doorrr
Matthy rijdt het erf op, waar al een andere auto staat. Hij zegt dan:" Koen is er al, dan je weet je dat." Ik moet lachen en zo parkeert Matthy de auto naast de zijne. We stappen hierna uit, ik kijk dan al rond. Verbaast zeg ik dan tegen hem:" Je zei we hebben een huis gekregen, dit is een villa?" Hij moet lachen en zeg:" hahaha, wacht maar er is nog een verrassing." Ik zeg:" ja joh alleen een villa is nog niet genoeg." Hij lacht me uit en pakt dan mijn tas. Met zijn andere hand sleurt hij me mee naar binnen.
Binnen staan we dan in de gang, waar hij mijn tas neer zet. De gang is natuurlijk nog helemaal kaal, maar het ziet er al wel mooi uit met de vloerbedekking. Koen roept dan:" Heyy MATT! IK BEN BOVEN." Matthy roept terug:" Heyy Koen!" Matthy zegt dan:" Kom laat ik je eerst boven zien." Beide doen we onze schoenen uit en lopen we naar boven. Boven zeg ik:" What te fuck hoeveel kamers." We horen Koen lachen, Matthy zegt:" Wacht maar tot beneden." Matthy neemt me mee naar Koen die op zijn kamer bezig is.
Koen zegt:" Hey Célinee! Hoe is ie?" Ik zeg:" Goed hoorr! Maar even serieus dit is geen huis, maar een villa." Beide moeten ze lachen, Koen zegt dan tegen Matthy:" Heb je der dat ene ding al laten zien?" Matthy schut nee en zegt:" Ga ik als laatste doen haha." Koen moet ervan lachen en zegt:" haha, maar Célientje dankjewel dat je wil helpen vandaag." Ik zeg:" Alsjeblieft, maar ff is het zo speciaal?" Koen zegt:" Niet alle huizen hebben het ofzo." Ik zucht en zeg:" Hallo daar heb ik veel aan." Matthy moet lachen en zegt:" Ik ga der een rondleiding geven, ik kom zo terug."
Koen steekt een duimpje op en zo pakt Matthy men hand. Hij neemt me dan mee naar elke kamer van de boven verdieping. Ik zeg dan als we hier alles hebben gehad:" Maar ff, dit zijn al reuze kamers, en jij slaapt beneden?" Matthy zegt lachend:" Ja haha, maar dit is toch wel wat?" Ik zeg:" Ja echt wel!" We lopen dan weer de trap af. Hier komen we weer in de gang.
Matthy maakt de tussendeur open en zo komen we dan in de woonkamer. Ik zeg dan:" Wow wat is dit groot zeg! En die keuken man." Matthy zegt:" Ja, maar kijk daar zijn jullie voor." Ik kijk hem aan met een blik waarvan hij gelijk moet lachen. Hij zegt dan:" Grapje hier koken wij voor jullie." Hij plant kort zijn lippen op mijn wang. Hierna lopen we de gang op. De eerste deur rechts is gewoon de wc.
Matthy zegt hierbij:" De ruimte waar Rob het vaakste is." Ik zeg met vraagtekens:" En hoezo dat haha." Matthy zegt lachend:" Is een meme in onze video's haha." Dan de tweede deur rechts is een badkamer die blijkbaar niemand gaat gebruiken. Boven heeft iedereen al gewoon een eigen badkamer en Matthy dus blijkbaar ook.
We lopen dan in een soort van wasruimte, wat je dus echt geen klein hok kan noemen. Matthy zegt dan:" En hier is de andere ruimte voor ju-." Ik onderbreek hem en zeg:" Mooi niet meneerr." Hij slaat zijn armen om mij heen en zegt:" Kutzooi, daarvoor heb ik je eigenlijk.. Kan ik je nog terug sturen?" Ik zeg:" Ja hoor, maar dan wil ik naar Jesse." Hij geeft mij een por in me zij en zegt:" Never aan mijn broertjes." Ik moet lachen van zijn reactie, maar die por in mijn zij gaf me wel een ergere buikkramp.
Matthy ziet het en zegt:" Het spijt me Cél.." Ik lach er doorheen en zeg:" Komt goed en nee ik ga niet met Jesse." Matthy zegt:" Ja dat laat ik dus ook niet toe, je bent van mij." Ik zeg lachend:" Ja ik ben nu ook een voorwerp." Hij pakt mijn hand en neemt me lachend naar de volgende kamer. Hij laat me snel de opname hok van Raoul zien. Ik zeg:" Zo dit is zo'n beetje mijn kamer qua grootte." Matthy zegt:" Ey jou kamer is ook groot genoeg."
Ik lach en zeg:" Ja echt. Dadelijk jouw kamer is 2 keer zo groot." Matthy lacht en zegt:" Nouu." Hij sleurt me weer verder en nu naar zijn kamer. We komen in de gang waar echt zo'n vierkant blok ruimte is. Hij opent de linker deur en dan.. mijn mond staat open van verbaast maar gewoon echt. Op dat moment kom ik ook niet meer uit mijn woorden.
