-130-

940 12 3
                                    

Meerrr

We liggen tegen elkaar op de bank. Mijn hoofd op zijn schouderblad en mijn benen tussen zijn benen. Matthy ligt met zijn hand door mijn haren te kroelen. Ik til mijn hoofd dan op en zeg tegen hem:" Even hè, hoe houd jij het vol met me?" Matthy moet lachen en zegt:" Makkelijk, behalve als je ongesteld ben." Ik kijk hem met een dode blik aan en zeg:" Had je niet moeten zeggen lieverd." Matthy moet lachen en zegt dan:" Het is toch zo, nee grapje." Ik steek mijn middelvinger op en kijk dan weer verder.

Na een minuut of vijf zet hij de tv uit. Ik kijk hem meteen aan en zeg:" Wat doe je Matthy haha." Matthy zegt meteen:" Jij moet mee naar boven." Ik zeg met een kleine grijns op mijn gezicht:" Ik moet niks." Nu nog tegen spelen weet je. Nu durf ik nog. Matthy zegt nu ook grijnzend:" Ik zou het doen Célly, anders dadelijk dubbele straf." Ik kijk hem met grote ogen aan en zeg nog zachtjes grijnzend:" Ik ga ervan genieten." Nog net op zo'n toon dat hij het kan horen weet je.

Ik ga rechtop zitten, zodat hij kan gaan staan. Matthy pakt mijn bovenarm zachtjes vast en trekt me omhoog. Hij fluistert dan verleidelijk in mijn oor:" Naar boven, over twee minuten zit je klaar op bed." Ik knik grijnzend en loop naar boven. Ik ren de trap op en loop mijn kamer in. Snel doe ik nog wat deo op en spuit ik parfum achter mijn oren en in mijn nek.

Ik kam door mijn haren en doe het in een knot. Dan ga ik op bed zitten. Gewoon comfortabel. Eerlijk hij maakt me nu wel zenuwachtig ofzo, door die actie van dat ik twee minuten heb om klaar te gaan zitten? Wat gaat hij doen. Een aantal weken geleden hebben we onze grenzen besproken en daar gaat hij zich dus wel aan houden.

Dan hoor ik de trap kraken, Matthy komt dan de deur door gelopen. Hij zegt dan grijnzend:" Kom staan." Ik knik en ga voor hem staan. Hij doet mijn deur dicht en loopt dan naar me toe. Hij zet zijn handen op mijn heupen en drukt me dan iets harder tegen de muur dat hij ooit heeft gedaan. Matthy gaat helemaal tegen me aanstaan en zegt met een zwoele stem:" Céline, werk mee met alles wat ik doe, begrepen." Ik knik en kijk hem dan nog met een grijnzende blik aan.

Matthy pakt mijn trui vast en doet hem uit. Hij zegt dan:" Rood, je bent dom bezig." Ik zeg meteen:" Nah jou het moeilijker maken bedoel je." Heb gewoon deze aan, echt niet speciaal voor dit. Vanochtend gewoon random een setje aangedaan. Hij schut zijn hoofd en zegt:" Célly, ik zou je mond houden." Ik schut mijn hoofd nee. Hij legt zijn handen in mijn nek en gaat zachtjes met zijn nagels over mijn nek. Het voelt wel lekker.

Hij merkt dat aan me en plant dan zijn lippen op me. Ik zoen hem terug. De zoen is echt nog vol passie, niet vol lust ofzo. Ik besluit hem te pesten. Met mijn hand probeer ik tijdens het zoenen, zijn riem uit te doen. Als hij me hand voelt slaat hij hem weg en breekt hij de zoen af. Matthy zegt dan:" Dit was het Célly, spring nu." Ik doe het maar. Hij houdt me stevig vast met een hand. Ik heb mijn benen om hem heen geklemd.

Ik voel al dat hij een stijve heeft, hoe dan?! Hij opent met zijn andere hand de deur van mijn kamer en loopt naar ANOUKS KAMER? Hier gooit hij me op bed. Ik zeg dan meteen:" Matt!? Wat doe je?" Hij moet grijnzend lachen en zegt:" Jij stil dame." Ik probeer recht op te gaan zitten, maar word weer naar beneden geduwd. Uit zijn kontzak haalt hij twee handboeien. Nu snap ik het. Zij heeft een bed met een leuning weet je, dat je ze eraan kan klikken...

Matthy hangt over me heen en doet ze om bij allebei de handen. Bij alle twee de boeien is er nog een gat vrij. Die doet hij aan het bed. Nu zit ik dus vast. Echt helemaal vast. Matthy trekt me omlaag, zodat ik recht lig. Dan trekt hij zijn eigen trui uit en gooit die over Anouks stoel. Ik zeg dan op een plagende toon:" Zo ingedeukte borstkast phhff." Matthy kijkt me nepboos en grijnzend aan tegelijkertijd.

Hij gaat dan op mijn bovenbeen zitten en gaat met zijn handen over mijn bovenarmen. Hij zet zijn nagels er ook soms in. Elke keer als hij dat doet, moet ik zachtjes kreunen van genot. Dan begint hij mijn borsten te masseren. Vooral kneden en knijpen erin. Dat vind ik dan wel moeilijker, mijn handen kan ik gewoon echt niet gebruiken. Matthy zit er helemaal van te genieten. Hij zegt dan ook:" Je bent nu geil hè." Ik knik, want mijn tepels zijn dus al hard...

" Hij Was Het Al Die Tijd "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu