Weer meerr
Na een tijdje zijn we er dan, voordat ik de auto uit stap zeg ik tegen hem:" Matt, als er alcohol geschonken word, ik rijd wel naar huis oké?" Matthy zegt nog lief:" Weet je het zeker?" Ik knik, waardoor hij dan dankend aankijkt. Ik stap uit en zo lopen we dan richting het gebouw. Matthy slaat een arm om me heen en begeleidt me dan zo mee naar binnen.
Binnen worden we welkom geheten. Ik kijk terwijl Matthy met de man aan het praten is naar het gebouw. Het is helemaal versierd in het rood, wit. Maar er hangt een hele luxe sfeer. Niet dat je per ongelijk een glas wijn over iets moet gooien ofzo. Dan opeens voel ik Matthy's hand op mijn arm en zegt dan:" Kom." Ik schrik uit mijn gedachten en loop met hem mee.
In de hal is het dan al behoorlijk vol met mensen, er komt ook gelijk iemand op ons afgelopen. Ik herken hem dat is Stefan van StukTV. Hij geeft Matthy een korte knuffel en zegt dan:" Heyy hey! Jij ook hier." Matthy lacht en zegt:" Jaja." Stefan wilt dan mijn hand schudden, wat ik natuurlijk ook gewoon doe. Ik stel me dan voor, want ja dat doe je. Stefan zegt dan:" Vriendin toch?" Matthy zegt ongelooflijk trots:" Ja dat is ze zeker."
Ik moet lachen en Stefan ook. Dan neemt Stefan ons mee naar de tafel waar hij vandaag kwam. Hier zitten andere youtubers denk aan de andere leden van Stuk, Kalvijn, Gio, Hanwe ect. Als Matthy erbij staat, is alle aandacht op hem. En ik sta er heel gênant langs voor me gevoel. Maar gelukkig doet Matthy zijn arm dan om mijn middel en ontspan ik weer een beetje. Dan meng ik me mee in het gesprek en voel ik me al stukken beter.
Ze hebben het vooral over Youtube, wat natuurlijk wel een beetje logisch is. Naast mij zijn er ook andere vriendinnen mee van de andere jongens. Zo is Nina Warink mee, Britt van Stefan de Vries, en dan nog andere meiden die ook onbekend zijn zoals ik. We krijgen van alles aangeboden denk aan champagne, kaasstengels, makrons. Echt wat een luxe hier, dit is echt niet wat ik gewend ben.
Na een momentje sta ik te kletsen met de vriendin van Stefan de Vries, die Britt. Ze is echt super aardig. We hebben het gewoon een beetje over hoe we onze vriendjes hebben leren kennen. Matthy staat nog steeds bij me, wat ik wel fijn vind haha. Hij is druk in gesprek met de andere mannen. In de zaal staat er muziek op en hangt het vol met posters.
Straks gaan er foto's gemaakt worden, waar ik niet op ga staan en die zijn dan weer voor promotie van dit evenement. Echt iets vol onzin, maar voor Matthy goed om zijn gezicht te laten zien. Hij is nog een opgroeiende youtuber en word meegenomen in die stijgende lijn. Doordat hij vroeg is begonnen en nu meer abonnees heeft dan de andere mannen maakt hij deze dingen al mee.
Kijk de andere jongens gaan dit ook meemaken denk ik, alleen nu Matthy relevanter is dan hun krijgt hij hierdoor nog even een extra boost en voorsprong van de rest. Het is hier ook gewoon gezellig, maar ik weet echt wel dat dit voor Matthy economisch ook goed is.
Na een tijd is het tijd voor die foto's waar ik net over vertelde. Als een van de laatste word Matthy opgeroepen. Ik loop mee en ga dan achter de camera staan. Matthy poseert helemaal, waardoor ik gewoon spontaan begin te blozen. Hij is wel echt een knapperd. Na zijn hele fotosessie vraagt Matthy opeens:" Zou u een foto kunnen maken van mij en mijn vriendin voor mijn privé?" Hij zegt:" Ja hoor, dan stuur ik die naar u door, zonder dat die in de media terecht komen."
Ik kijk Matthy aan, maar word dan al gepusht met zijn blik om erbij te komen staan. Ik ga naast hem staan, waarna hij zijn arm om me heen legt. Zo word er dan een foto gemaakt, als we van de doek weggaan zeg ik:" Nou je bent wel echt een model." Hij moet lachen en zegt:" bedankt bedankt." Hij geeft me dan een kusje op mijn mond, een hele korte.
Hierna gaan we weer bij de andere staan en kletsen we weer verder met de andere. Dit doen we een beetje tot laat in de avond. Matthy heeft wat glazen champagne op en begint een beetje moe te worden. Ik ben nog wel helemaal nuchter, wat ook maar goed is. Zo besluiten we rond half twaalf maar eens te gaan. Matthy neemt bij iedereen afscheid waar ik dan dat ook doe, hierna lopen we richting buiten.
Buiten zegt Matthy zachtjes:" Nou dat ook weer gehad!" Ik lach en pak zijn hand waar ik mijn vingertoppen overheen wrijf. Matthy kijkt me dankbaar aan terwijl hij tegen me zegt:" Dankjewel dat je er vanavond bij was." Ik zeg:" Niets te danken schat." Bij de auto doe ik mijn hakken uit en zet ik die achterin. Matthy zegt lachend:" Ga je op sokken rijden?" Ik zeg:" Ja dat kan echt wel, echt niet op mijn hakken."
Matthy zit me uit te lachen, maar ik rijd dan aan naar huis. Onderweg kletsen we een beetje na over vanavond. Het was wel echt kei gezellig! Nu weet ik ook wel een beetje wat zijn rol is in deze wereld. Veel mensen gaan toch met hem in gesprek en niet andersom. Sommige zagen tegen hem op, en ja dat is best bijzonder. Hij werkt er kei hard voor, dus hij verdient het ook echt!
~ tijdje later
We zitten thuis op de bank, Anouk ligt boven al in bed. Ik lig tegen Matthy aan met mijn hoofd en klets een nog een beetje. Hij kroelt over mijn arm, waar ik kippenvel van genot van krijg. Dadelijk moet ik nog even douchen, die spray uit mijn haren krijgen. Matthy wil graag mee, dus dat doen we dadelijk. We zijn nu nog wat aan het drinken, gewoon iets fris.
Als we beide onze glazen op hebben, maken we ons klaar om naar boven te gaan. Matthy zet de glazen achter in de keuken, terwijl ik Lievie nog een snoepje geef. Hierna lopen we samen naar boven. In de slaapkamer, doe ik mijn hakken weer uit en mijn sieraden. Hierna vraag ik Matt of dat hij mijn jurk uit wil ritsten. Daar zegt hij geen nee op, dus dit doet hij lief voor me.
Ik stap er dan uit en leg de jurk over mijn stoel heen. Matthy heeft zijn pak al uit en die ook over mijn stoel heel gelegd. In onze ondergoed, lopen we dan naar de badkamer. Hier doe ik de deur op slot, want ja Anouk hoeft meneer niet naakt te zien. Matt doet zijn boxer uit en zet dan de douche aan. Ik kleed me helemaal uit en ga dan als het water warm is, bij hem staan.
Hij slaat zijn armen om me heen en zo knuffelen we een beetje. Ik vraag dan na eventjes:" Hoe reageerde je vrienden erop dat jij wel mocht komen." Matthy zegt:" Ze waren blij voor me, Koen maakte er alleen grappen over, maar ik weet ook wel dat hij het jammer vond dat hij niet mocht komen." Ik knik en voel dan dat Matthy mijn haar aan het wassen is. Matthy zegt dan:" Ik heb veel complimenten over je ontvangen, over hoe goed ik het voor elkaar heb."
Ik zeg terug:" Nou eerder andersom." Matthy zegt lachend:" Niet omdraaien Cél, maar ik ben echt blij met je." Ik zeg tegen hem:" en ik met jou." Matthy strijkt met zijn vingers door mijn haar en zo wassen we ons dan helemaal schoon. Na eventjes zijn we helemaal klaar om naar bed te gaan. Ik heb mijn lange pyjama aan, net zoals Matthy. Matthy gaat al in bed liggen, ik doe de lamp uit en klim erbij. Ik leg Matts en mijn telefoon aan het stroom en ga dan onder de dekens liggen.
We liggen beide op onze zij en kijken naar elkaar. Onze benen liggen in elkaar en zo kletsen we nog een beetje. Matthy zegt dan:" Heb zoveel zin in onze reis samen." Ik zeg tegen hem met mijn te blije kop voor de nacht:" Ja ik ook, echt niet normaal!" Matthy plant zijn lippen kort op de mijne en wenst me daarna welterusten. Mijn benen haal ik weer los en leg mijn hoofd op zijn borst.
Ik voel hem nog door mijn natte haar gaan, maar door deze hele setting val ik snel in slaap~
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x