dooorr
Ik zeg dan tegen hem:" Matt wil je me helpen?" Hij zegt:" Is goed." Hij laat me los en loopt naar mijn kledingkast. Hij geeft me een lange blauwe broek aan en een groen topje met lange mouwen. Ik pak het van hem aan en doe het bij mezelf aan. Hierna loop ik naar de spiegel en doe ik alles een beetje goed. Matthy zegt dan:" Het staat je goed." Ik krijg weer een glimlach op men gezicht en zeg:" Dankjewel." Dan draai ik me om naar hem en geef hem een kusje op zen wang.
Hij zegt dan:" Vandaag gewoon feest vieren oké?" Ik knik en zeg:" ja ga ik doenn!" Hij geeft me dan nog een zoen op men mond. Ik zoen hem terug en leg mijn hand om zijn nek. Hij legt zijn hand om mijn middel en duwt me dichter tegen hem aan. Matthy duwt zijn tong tegen mijn tanden om toestemming. Snel laat ik het toe en tong ik hem ook.
Hij duwt me dan tegen de dichte deur aan. Ik haal hem dan van me af en zeg:" Matt we moeten weer gaan.." Hij zucht en zegt:" klopt ahh, nou dit halen we van de week wel een keer in." Ik lach en pak dan men schoudertas. Zo lopen we dan richting beneden en neem ik afscheid van Anouk Ze wenst me nog veel plezier en dan gaan Matt en ik ervan door.
Nu lopen we richting het huis van ze. Ik en Matthy lopen dicht tegen elkaar aan, wat ongelofelijk goed voelt. Tijdens het wandelen kletsen we over hoe het gaat met zijn YouTube carrière. Blijkbaar gaat het goed en ja daar ben ik trots op. Dan bij het huis lopen we via de achtertuin naar binnen. Daar zien we via de ramen dat Manon al aan het koken is. We lopen naar binnen en gaan op de bank zitten.
Jaïr zegt dan:" Wow je ziet er mooi uit." Ik lach en zeg:" Dankjewel!" Dan leg ik mijn hoofd op Matthy's schouder. Na het eten, lopen Matthy en ik naar de zolder. Hier ploffen we samen op bed. We zitten tegen het bedrand. Matthy laat op zijn telefoon wat dingen zien over de vriendengroep van hem. Met wie we dadelijk uitgaan. Hij vraagt dann:" Wat vind je van ze?" Ik zeg:" Wel aardig! Vooral die Robbie en Raoul ofzo."
Hij knikt en zegt:" Mooizo!" Dan word er een kusje op men haar geplant. Er voelen weer vlinders in men buik op komen. Matthy ziet het en zegt dan:" Céline, ik ben echt verliefd op je niet normaal." Ik zeg:" Ik op jou Matt." Hij lacht en vertelt over de beelden van de creators fc wedstrijd. Ik zat toen echt dicht tegen Matthy aan en toen ik hem in zijn ogen aankeek, kwam er een camera langs... Echt kut vind ik het. Kijk deze beelden komen bij de fans en ik wilde eigenlijk niet in beeld..
Maar goed de wedstrijd was het wel weer waard. Kijk ik vind het niet erg om met Matthy mee te gaan naar evenementen, alleen ik wil gewoon niet in de spotlights staan en niet overal op internet te zien zijn. Je kan wel zeggen van dan moet je niet met hem een relatie hebben, alleen ik ben echt verliefd op hem. Plus Matthy houdt me zo veel mogelijk buiten beeld, dus daar ben ik wel blij mee.
Rond half 8 gaat beneden de bel. Ik zeg voordat Matthy op staat:" Ik ga even mijn make-up doen okè?" Hij zegt:" Is goed liefie!" Dan gaat hij naar beneden. Ik pak mijn reserve make-up tasje uit zijn kast en pak de spullen eruit die ik wil gebruiken. Ik breng dit dan aan op mijn gezicht. Doe gewoon lichte kleurtjes, niet van die rode felle lippenstift.
Als ik klaar ben, kam ik nog even door mijn haar. Dit doe ik in een hoge staart. Zo loop ik dan de trap af naar beneden. Beneden loop ik de woonkamer in en zie ik dat Milo, Raoul en Mathijs er zijn. Ik zeg:" heyy!" Ik loop dan door naar de keuken en vraag aan Manon:" Is dit niet te?" Manon zegt gelijk:" Nee je bent beeldschoon! Echt waar." Ik krijg een lach op men gezicht en bedank haar. Hierna loop ik naar de jongens.
Ik ga op de stoel zitten en stuur Anouk een snap. Dan zegt Raoul:" Heb je zin om uit te gaan?" Ik zeg:" Ja hoorr!" Dan klopt Matthy naast zich op de bank. Ik sta op en ga naast hem zitten. Langzaam druppelt iedereen binnen. Als ze er allen zijn, lopen we het huis uit richting Bistro Bientje. In de middag is het gewoon een heerlijk terras, alleen 's avonds is het af en toe een bar. De weg erheen loop ik naast Koen.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x