog een keer aan in de spiegel. Hierna stuur ik Matthy dit appje:" kom maar, ben er al helemaal klaar voor xx."
Gelijk komt hij online, en daarna weer offline. Ik loop de badkamer uit en check mezelf nog een keer en nog een keer. Dit is denk ik echt een van de eerste keren dat ik er zo mijn best voor heb gedaan. Nou kijken hoe hij hier op gaat reageren, na een minuut of twee gaat de deur open. Hij doet hem dicht en komt dan achter de muur tevoorschijn. Zijn ogen scannen heel mijn lichaam, van top tot teen.
En dat is echt zo. Ik sta dan op en leg mijn armen om hem heen. Ik zeg dan zachtjes, terwijl ik over zijn wang streel:" Ik wil je, maar ook nu." Matthy zet zijn handen op mijn heupen en duwt me tegen hem aan. Hij kijkt me aan in mijn ogen en streelt met zijn handen over mijn heupen en middel. Hij zegt dan:" Je bent zo sexy Céline ah." Ik kijk zelfverzekerd en leg dan mijn hand onder zijn trui op zijn borst.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x