10 Juni, 14:23
Ik heb net te horen gekregen dat ik ben aangenomen! Ben zo enorm blij, niet normaal! Anouk is op school, dus ben alleen thuis. Loop naar de kast in de keuken en pak een glas cherry cola zero. Ik ga aan tafel zitten en bel Matt. Hij neemt echt gelijk op.
Ik: heyy Mattt!
Matthy: Hee hee, hoe is ie?
Ik: heel heel goed! Ik ben aangenomen voor de baan!
Matthy: Gefeliciteerdd Cél! Volgens mij ben je wel blij?
Ik: jaja dat zeker!
Matthy: Hebb je misschien zin als ik langs kom?
Ik: Tuurlijk! Waarom zou ik daar nee op zeggen?
Matthy: Nee, maar top! Dan kom ik eraann.
Ik: okee tot zo!
Ik drink mijn glas cola op en app dan de meiden dat ik aangenomen ben. Stiekem had ik het niet verwacht. Ze wilde iemand met ervaring, maar ja dat heb ik niet. Heb hard gestudeerd, maar geen ervaring met lesgeven. Na ja, het is me gelukt er daar ben ik dol blij mee. Na wat appen, gaat de bel al. Lievie moet ervan blaffen, maar ik sus haar. Dan doe ik de tussen deur dicht en maak ik de voordeur open.
Matthy stapt naar binnen. Als de deur dicht is, geef ik hem een stevige knuffel. Hij wrijft over men rug en zegt:" Ik ben trots op je liefie!" Ik laat los en zeg:" Dankjewel!" Dan geeft hij me een kusje op men mond. Ik zoen hem kort terug en open dan de tussendeur. Lievie springt heel enthousiast op Matthy's zij. Hij geeft haar een knuffel. Dan ploffen Matthy en ik samen op de bank.
Ik kruip gelijk tegen hem aan. Matthy zegt dan:" Nou ik heb de reacties van men vrienden gehoord en ze vinden je allemaal leuk, je snapt wel wat ik bedoel niet leuk leuk, maar leuk." Ik lach zachtjes en zeg:" Ik snap wat je bedoelt, maar ja dat is wel fijn!" Matthy zegt dan:" En als ze dat niet vonden hadden ze gewoon lekker vette pech." Ik lach en zeg:" Blijf je vannacht slapen?" Hij zegt:" Is goed, gezellig!"
Lievie heeft dan opeens haar 5 drukke minuten. Ze rent door heel het huis op en neer en dan weer over de zijkant van de bank door naar de keuken. Ik moet lachen, want dit heeft ze denk ik zo'n 2 x per week. Matthy zegt dan:" Wat voor gekke hond hebben jullie." Ik lach en zeg:" jaja maar dat heeft zo'n beetje ieder hondje van dit ras." Hij lacht als Lievie klaar is met rennen en uitgeput op de grond ligt.
Matthy en ik besluiten dan om samen een film te kijken. Ik pak de afstandsbediening en kijk op Netflix. Samen kijken we door de films wat we willen zien. We gaan uiteindelijk voor een Marvelfilm. Ik vind dat soort films echt wel leuk. Samen kijken we de film met volle focus. Dan opeens gaat de deur open. Ik schrik me dood, waardoor ik een kleine gil maakte. Anouk ligt plat van het lachen. Matthy moet ook lachen en zet de film op pauze.
Anouk zegt dan:" Jullie hebben dadelijk geen last van me, ga zo naar Mavis met Lievie." Ik zeg:" Isg! Hoe was school?" Ze zegt heel overdreven:" Saai, saai en nog eens dood saai." Ik lach en zeg:" ach joh, maar hoe laat heb je afgesproken met Mavis?" Ze zegt:" Over een halfuurtje, maar ga boven even snel mijn schoolwerk maken dus jullie hebben geen last van me." Ik zeg:" Is goed success!"
Dan loopt ze naar boven. Matthy zegt dan lachend:" schrok je nou echt." Ik lach en zeg:" ja, opeens gaan die fucking deur open." Hij moet lachen en zet dan de film weer aan. Ik kruip dichter tegen hem aan en kijk weer met volle focus. Ergens tijdens de film nemen we afscheid van Lievie en Anouk. We zijn dus vandaag lekker alleen.
Als de film afgelopen is, is het eigenlijk ook wel tijd om avond te gaan eten. Een Marvel film is vaak niet al te kort. Samen met hem sta ik op en lopen we naar de keuken. Ik kijk in de keukenkastjes wat rond. Dan zeg ik:" lust je bapao broodjes?" Hij zegt:" Ja lekker!" Ik pak er twee uit de vriezer en leg ze in de magnetron. Terwijl ze warm aan het worden zijn, pakt Matthy de chilisaus en doet hij dat op twee broodjes.
Ik haal de bapao uit de magnetron en knip de pakjes open. Eentje leg ik op Matthy's bord en de andere op de mijne. Samen lopen we dan naar de eettafel en gaan we daar zitten. Ik wens hem eetsmakelijk en begin te eten net zoals Matthy. Als we het beide op hebben zeg ik:" Jij lust toch ook nog wat?" Hij zegt:" Ja eigenlijk wel." Ik knik en loop naar de keuken om nog iets te pakken voor ons.
Ik zeg dan:" Lust je zo'n noodle soepje kippensmaak?" Hij zegt:" Is goed!" Ik kook warm water en wacht hangend aan het aanrecht. Matthy komt bij me staan en zegt:" Je gaat toch fulltime werken?' Ik zeg:" jupp, anders heb ik toch niks te doen en parttime kan altijd nog wel." Hij knikt en zegt:" Ja, volgend jaar zit ik in Delft, maar jij mag altijd langskomen."
Ik voel vlinders opborrelen in mijn buik. Dan ga ik tegenover hem staan en zeg:" Uurtje rijden toch?" Hij knikt en zegt:" Ja valt wel mee toch?" Ik knik en zeg:" Jahoor en als je me nu maar niet laat zitten." Hij lacht en zegt:" Tuurlijk niet, aller domste keuze zoals je al weet." Ik knik en dan gaat de waterkoker af. Het is dus gekookt. Ik giet dit in de bakjes. Nu is het drie minuten wachten.
Al snel is dit voorbij en eten we het op. Echt heerlijk is dit wel. Wanneer we klaar zijn met eten, lopen we weer naar de woonkamer. Ik zeg dan:" Kom je mee naar boven?" Hij zegt:" Is goedd." Hij rent achter me aan de trap op. Samen lopen we mijn kamer in. Wat hij als eerste doet is op mijn bed liggen. Ik moet lachen en zeg:" Ben je moe ofzo?" Hij zegt:" Nee, jou bed ligt gewoon veel lekkerder dan die van mij."
Ik zeg:" Dit is gewoon mijn middel om je in bed te krijgen." Als ik het heb gezegd, besef ik pas wat ik zei. Ik hoor hem stuk gaan en loop knal rood naar de badkamer. Hier kam ik door mijn haar en doe ik het in een simpele knot. Als mijn rode gezicht weer een beetje is weggetrokken, loop ik weer naar mijn kamer. Hij ligt echt gestrekt op bed. Ik moet lachen en ga bij hem liggen. Hij zegt dan lachend:" Je weet wat je net zei hè." Ik word weer knal rood en zeg:" Hou op alsjeblieft."
Hij moet lachen en zegt:" Ahw schaam je je?" Ik reageer er niet op en draai me om van hem. Dan zegt Matthy:" Liefie, kom is." Ik draai me weer om en leg mijn hoofd op zijn borst. Matthy zegt dan:" Voor mij gevoel lijkt het dat we echt al weer superlang iets hebben, terwijl we het net een maand hebben." Ik zeg:" Heb ik ook, maar dat merk ik vooral tijdens de dates." Hij zegt:" Ja ik was altijd doodzenuwachtig bij andere meiden en bij jou, nul."
Ik heb een glimlach op men gezicht en zeg:" Ik vind het gewoon weer heerlijk." Hij zegt:" Ik ook." Dan voel ik zijn hand mijn knot losmaken en hij erin begint te kroelen. Ik vind het heerlijk en blijf zo liggen. Na vijf minuutjes stopt hij ermee en zegt die lief:" je bent toch niet meer ongesteld hè?" Ik zeg:" Nee klopt, hoezo?" Hij zegt:" Nee gewoon."
Ideeën zijn welkom xx
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomantikVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x