-55-

1.3K 14 0
                                    

23 november, 18:04

Ik sta mezelf om te kleden voor de spiegel. Heb nu een spijkerbroek aan met een groene top met lange mouwen. Dadelijk komt Matt me ophalen. We hebben een date. Hier wacht ik echt al de hele week op. We hebben elkaar gewoon niet meer gezien, de laatste keer was 7 november en dat vind ik lang. Straks gaan we uiteten en daarna blijf ik daar slapen. Waarschijnlijk nog wel iets meer maarrr.

Vorige maand bij hem was het ook wel grappig. Toen waren zijn vrienden er en die bleven maar plakken. Matthy werd er gek van maar durfde ze niet weg te sturen. Heb dus echt niet voor de badboy gekozen hè. Na ja toen gingen hun pas om half twee weg en toen was ik dus in slaap gevallen op de bank, dus hij zat er lekker de hele tijd mee opgescheept.

Nou wat ik nu aan heb, vind ik toch niet zo leuk. Ik pak dan een zwarte broek met rood topje, nee te koud. Hierna pak ik weer de blauwe spijkerbroek, maar dan met een rode coltrui. Ik doe hem goed in mijn broek. Het staat toch wel leuk, je ziet je vormen er wel goed door. Ga na toch nog wat nadenken toch voor die outfit. Ik loop dan naar de badkamer en doe snel mijn make-up en haar in orde. Mijn haar over mijn schouders en mijn make-up is gewoon iets aan de simpelere kant.

Je kan wel zien dat ik er moeite in heb gestopt. Snel doe ik nog wat sieraden in. Gouden oorbellen een gouden ketting. Ze passen wel bij elkaar. Zo loop ik dan naar beneden met mijn tasje. In de gang doe ik snel mijn schoenen aan, ga gewoon voor mijn sneakers. Sorry maar ik ga op deze momenten dus echt niet op hakken lopen. Met een bruiloft wel enz, maar nu dus echt niet.

Dan loop ik nog naar de woonkamer. Anouk staart me gelijk aan en zegt bijna kwijlend:" Wow lieverd! Matthy kan niet van je afblijven vandaag." Ik moet lachen en zeg:" Bedankt ahah." Lievie geef ik nog een knuffel. Hij kan er ieder moment zijn. Ben gewoon op tijd klaar, ik ben zo trots op mezelf haha. In mijn tas doe ik nog mijn telefoon en andere dingen.

Dan op dat moment gaat de bel, Lievie slaat weer helemaal aan. Anouk is al opgestaan en naar de gang gelopen. Ik sus Lievie, en ja hoor dan komt je vriend binnen lopen. Lievie springt gelijk op zen zij en knuffelt haar. Anouk zegt dan zachtjes in Matthy's oor maar wel dat ik het kan horen:" Wacht alsjeblieft tot jullie thuis zijn, niet tijdens het etentje." Ik zeg lachend:" Anouk!" Matthy moet lachen en geeft mij dan een knuffel.

Ik zeg dan:" Heyy Matt." Hij laat me los en zegt:" Hey schat.." Dan geeft hij me een kort kusje op mijn mond. Hij fluistert dan in mijn oor:" kom je, anders komen we nog te laat." Ik knik en neem dan afscheid van Anouk en Lievie. Ik loop naar de gang en doe dan mijn jas aan. Matthy kijkt me aan en ik bloos al weer helemaal. We lopen dan naar de auto van hem en stappen in.

Als ik zit, zegt hij voordat hij aanrijd:" Je ziet er prachtig uit, echt waar." Ik lach bescheiden en doe het plukje haar achter mijn oren. Ik krijg dan nog een kusje van hem, hierna rijd hij aan naar Delft. Zijn home town op dit moment. Onderweg hebben we gezellige gesprekken over mijn werk en zijn kanaal die echt goed gaat.

Dan als we zijn stappen we beide uit. We moeten nog even lopen, maar daar hebben we beide echt geen problemen mee. Het eerste wat Matthy doet is mijn hand vastpakken. Beide hebben we vlinders in onze buiken, maar ik heb ook nog eens rode wangen. Tijdens het wandelen is het stil tussen ons, aangenaam stil. Met onze handen hebben we op een manier contact met elkaar wat zo fijn is met zo'n tijd dat we elkaar niet hebben gezien.

Wanneer we bij het restaurant aankomen zeg ik:" Matt, wat heb je ook weer gereserveerd.. Hoe luxe is dit wel!" Hij lacht en zegt:" Moet men meisje toch verwennen." Ik bloos helemaal en plant dan kort mijn lippen op de zijne. Hij moet zachtjes lachen en neemt me dan mee naar binnen. Bij de ingang, zegt Matthy dan tegen een van het personeel:" Hallo, ik heb gereserveerd op het Lam." Hij knikt en neemt ons dan mee naar een tafel.

" Hij Was Het Al Die Tijd "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu