-105-

840 12 0
                                    

doorrr

Ik zit met Matt in de auto, hij rijdt richting het strand. Anouk is de andere meiden gaan ophalen, met haar eigen auto en gaat zo naar het strand. Er staat muziek aan, en we kletsen een beetje. Terwijl we dat doen, reageer ik op alle berichtjes die ik heb gekregen. Allemaal felicitaties van mensen die ik ken. Zelfs de vrienden van Matt en docenten. Ook mijn mentorleerlingen en die van vorig jaar. Heel speciaal haha.

Nou goed ik word er wel blij van:). Matthy heeft zijn hand op mijn been, en hij straalt helemaal uit dat hij het mannetje is. Echt geweldig haha. Opeens zegt die dan:" Heb je enig idee, wat ik voorbereid zou kunnen hebben?" Ik lach en zeg:" Nee dus echt niet! Zit er echt al even aan te denken haha." Matthy zegt dan:" Nou zal ik er eentje verraden?" Ik knik heel erg ja. Hij moet ervan lachen, wat logisch is.

Dan zegt die:" vannacht slaap je ieder geval niet thuis." Ik zeg dan lachend:" Mhh in een hotel?" Matthy kijkt gefocust op de weg en zegt:" Ik ga niks meer zeggen." Dan knijpt hij lichtjes in mijn bovenbeen. Ik leg mijn hand erop en streel er wat overheen. Die vlinders in mijn buik zijn er weer. Hij maakt me echt nog steeds zo verliefd, elke keer opnieuw.

~ tijd later

Matthy en ik zijn het kleed goed aan het neerliggen. Net is hij lastiggevallen door fans op de parkeerplaats. Allemaal foto's wilde ze. Ik werd niet lastiggevallen, wat Matthy wel heel fijn vond. Ik zeg dan:" Word het herkennen steeds meer?" Hij knikt en zegt:" Ja, maar ik vind het wel leuk op een of andere manier, behalve als ze je gaan filmen en achter je aan gaan rennen." Ik zeg dan lachend: Achter je aan gaan rennen, engg haha."

Matthy moet lachen en komt dan naar me toegelopen, als het kleed goed ligt. Hij gaat dan achter me staan en zegt:" Nog even en ik laat jou rennen." Ik zeg lachend:" Nee hoor, gaat je niet lukken." Matthy zegt dan echt wel op een grijnzende manier:" Nee, ook niet als ik je in het water ga gooien?" Ik zeg meteen:" Dat gaat gewoon niet gebeurenn!" Hij moet lachen en ik draai me dan om met mijn gezicht naar hem.

Dan zeg ik:" Maarr, als ik je nu zou zoenen? En dat het word gefilmd... Zou je toch kut vinden of-.' Matthy onderbreekt me en zegt:" Ik wil gewoon niet dat jij er geen last van krijgt. Maar ey iedereen mag weten dat ik een bloedmooie vriendin heb." Ik lach bescheiden en doe dan een plukje haar achter me oren. Matthy legt zijn hand op mijn wang en zegt hierna:" Cél maak je er niet druk over, als er iets online komt van jou en mij. Dan is het zo." Hij geeft me dan een zoen, die ook niet kort duurt ofzo.

~ tijd later

Het is even later, maar ze zijn er hoor. We zitten met zen alle te kletsen. Zelfs Matthy doet gezellig mee. Ik lig een beetje tegen hem aan, hij heeft ook zijn arm om me heen. De meiden hebben me een cadeau pakket gegeven met allemaal persoonlijke dingen erin. Die iets voor me betekenen of waar ik van houd.

Ik heb ook allemaal hapjes meegenomen. Die iedereen lekker vind. Zoals kaasstengels, zak chips ect. Niet veel gezonde dingen, laten we zeggen. Even later zitten we ook over te gooien met een strandbal. Het is echt kei gezellig. We hebben ook een box aan staan met muziek. Echt van die Spaanse zomerhits, ook al is het nog geen zomer.

Het is wel te koud om echt te gaan zwemmen, wat ik ook wel had verwacht. Bedoel had een bikini aangedaan voor de zekerheid. Na het overgooien zitten we gewoon weer te kletsen. Noor en Sterre beginnen helemaal over de echte meiden dingen. Ik fluister dan in Matthy's oor:" Dit is wel knap dat je dit overleeft." Hij fluistert gelijk terug:" Ik overleef dit ook niet, ik ga dood in mezelf." Ik moet lachen en klets dan weer met de andere mee.

Opeens zegt Sara dan:" Nee maar echt mannen die de leiden nemen, is gewoon geil." Matthy zegt gelijk lacherig:" Ja, want dan hoeven jullie niks te doen." Noor zegt lachend:" Precies!" Veerle zegt:" Nah mij lijkt het beide wel leuk." Sterre zegt tegen haar:" Heb je het echt nog nooit gedaan!?" Ze schut nee, ik wrijf over Veerles arm en zeg dan:" Bij ons in het dorp echt sommige maar hoor, is kei normaal."

" Hij Was Het Al Die Tijd "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu