-110-

969 11 3
                                    

29 mei, 06:32

Ik lig wakker met koppijn, bijna geen oog dicht gedaan. Heb corona, fucking kut. Ook nog op zijn verjaardag. Zo klote is het, echt waar. Kan er niks anders van maken. Ben ook nog eens ongesteld. Dus echt helemaal top. Lievie ligt bij me op bed, ze ligt te slapen. Had de deur open gedaan en ze merkt gewoon dat ik echt niet lekker ben.

De test van gisteren was echt helemaal gelijk positief. Twee felle rode streepjes. Anouk en ik zitten nu in quarantaine.. Waarschijnlijk heb ik het opgelopen toen ik met Manon ging uiteten in een restaurant. Het was wel gezellig, maar ja dit is gewoon kut. Ben gewoon de lul. Nu moet ik ook twee weken in quarantaine, dat is de regel.

Heb me ook gewoon ziekgemeld al voor drie dagen, het gaat me echt niet lukken om online les te geven. Nou goed ik heb me weer goed ingenesteld en probeer te slapen. Heel deze nacht lig ik al na te denken over dingen, mijn hoofd is gewoon helemaal vol met dingen. School is natuurlijk weer begonnen, had zo graag bij Matthy willen zijn en heb gewoon stres.

Om zeven uur ga ik al uit mijn bed. Lievie staat ook meteen op en loopt met me mee naar beneden. Mijn neus zit gewoon helemaal vol met snot, verschrikkelijk. Adem halen is gewoon zelfs moeilijk. Nou goed ik plof hier op de bank. Met natuurlijk een dekentje. Lig hier in mijn trui en lange jogginsbroek.

Ik pak mijn boek en begin maar met lezen. Lievie is op de bank gaan liggen aan de andere kant. Die is ook nog moe. Rustig lees ik maar een beetje, inspannen doet pijn. Heb gewoon geen zin om tv te kijken, dus ja dan doe ik dat maar. Lees op het moment een badboy lover boek. Vind hem geweldig. Echt zo'n typisch tiener verhaal, wat ik ook kon zijn toen ik jong zijn.

Vind het wel iets fijner, dan net in bed waar ik al de hele nacht wakker lag. Nou goed zo lig ik dan hier tot tien uur te lezen. Anouk ligt nu ook op de bank. Die is niet ziek, alleen door mij moet ze wel in quarantaine. Ze heeft dus twee weekjes extra vakantie. Wel doet ze online wat, ik nu even helemaal niks. Ze heeft een kop koffie voor me gezet en een bakje met yoghurt gepakt.

Ze zorgt wel echt goed voor me. Matthy heb ik natuurlijk al gefeliciteerd. We hebben ook al geappt en straks gaan we bellen. De cadeautjes krijgt hij nog van me te goed uiteraard. Heb flink men best gedaan, moest ook wel nadat weekend wat hij me heeft gegeven. Die twee tweede dag zijn we wezen wandelen in een parkje heel romantisch en hebben we overleefd in de kamer. We hadden daar een bubbelbad en daarin hebben we gewoon drie uur zitten kletsen over van alles.

Het was echt leuk, dat kan ik je gewoon zeggen. Voor hem heb ik een speciaal briefje met een groot cadeau en een nieuwe trui, die hij heel graag wilde. Daar zat ook wel een prijsje aan, dus daarom kocht hij die ook niet gewoon zelf haha. Nou hij gaat daar te minste wel blij mee zijn. Ik zit nu echt helemaal te snotteren, verschrikkelijk!

Anouk is me ook aan het filmen. Steek dan lachend mijn middelvinger op. Die buikkrampen erbij, zijn heerlijk... Ach nu zit ik aan de chocolade. Het is twee uur, dus is prima. De klassen hebben een invaller gekregen, dus geen hele week uitval van de lessen die ik geef. Zijn de leerlingen, waarschijnlijk niet zo mee-eens. Anouk had een chocolade Tony Chocolony reep voor me geregeld. Wel de smaak karamelzeezout en dat is mijn favoriet. Dus dat vind ik zeker niet erg.

Heb wel nog me smaak, alleen geur niet meer door mijn volle neus.. Hoofdpijn is heel erg aanwezig. Heb buikpijn door de menstruatie en ben het ook heftiger. Dus echt niet relaxt. Ach ik word nu wel verwent, door al dit bij elkaar. Ik lig nog steeds op de bank, onder een dekentje met mijn boek en nu een kop thee.

Het is kei warm buiten en ik zit hier te vriezen, heb zelfs de verwarming aangezet. Hoe erg?? Nou goed mijn boek is bijna uit, door al dat gelees. Dus straks misschien al beginnen aan een nieuw boek. Doe dat wel goed, doe te minste iets nuttigs. En wat ik heel leuk vind, dus dat is wel positief. Wanneer ik het boek uit heb, is het net half zes. Anouk is eten aan het koken.

" Hij Was Het Al Die Tijd "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu