-44-

1.3K 13 0
                                    

weerr verderr

Als hij dat heeft gedaan zeg ik:" Je gaat echt niet alles betalen." Matthy moet lachen en zegt:" En waarom niet." Ik zeg:" Ik werk ook voortaan!" Hij zegt met een kleine grijns:" En?" Ik zeg:" Matt!" Hij moet lachen en legt dan een arm om me heen. Dan worden de drankjes ook precies bij hem gezet. Ik pak de cola en proost met Matthy.

Tijdens het drinken kletsen we over onze middelbare tijden. Die waren echt heel anders, dan hoe nu de middelbare is. Ook zag meneer er heel héél anders uit. Matt had een heel ander kapsel en zijn kledingstijl was ook iets apart. Ik droeg vooral veel lange broeken met T-shirt en mijn haar in een knot. Heel soms had ik hem wel eens in een staart. Dat was mijn outfit altijd.

Ik was altijd veel te braaf, Matthy ook. We waren toen al heel close. Echt broertje en zus in de eerste klassen, daarna werden we verlieft. Dat was ook wel echt iets speciaals hoor. Heel anders dan nu, het kriebelgevoel in je buik is het zelfde, maar de relatie is natuurlijk vele male serieuzer. Tijdens het lachen barst ik wel eens in lachen uit. De tijd was gewoon geweldig naast het tweede jaar, maar goed.

We zijn dan ook weer drie drankjes verder. Matthy zegt dan:" Kom!" Hij staat op en sleurt me mee. Ik vraag dan lachend:" Waar gaan we heenn?" Dan op de vloer waar mensen staan te dansen iets aan de kant van de muur, zet Matthy zijn handen op mijn heupen. Ik zeg:" Matt.." Hij moet lachen en tilt mijn kin omhoog. Ik kijk hem aan in zijn schitterende ogen en voel zijn lippen op de mijne.

Ik zoen hem terug en voel mezelf dan zachtjes tegen de muur aangeduwd worden door Matthy. Na korte duur laat ik los om even op adem te komen. Hij doet terwijl ik dat doe, mijn haar goed met zijn handen achter mijn oren. Beide zijn we echt niet dronken, Matthy misschien een beetje tipsy maar dat was het ook.

Dan word hij opeens aangetikt door een jongen. Het blijkt een van zijn vrienden te zijn. Floris nodigt ons uit om bij ze aan tafel te staan. Matt kijkt mij nog aan voor een antwoord. Ik geef hem een teken dat ik het goed vind. Wat is hij toch een schat. Samen lopen we hem achter na. Dan bij de tafel zegt een andere jongen:" He Matthyas! En ben jij Céline?" Ik zeg lachend:" Ja dat ben ik, verhalen verteld?" Matthy wordd een beetje rood ahh.

Ik wrijf over zijn rug als niemand het ziet. Matthy zet mij voor hem en gaat zo om me staan, zodat niemand iets van achteren kan doen. Dit geeft me zo fijn gevoel echt ahh. Een jongen vraagt dan aan me:" Zo je hebt hem aan je voeten gekregen?" Ik zeg:" Nou hij eerder mij." Matthy moet lachen van mijn antwoord. Ene vriend van Matthy geeft ons dan shotjes. Ik kijk Matthy nog snel aan of dat het te vertrouwen is.

Wil geen drugs in mijn lichaam ofzo. Matt knikt van wel, dus zo neem ik hem in. Het is zo smerig! Nou dit ga ik dus niet nog een keer doen. De andere jongens vinden het blijkbaar heerlijk. De mannen kletsen echt over wijven en nog meer roddels over wijven. Matthy fluistert in mijn oor:" Oké gaan wij over een kwartier, want echt dit hoef jij niet aan te horen." Ik moet zachtjes lachen en knik. Alleen eigenlijk moet ik plassen.

Ik geef Matthy zo een teken. Hij zegt dan:" Jongens wij gaan! Ik zie jullie wel op school." Ze nemen afscheid met elkaar en daarna loop ik met Matt richting de wc's. Daar zeg ik:" Dankje." Hij knikt en ik loop alleen de dames wc in. Er staat gelukkig geen rij, dus ik kan zo naar binnen lopen. Ik doe hier mijn behoefte, daarna was ik mijn handen.

Dan loop ik weer naar buiten en zie ik Matthy met een meisje staan. Het meisje is hem proberen te versieren, maar echt aan heel zijn blik zie je dat hij haar het liefste naar de andere kant van de wereld had geschopt. Ik loop gelijk op hem af en sleur hem mee naar buiten. Buiten zegt hij gelijk:" Thank god, dankjewel schat."

Ik lach zachtjes en plant mijn lippen snel op zijn wang. Zo lopen we gezellig weer terug naar zijn kamertje. Onderweg hebben we nog hele gesprekken over zijn vrienden. Het zijn gewoon klasgenoten waar hij een beetje een band mee heeft. We roddelen gewoon super gezellig. Dan pak ik zijn hand vast, hij wringt zijn vingers ertussen. En echt de liefde spat ervan af. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder kort en zeg:" Man die tijden mis ik echt.." Hij lacht zachtjes en zegt:" Ik ook."

" Hij Was Het Al Die Tijd "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu