14 Juli, 04:34
Ik sta over te geven op de wc's bij Matthy. Matt houdt mijn haar omhoog en wrijft over mijn rug. Echt alles komt eruit. Matthy zegt dan:" Het spijt me zo van het over te datum spul..." Ik zeg als het even is gestopt:" Maakt niet uit." Ik zit recht tegenover Matthy nu tegen de muur. Matthy geeft me een handdoek, waarmee ik mijn mond mee schoon kan maken.
Matt heeft me een toetje gegeven die dus drie maanden over de datum was. Niet het beste idee, weet je wel. Ik zit in mijn ondergoed en Matthy in zijn boxer. Het is enorm warm hier, echt pff. Het is de eerste keer ook weer, dat we elkaar echt zien. Daar ben ik te minste wel blij mee, alleen deze actie iets minder. Matthy wrijft over mijn onderbeen en zegt nog een keer:" Ah ik had moeten kijken naar de datum."
Ik zeg weer meteen:" Schatje.. het is echt niet heel erg.." Dan komt het weer op en kots ik alles eruit. Matthy houdt mijn haar ook weer omhoog. De vakantie is gisteren gestart voor me. Heb ook echt weer lesgegeven op school. Wel met anderhalve meter afstand en mondkapjes, maar ik heb lesgegeven. We mochten alleen niet zingen tijdens de muzieklessen.
Zou het besmetten makkelijker maken, wat volgens Anouk echt niks uitmaakt. Maar goed, we hebben netjes de richtlijnen gevolgd. Het was wel echt weer stukken leuker dan online. Maar goed daar kunnen we niks over zeggen. Echt ik kots er alles uit...
Na eventjes zit ik weer rustig tegen de muur. Matthy zegt dan om me iets op te vrolijken:" Straks kunnen we te minste wel zwemmen hier als je beter bent." Ik knik lachend en maak mijn mond weer schoon. Dan zeg ik:" Dit word extra veel eten op vakantie haha." Bedoel ik kan nu door deze actie wel 2 kilo kwijt zijn ofzo hè. Dat gaat zo heel gemakkelijk bij me.. Daarom zegt Matthy zoveel sorry.
Ik zeg dan met een lachje:" Alvast een oefening voor over een paar jaar." Hij moet lachen en zegt:" Ja klopt inderdaad haha. Nou maar dat moet nog wel even wachten. Zie ons al zitten elke dag." Ik knik en krijg dan een kus op mijn voorhoofd. Zo zitten we nog wel een tijdje.
Dan na een halfuur, sta ik op en loop ik naar de badkamer. Hier poets ik dan mijn tanden. Matthy is voor me naar de woonkamer gelopen voor nog een paracetamol. Ik sta hier dus echt met grote wallen. Nou mooi dat het dit keer niet mijn eigen schuld is. Even later komt hij teruggelopen met een glas water en paracetamols.
Ik bedank hem en neem het. Matthy geeft me dan daarna een knuffel. Ik knuffel hem stevig terug. Hij wrijft dan ook over mijn rug en zegt:" Weer naar bed, of wil je op de bank liggen en tv kijken?" Ik zeg tegen hem:" Mij maakt het echt niet uit, ben alleen niet meer moe.. Nou ja wel alleen gewoon fit weet je wel." Hij zegt:" kom gaan we op de bank liggen met een deken. Kunnen we daar ook in slaap vallen. Wel kans dat we morgen allemaal grappen krijgen, maar ey."
Ik knik zachtjes lachend en loop dan stilletjes achter hem aan naar de slaapkamer. Hier doe ik een kortbroekje van mezelf aan en een T-shirt. Matthy heeft gewoon schijt en gaat gewoon met zijn boxer daar liggen. We lopen er stilletjes heen en gaan dan op de bank liggen. Ik in de hoek en Matthy daarnaast. Hij pakt de afstandsbediening en zet wat op, heel zachtjes natuurlijk. Ik heb mijn hoofd op zijn borst gelegd en frummel wat aan mijn broekje.
Kijk ook een beetje mee, Matthy heeft een dun dekentje over ons neergelegd. Matthy krioelt wat door mijn haar. Vind het wel fijn en zo liggen we echt nog een tijd wakker. Matthy heeft een of andere komedie film op gezet die best wel grappig is. Mijn buik is de hele tijd aan het rommelen. Nu is het gewoon een beetje vervelend. Net was het gewoon echt pijnlijk. Het is natuurlijk zuivel en ja dat is niet chill als dat over de datum is.
Dan opeens val ik heerlijk in slaap, nu even rust. Merk dan ook mijn buik natuurlijk niet meer. In mijn slaap droom ik van een vakantie met Matthy in Italië. Samen lopen we door de drukke straten van Rome. We lopen een museum in en lopen daar hand in hand rond. Corona is er niet. Geen anderhalve meter afstand en dat soort shit.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x