20 mei, 12:05
Ik doe mijn jogginspak uit, die ik inwissel in een spijkerbroek en een T-shirt. Ik word dadelijk opgehaald. Zo meteen gaat Matt voetballen voor Creators FC. Heb er wel zin in, wel ben ik een beetje nerveus. Toch weer de eerste keer naar buiten met allemaal kinderen die over mij denken op een manier, dat je niet weet of ze nou positief of negatief over je denken.
Iedereen moet wel ander halve afstand houden, dus door de drukte heen lopen, hoeft gelukkig niet. Nou goed, als ik mijn kleren aan heb, loop ik naar de badkamer om mijn haar te doen. Ik kam er doorheen met een borstel en doe het hierna in een hoge staart.
Net heb ik allemaal brieven moeten lezen van leerlingen over een zelfbedacht onderwerp. Het ging echt over de slechtste dingen, niet normaal. Iemand heb ik zelfs een twee moeten geven, omdat hij niet de juiste lidwoorden voor de zelfstandig naam woorden kan zetten. Sorry hoor, en eigenlijk had hij een één gehad. Het was zo ronduit slecht.
Ajoh de toets week komt er weer aan, wat betekend dat leerlingen het punt gewoon weer kunnen ophalen. Als ik klaar ben, loop ik naar beneden. Anouk is naar werk en Lievie word dadelijk opgehaald door de vader van Anouk. Die komt dadelijk, als ik al weg ben. Na goed, snel pak ik nog een broodje. Gewoon een simpele met een plak kaas.
Dit eet ik op, gewoon hangend aan het aanrecht. Na een half uur, gaat de bel. Ik sta op van de bank en loop naar de gang. Hier staat Matthy dan, als ik de deur open heb gemaakt. Hij zegt met een glimlach op zijn gezicht:" Hey, hey!" Ik geef hem een snelle kus op zijn wang en pak dan mijn tas. Ik geef Lievie nog snel een snoepje, hierna ben ik klaar om te gaan. Ik draai de deur op slot en loop met Matthy, naar de auto van Robbie.
Ik ga in het midden zitten, gezellig tussenin. In de auto zitten Raoul, Robbie, Koen, Matthy en ik nu. Dus de auto zit mooi vol. Robbie zegt dan:" En hoe is het met Céline." Ik zeg lachend:" Goed hoor! Met jou?" Hij zegt daarop:" Ook hoor! Dadelijk waarschijnlijk anders, máár." Iedereen moet lachen. Ik kijk Mathy dan aan en vraag:" Heb je er zin in?" Hij knikt en zegt:" Ja hoor!" Hierna leg ik mijn hoofd op zijn schouder.
Met zen vijven zitten we gewoon een beetje te kletsen. We moeten naar Nieuwegein. Is dichtbij, twintig minuten vanaf Ameide. Als we er zijn, parkeert Robbie de auto langs die van Frank, Frank Slotta. Als Matthy is uitgestapt, helpt hij mij ook uit de auto. Ik sluit voorzichtig de deur, waarna Matthy dan in mijn oor fluistert:" Ik wil wel dat je bij mij blijft, met al die fans weetje." Ik knik en zeg:" Is goed, vind ik zelf ook fijner.." Hij zegt daarop met een lachje:" Dat weet ik, daarom. Je bent zenuwachtig, dat merk ik."
Ik knik zachtjes, waarna hij mijn hand pakt en we samen richting de sportclub lopen. De fans zijn er nog niet, dus we kunnen veilig naar binnen. Hier staat hun coach al en wat andere mensen die hun goed kennen. Frank, komt meteen naar ons toegelopen en geeft de mannen een knuffel. Hierna geeft hij mij ook een knuffel. We kletsen dan een beetje met zen zessen.
Langzaam druppelt de zaal dan vol. Kalvijn is bij ons gaan staan, net zoals Charrak, Enzo Knol, ect. Ik ken echt niet iedereen hoor. Je hoort wel eens wat aan tafel in Rhoon, maar voor de rest, ik heb geen idee. Enzo vraagt dan aan mij:" En voor wie ben jij mee?" Ik wijs Matthy aan, die wat te bespreken staat met Robbie.
Enzo vraagt dan:" Ah dus relatiehopper heeft fix?" Raoul slaat een arm om me heen en zegt:" Ja dat hebben ze, maar al vier jaar. Dus Enzo, je hebt heel wat gemist haha." Enzo begint te lachen en vraagt dan nog wat meer dingen. Ik sta er een beetje ongemakkelijk bij, wat fijn dit. Ik voel me weer eens niet thuis. Matthy kijkt na eventjes om en ziet het. Hij loopt meteen naar me toe en gaat achter me staan. Enzo zegt dan tegen Matthy:" Zo, nooit verteld over relatie?"
Matthy moet lachen en zegt:" Ze is van mij, hoezo zou je dat willen weten haha." Enzo zegt daarop lachend:" A joh, ma-." Ik word dan aangetikt door Frank die zegt:" Ik heb laats foto's teruggekeken en kwam een foto van jou tegen." Ik zeg daarop:" Echt? Van je weet wel?" Hij knikt en pakt ze dan tevoorschijn.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x