-81-

921 12 0
                                    

Meerrr

Na goed na een tijdje wandelen, komen we aan in het centrum. Al snel zien we een supermarktje. Hier lopen we naar binnen. Ik pak een mandje en zo lopen we door de flapdingen, je weet wel wat ik bedoel. Matthy trekt me gelijk mee naar de snoepafdeling. Had ik ook niet verwacht. Hij gooit gelijk er een pak bananen en de redband duo drop dingen in. Ik moet erom lachen en zeg:" Ja maar dan ook die perziken." Hij knikt en doet die dan ook in mijn mandje.

We lopen dan door naar de chips afdeling. Altijd in het buitenland heb je veel meer smaken. Samen zoeken we er dan één van uit. Als we dit hebben gehad, lopen we naar de etalage met dranken. We pakken twee cola zero flessen en één pak biertjes. Dat wil Matt haha. Ik doe er dan snel een fles wijn in, als Matthy het niet ziet. Ik mag ook pakken, wat ik wil. ( vind ik )

Dan lopen we nog snel naar de chocolade afdeling. Dat wil ik, haha. Wie had dat ook gedacht. Ik pak een reep die we beide lussen. Hiermee lopen we dan naar de kassa. Net voordat we er zijn zegt Matthy:" Serieus mevrouw van de Waterkant, stiekem wijn pakken." Ik lach en zeg:" Jij hebt je bier." Hij schut lachend zijn hoofd, terwijl ik alles op de toonbank leg. Het is weer veel te veel, maar boeie.

Ik heb een dikzak bij me, dus het komt wel op en anders het kan gewoon mee naar huis voor een groot deel. De wijn komt wel op, dat komt wel goed met mij... Als we hebben afgerekend, lopen we weer terug richting het hotel. Met we bedoel ik, ik heb afgerekend haha. Matthy tilt de tas en zo lopen we weer terug.

Matthy en ik kletsen weer gezellig, man wat heb ik zin in deze paar dagen close zijn met dit ventje. Als we weer terug zijn, lopen we naar de lift. Ik klik op de juiste verdieping en zo gaan we weer naar boven. Als we boven zijn, lopen we gelijk door naar de kamer. Ik scan weer met het pasje, waardoor de deur open gaat. Zo lopen we dan samen naar binnen, waar Matthy dan de tas op de grond zet.

Dan als ik naar het koelkastje loop, zie ik daarboven een doos staan met erop sexspielzeug. Ik zeg gelijk:" Matthyy, kom eens." Hij komt naar me toegelopen en ziet het ook gelijk staan. Matt moet gelijk lachen en zegt:" Serieus, wat voor kamer hebben wij betaald." Hij pakt het op en kijkt wat er nog meer op staat. Ik zeg, terwijl ik de meeste spullen in het koelkastje zet:" Niet openmaken alsjeblieft, alsjeblieft niet." Matthy zit echt veel te veel te lachen en neemt het doosje mee naar het bed.

Ik zucht en maak af waar ik mee bezig was. Daarna sta ik op en hang ik tegen de muur tegenover hem. Ik zeg dan:" Matthy!" Hij zit te lachen, hij heeft de doos al opengemaakt. Er zit een vibrator in, kegelballetjes, tepelklemmers, glijdmiddel, condooms, cockring, handboeien en een blinddoek. Matthy zegt dan:" Nou dit kan met mij mee naar huis." Ik zeg lachend:" Wat the fuck! EEN TEPELKLEMMER." Matthy zit me uit te lachen en zegt dan:" De andere dingen zijn wel leuk." Ik zucht en schut lachend mijn hoofd. Ik ga dan naast hem zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder.

Dan zeg ik:" Jij bent ook veel te geil soms." Hij lacht en zegt:" Ik heb een meisje die drukt werkt en ik die altijd druk is, dus geef mij die momenten nou maar." Ik moet lachen en voel dan zijn arm om me heen. Ik doe alles weer terug erin en zet het op zijn koffer. Dan ga ik op bed liggen en heb ik een vriend die op me komt liggen. Ik lach en ga met mijn hand door zijn haren.

Hij kijkt me aan en zegt dan:" Je bent de beste." Ik glimlach en zeg dan:" Dankjewel, jij ook.. maar goed dat weet je ook wel." Hij bloost en plant dan een kusje op mijn lippen. Ik geef hem dan nog een kusje, en daarna komt Matthy weer naast me liggen. We kletsen weer, wat we heel de dag al niet doen ofzo.

~ tijdje later

We komen de kamer weer binnen. Matthy en ik hebben net heerlijk gegeten. Gewoon hier in het hotel, beide zijn gewoon moe van vandaag. Heel de dag in de auto zitten, kan best wel vermoeiend zijn. Matthy zegt dan met een plagende stem:" En bierr." Ik zeg erop:" Ik hoef geen vriend die morgen een kater heeft hè, ik zeg het maar." Hij moet lachen en doet dan zijn schoenen uit, net zoals ik.

Matthy en ik kleden ons dan beide al om. Ik doe mijn kleren uit en doe een pyjama broek aan met een T-shirt zonder bh eronder. Matthy doet gewoon zijn prachtige pyjama aan. Hierna gaan we samen op bed zitten tegen het bedrand. Ik kruip tegen hem aan, wanneer hij zijn laptop heeft gepakt. We gaan een serietje kijken, een aflevering van Sherlock.

Is wel leuk om samen te kijken. Dit doen we op Netflix, ik heb mijn hotspot open gezet voor hem dat we op veilige wifi zitten. Ik kruip in zijn armen en zo kijken we dan een aflevering. Het is zo'n onderzoek serie, een detective en ja actie, drama ect. Wel leuk, vinden wij. Dit doen we twee afleveringen lang.

Hierna ben ik moe, niet normaal. Matthy legt zijn laptop op zijn nachtkastje en zegt dan:" Kom dan gaan we al slapen, bedoel morgen gaan we dingen ondernemen hè." Ik lach en knik. Ik sta dan op en loop naar de badkamer om me klaar te maken voor het slapen. Matthy komt erbij staan en doet dat ook voor zichzelf.

We klooien ook een beetje. Beide zijn we zo'n klunzen niet normaal. Ach we hebben het leuk, en dat is belangrijk. Als we klaar zijn, doe ik de lamp van de badkamer uit en ga ik op bed liggen. Ik doe het nachtlampje aan, zodat Matthy de lamp van de kamer kan uitdoen. Dit doet hij, dan komt hij bij me in bed liggen. Ik ga op mijn zij liggen, met mijn gezicht richting hem. Hij slaat zijn been over me heen en zo wensen we elkaar dan welterusten. Ik sluit mijn ogen en probeer te slapen. Dit lukt me na een minuut of vijftien~  

" Hij Was Het Al Die Tijd "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu