17 juli, 08:56
Ik word wakker gemaakt door Laura. Ze tikt zachtjes op mijn arm. Ik zeg dan kreunend:" Wat is err.." Ze zegt lachend:" Kom uit bed Céll, we gaan ontbijten en hierna varen op een bootje." Ik draai me weer om en sluit mijn ogen. Ik ben dus echt nog niet wakker. Laura moet lachen. Ze roept dan: MATTHYAS IK HEB JE HULP NODIG!" Ik lig ondertussen gewoon weer te slapen. Na een minuut of twee voel ik een stevigere arm over mijn huid gaan. Hoor dan iemand in de verte zeggen:" Kom eruit Cél."
Ik draai open mijn ogen en wrijf erin. Dan zeg ik:" mhh.." Laura is ondertussen weggelopen. Hij zegt dan:" Slaapkop." Ik moet zachtjes lachen en ga dan rechtop zitten. Matthy wrijft dan over mijn bovenbeen en zegt:" Ontbijt is klaar." Ik knik en zeg nu wel wakker:" Kom eraan." Hij knikt en geeft me dan een kusje op mijn hoofd. Hij loopt dan de kamer weer uit.
Ik sta op uit bed en gelijk voel ik mijn bovenbenen en dat plekje daarboven weet je wel. Serieus, dit heb ik nooit... Bedoel na de actie van gisteren. Dat was niet eens zoveel speciaals wat we hebben gedaan. Ik zucht en kam dan door mijn haar. Dit doe ik dan in een simpele knot. Zo loop ik dan met mijn stijve benen, als een houtplankje na de kamer waar iedereen is gaan zitten. Finn zegt dan achter me die in de keuken staat:" Heb je geneukt ofzo."
Ik zeg lachend:" Nee hoor." Finn fluistert in mijn oor:" Daar geloof ik niks van." Ik moet lachen en ga dan aan tafel zitten naast Loise en Veerle. Matthy zit tegenover me. Iedereen is al omgekleed, zit ik in mijn korte pyjama. Plus ik heb nog een mooi ochtend koppie. We hebben weer verse broodjes. Dit keer pak ik een keizerbroodje en pistoletje. Beide beleg ik met kaas.
Tijdens het ontbijten kletsen we. Dadelijk gaan we dus bootje varen. Heb daar wel enorm veel zin in. Vandaag gaan we dus gewoon simpel bootje varen, daarna weer zwemmen en dan thuis chillen. We gaan vandaag hier eten. Gewoon in het huisje.
Nou goed dan als we gegeten hebben, ruimen Matt en Mark op. Ik ga dan omkleden, want ik ben de enige die dat nog moet doen. Uit de kledingkast pak ik een jurkje en een bikini. Dit doe ik dan aan. Dan loop ik naar de badkamer om mijn gezicht een klein beetje bij te werken. Bijvoorbeeld met haar te doen, maar ook een laagje make-up.
Zo zie ik er al stukken beter uit. Alleen loop ik nog als een houtenplak, maar goed. Hierna loop ik weer de woonkamer in. Ik plof naast Anouk neer en leg mijn hoofd op haar schouder. Ze zegt dan:" Je ziet er leuk uit." Ik zeg zachtjes:" Dankjewel." We kletsen dan wat met zen alle. Matt is op zijn telefoon bezig met werk. Dat gaat voor hem natuurlijk nog door.
~ tijd later
Ik sta in de rij voor de twee sleuteltjes. Ze hebben me gewoon achterlaten. Nee zij staan aan de kade. Hier moet je anderhalve meter afstand houden van elkaar, dus hier is echt een kei lange rij, maar met vier mensen voor me. Nou goed ik zit best wel veel in me gedachten. Echt voel me weer helemaal goed en lekker, dus ja dan denk je ook na over die leuke dingen.
Na tien minuten, ben ik dan eindelijk en krijg ik twee sleutels. Namelijk op ieder bootje kunnen er zes mensen. We zijn natuurlijk met 11, op een bootje dus maar 5. Met de twee sleutels in mijn hand, loop ik naar de andere. Daar zegt Laura meteen:" Jij gaat met ons mee." Ik moet lachen. Iedereen klimt dan op de boten. Ik moet als laatste. Mag wel in de hoek zitten aan de kant dat je niet hoeft te varen.
Ik zit op de boot bij Laura, Veerle, Matt en Dirk. Matt zit in het midden dus naast me. Hij legt zijn hand op mijn bovenbeen en fluistert in mijn oor:" Waarop loop je zo stijf." Ik kijk hem aan en zeg heel zachtjes:" Jou. Gister." Het komt dan pas bij hem binnen. Hij begint dan ook smerig te glimlachen. Dan is het bootje gestart, Dirk vaart.
~ tijdje later
We zitten heerlijk te kletsen. De zon die schijnt. Het hele warme weer. Echt het is super lekker. Heel de sfeer is ook geweldig. Veerle heeft allemaal blikjes cola en 7-up meegenomen. Die zitten we ook alle te drinken. Dirk vraagt dan opeens aan me:" Maar word je vaak herkent nu als dé vriendin van Fifalosophy."
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x