En weer meerr
Ik kijk het echt lachend die vraag. Als Matthy zegt:" Nu denken ze vast dat wij heel gay zijn." Zeg ik:" Ja man, of dat ik nooit omkleed bij mijn vriendinnen als ik ga zwemmen ofzo." Koen kijkt mij lachend aan en zegt dan:" Wacht echt!?" Ik zeg ook lachend:" Hallo, iedereen heeft het toch? En die meiden ken ik al fucking lang, het is toch niet beschamend." Matthy stikt van het lachen over Koens en mijn reactie.
Dan kijken we weer verder. Robbie zegt dan:" We hebben alle die van Matthy nog niet gezien." Ik zeg dan gelijk:" Hoe?" Koen zegt:" Ja man, waarom Matthy?" Hij zegt lachend:" Waarom wel, wil je neuken ofzo?" Ik zeg:" Gatverdamme." Koen zegt echt lachend met tranen in zijn ogen:" Trio." Ik heb mijn hoofd op mijn handen en huil gewoon in mezelf. Matthy gaat ook helemaal stuk.
Dan gaat hij weer verder. We zijn nog niet eens op de twee minuten, omg. Bij het tweede gerucht kan ik niet echt over mee praten, alleen die opmerking van Robbie echt erg. Dat ze niet hebben getwijfeld om mensen weg te doen. Mark en Matthijs zijn ondertussen geen Bankzitters meer. Ze hebben hele discussies met ze gehad, waardoor het echt gewoon klaar was. Dus ja alleen de vijf mannen zijn over.
Het derde gerucht gaat over Albufeira. Milo heeft daar blijkbaar veel chikies gedaan. Echt super smerig. Hoe kan je dat toch doen. Ik zou er echt van walgen. En hij heeft het dus ook gedaan met Anouk, echt ontiegelijk smerig. Hij heeft volgens Koen ook al een soa gehad. Nou fijn en dan weten dat hij heeft geneukt met je beste vriendin. Plus dat zijn sperma of lichaamsvloeistof hoe je het ook wil noemen over mijn voet zat!
Echt gewoon ieuw. Nou ik zit hier gewoon te walgen over hoe stoer hij hier doet. Dan is er een gerucht dat Raoul snuift. Dit is natuurlijk niet waar, dat zie ik hem ook niet doen. Raoul drinkt alleen best wat, maar aan drugs zie ik hem dus echt niet doen. Dan komt er een saaie gerucht over het woord herres. Ik vraag aan hem dan:" Serieus doe je dat echt?" Matthy zegt gelijk:" Ja echt écht heel vervelend kan het zijn." Ik moet ervan lachen, waarna Koen ook.
Dan komt er een gerucht over dat Koen het heeft gedaan met een fan. Hier maakt hij ook weer een stoere opmerking over. Bedoel hier Robbie mee hè. Dan gaan ze al weer naar het volgende gerucht. Deze gaat over een gayclubje die elkaar elke avond kapot neukt. Ik stik in mijn eigen speeksel van het lachen. Waardoor Koen en Matthy ook helemaal stuk gaan.
Hierna gaat er een gerucht over drugs, ik weet van Matthy dat hij dit nog nooit heeft gedaan. Komt ook wel door zijn thuis. Ik heb dat ook nog nooit gedaan. Milo doet blijkbaar wel aan drugs. Hier vertellen Matthy en Koen uitgebreid over. Ik zit echt te luisteren met grote ogen, echt hoe dan. Kijk hij is echt nog jonger dan Matthy en een student, maar ja eigenlijk moet hij het zelf weten. Ik zou het in ieder geval nooit doen.
Dan komt het gerucht over Robbie en weer over neuken. Ik zeg dan:" Wat hebben jullie het veel over elkaars seksleven." Koen zegt gelijk:" Dit zijn geruchten van de kijkers!" Ik zeg met een lachje:" Gatverdamme, dat ze zo over jullie denken." Matthy zegt:" Ach jij doet dat ook niet anders bij mij." Ik zeg half lachend, half huilend:" Matthy!" Ik heb mijn hoofd op zijn schouder en hoor Koen zichzelf weer helemaal doodgaan.
Hierna komt dan een gerucht over een nummer. Dat is wel de bedoeling, ze vinden dat helemaal leuk om te doen. Mooi voor ze. Ik vind het echt leuk voor die mannen. Dan komt er weer een over Milo, ja ik heb geen idee wie Gijs is. Dus ja daar kan ik niet echt over meepraten. Hierna komt er eentje over Koen dat ie is gekickt van zijn opleiding. Hij zet de tv op pauze en verteld het helemaal uitgebreid over het verhaal.
Ik luister ook echt actief, eigenlijk heeft hij kei veel geluk gehad dat hij nog zijn studie mag afmaken. Het had ook anders kunnen zijn. Koen is maar twee weken gekickt geweest, dus valt wel mee hoor. Hierna komt er dan een vraag over de geslachtsdelen. Ik lig hier in het begin echt om te lachen. Matthy verandert het gerucht, echt geweldig. Dan zegt Matthy:" Vraag mijn vriendin."
Ik kijk hem gelijk aan en zeg:" Moet ik dan HUN vertellen?!" Matthy moet erom lachen en zegt dan:" Hallo, jij bent zo'n beetje de enigste hè die er iets van kan zeggen." Koen zegt lachend:" Maar en? Hierom heb ik de video aangezet." Ik schuil lachend en huilend van het lachen in mijn handen. Matthy en Koen hebben de slappe lach van mij, als ik er een beetje doorheen ben zeg ik:" Ja nou Koen, als je hét zo graag wil weten. Hij heeft geen gro-." Matthy legt snel zijn hand over mijn mond en zegt:" Mevrouw, jij bent de pineut hè."
Koen gaat helemaal stuk, ik zeg dan lachend als zijn hand weg is voor mijn mond:" Zijn je weet wel is niet bepaald klein nou dan weet je dat." Koen zegt:" Kan hij zijn horloge erom heen doen net zoals ik?" Ik kijk hem aan met grote ogen en zeg:" Wat The Fuck, dat hoefde ik ook weer niet te weten, maar weet ik veel." Matthy wil dan iets uitdagends zeggen, maar ik sus hem. Hij heeft genoeg gehoord over dat en Koen ook.
We kijken de video af, hierna gaan Matthy en ik koken voor de andere. Alleen Raoul, Koen en Matthy plus mij natuurlijk. Robbie is bij Jamie, dus in Brabant. Nou goed ik en Matthy staan op van de bank en lopen naar de keuken. Hier pakt Matt dan de dingen die we er voor nodig hebben. We gaan een pasta gerecht maken. Gemakkelijk en lekker.
We zetten muziek op en zo beginnen we. Matthy snijd de groentes, terwijl ik dan het water aan de kook zet. Als het een beetje begint de stomen, doe ik het erin. Het water kookt dan. De saus met groenten en gehakt is dan aan het pruttelen op het fornuis. Het is een elektrische plaat, niet gewend. Matthy ook niet, terwijl hij hier woont. Met de nadruk op woont. Echt hoe dan.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x