Hij slaat zijn linker arm om me heen en zegt:" De kamer is denk ik vier keer zo groot als de jouwe, je voorspelling was niet helemaal juist." Ik krijg dan uit mijn mond:" Ma.. HUIS? VILLA oké." Hij lacht en zegt:" En? Toch niet heel verkeert hè deze slaapkamer." Ik zeg:" Matt, deze ruimte! Hier kan je wel echt iets moois van maken." Hij zegt:" Ga ik ook doen! Maar hier kan jij toch ook wel mee leven hè?" Ik zeg lachend:" Tuurlijk!" Ik draai me dan om en geef hem een zoen op zijn mond.
Matthy pakt mijn gezicht vast en zoent zachtjes terug. Hij houdt alleen zijn lippen op de mijne, het voelt echt magisch. Dit hele moment gewoon. Zijn middel staat tegen de mijne aan en zo zoenen we intiem. Na een halve minuut laat ik los en zeg ik:" Dit huis hebben jullie ook wel echt verdient.." Hij kijkt blij en zegt:" Dankjewel." Dan neemt hij me mee naar zijn badkamer.
Hier valt mijn mond gewoon weer open. Ik zeg:" Matt een bad en douche??" Hij zegt:" Jaja." Ik zeg dan:" Ik ben zelfs kleiner dan dat bad." Matthy zegt dan zachtjes:" Kunnen we samen in.." Ik lach en zeg:" Jaja meneer ik weet al weer genoeg." Hij moet ook lachen en zo lopen we dan weer naar boven, naar Koen. Hier staan dan Robbie en Raoul ook. Die zijn er dus ook al.
Ze begroeten mij en Matt en zo overleggen we dan wat wie gaat doen. Er komen vandaag veel pakketten zoals de bedden en wat kasten. Die willen ze in elkaar zetten enz. Ook moeten ze nog naar de Ikea voor spullen. Dan vraagt Koen:" Als wij naar de Ikea gaan, kan jij dan het huis poetsen?" Ik zeg:" Ja hoor is goed, alles?" Robbie zegt:" Gewoon wat lukt." Ik zeg:" Ja oké." Als de jongens weg lopen zegt Matthy:" bel me als het niet gaat."
Ik pak zijn hand en zeg:" Het komt goed Matt, echt waar. Alleen wat was die 'verrassing' ??" Matthy moet lachen en zegt:" ojaa, wacht kom." Hij neemt me mee naar beneden. Hier doet hij schoenen aan. Ik zeg:" Moet ik ook mijn schoenen aan doen ofzo?" Matthy schud zijn hoofd nee en tilt me dan op. Ik zeg dan:" Kan je meneer zetten." Hij zegt:" Nee haha." Zo met mij opgetild neemt hij me naar de woonkamer.
Dan zegt hij tegen Koen:" Wil je even de deur open doen, ga haar de verrassing laten zien." Koen zegt:" Ja tuurlijk, nou Céline ik hoop voor je dat je er klaar voor bent." Robbie en Raoul kijken ons natuurlijk met vraagteken aan. Ik zeg:" Weet ik veel?!" Dan loopt Matthy met me mee naar buiten. Hij loopt door over het gras. Ik zeg:" Jezus wat een grote tuin." Matthy moet weer lachen en zegt:" Doe je ogen dicht." Ik zeg:" nee wat denk jij."
Hij zegt:" Kom op, vertrouw me." Ik zucht en doe dan toch mijn ogen dicht. Matthy loopt nog steeds, dat voel ik aan het op en neer bewegen van zijn armen. Dan zegt ie:" Doe je ogen open." Ik sta dan oog in oog met het zwembad. Mijn mond staat weer open van verbazing. Ik zeg dan:" What the fuck?? MATT EEN HUIS?" Hij gaat helemaal stuk en zet me dan weer neer.
Zijn lach is te geweldig voor woorden. Ik zeg dan:" Maar serieus ' we hebben een huis'." Hij moet nog harder lachen en slaat dan zijn armen om me heen. Matthy zegt dan:" Dit is wel beter hè dan het kamertje in Delft of op zolder thuis." Ik lach en zeg:" haha een beetje." Ik plant dan mijn lippen op de zijne. Hij zoent me kort terug, ik haal mijn lippen dan weer van de zijne.
Ik zeg dan:" Het is echt mooi." Hij kijkt blij en zegt:" Beloof je vaak bij me te zijn?" Ik knik en zeg:" Tuurlijk ik laat je hier niet achter, ik weet wat voor stap dit voor je is." Terwijl ik dat zeg, ga ik met mijn hand over zijn wang. Hij kijkt me blij aan en zegt:" Hopelijk komt mijn matras ook al en hoeven we vannacht niet op een luchtbed te slapen." Ik knik en zeg:" Hoop het ook." Dan laat hij me weer los en zegt ie:" Succes om zonder schoenen weer terug binnen te komen.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x