en weer meerr
Ik sta dan weer met Lieke en Jamie te kletsen. Met zen drieën hebben we het heel gezellig. We hebben het over allerlei dingen. Ook over onze vriendjes. Aller drie zijn we hartstikke verliefd op ze. Wel heel schattig haha. Charlotte die nieuwe vriendin van Milo is ook wel aardig. We kunnen het volgens mij alleen niet zo goed met elkaar vinden maar goed. Het kan ook zijn omdat ze dronken is.
En anders boeie. Niet iedereen kan vrienden met elkaar zijn. Karakters kunnen gewoon enorm botsen. De tijd gaat al best wel snel voorbij. Het is ook wel echt gezellig. Dat gevoel van net is niet meer opgekomen, daar ben ik wel blij mee. We spelen ook spelletjes zoals bierpong enz, het is echt wel leuk hier. Na een tijd is het bijna half twaalf.
Kijk ik weet sowieso al wat er dadelijk gaat gebeuren en denk er al veel over na waardoor ik er eigenlijk best wel zin in heb.. Hoe erg haha. Dadelijk het cliché wegsneaken op een feestje ding. Niet dat ik het erg vind, ze zijn hier niet voor mij. Wel voor Matthy, maar die houdt niet zo van in de belangstelling staan duss. Misschien is dit wel een manier voor hem om even tot rust te komen in zijn hoofd.
Als het vijf minuten voor half twaalf is, loop ik naar binnen om 'naar de wc te gaan'. Matthy ziet me weglopen en moet erom lachen. Binnen adem ik een paar keer in en uit. Het was wel enorm druk hoor buiten. Dus dit vind ik stiekem ook helemaal niet erg. Wel ga ik ook nog even naar de wc haha. Als ik dat heb gedaan, loop ik naar Matthy's kamer en doe ik de gordijnen dicht. Bedoel anders zie je het dadelijk alsnog.
Na een minuut hoor ik hem op de gang. Als hij binnenkomt lopen zegt hij:" Eindelijk." Ik lach en loop op hem af en geef hem een liefdevolle knuffel. Hij zegt dan:" Niks gebeurt toch?" Ik schut mijn hoofd en zeg:" Nee gelukkig maar." Hij lacht en doet dan mijn kin omhoog met zijn vinger. Matthy zegt dan met een nep strenge stem:" Je hebt nog iets goed te maken." Ik lach en doe de lamp uit. Hij zegt dan:" In het donker?" Ik knik en duw hem dan tegen de muur.
Zachtjes plant ik dan mijn lippen op de zijne. Zijn handen verplaatsen op mijn heupen, ik heb de mijne op zijn borst. Dan begin ik hem ook te tongen, zonder toestemming. Hij tongt me terug en duwt me ook dichter tegen hem aan. Ik laat na deze zoensessie los en trek zijn T-shirt uit. Dan maak ik van zijn nek tot zijn borst een kusjes spoor. Hij heeft zijn handen nog steeds op mijn heup.
Als ik er mee klaar ben, doe ik al zijn riem los. Matthy zegt dan:" En jij?" Ik zeg:" Nee nee." Ik ga verder en leg dan de riem op de grond. Ik maak dan zijn knoop los en de rits en doe hem dan helemaal naar beneden. Ik ga tegen hem aanstaan en zeg:" Laat mij alles doen, begrepen het Lam?" Hij lacht en zegt:" Is goed, is goed." Ik neem hem mee naar het bed en duw hem erop neer waardoor hij ligt. Ik ga op zijn bovenbenen zitten en zet een zuigzoen op zijn borst. Mijn handen heb ik op zijn middel en knijp er zachtjes in.
Dan als er een zuigzoen staat, kijk ik naar Matthy die er helemaal van aan het genieten is. Ik ga op zijn schroot zitten en begin hem dan weer te zoenen. Hij zoent me vol terug, terwijl hij dan mijn jurkje van achter aan het losmaken is. Ik voel dat pas als de rits helemaal omlaag is. Ik laat dan gelijk los en sta op om hem helemaal uit te doen. Leg hem dan ook gewoon netjes weg.
Hierna ga ik weer op zijn schroot zitten en streel ik met mijn vingers over zijn borst. Hij zit er dus echt helemaal van te genieten. Ik zit hier in mijn legging en lingerie, ook wel zo'n combinatie waar mannen van houden. Dus uitzicht heeft hij ook nog eens mee. Dan plant ik kusjes naar zijn buik en zo ook nog bij de v-streek. Hier zegt hij dan:" Schat, jij-." Ik onderbreek hem en zeg:" Stil lieve schat, jij bent dit keer aan de beurt."
Ik trek dan aan zijn boxer en doe die uit. Dan ligt hij al naakt. Ik leg zijn bovenbenen meer uit elkaar, zodat ik er tussen kan zitten. Ik buig dan naar voren en doe zijn lengte in mijn mond. Met mijn hand houd ik het ook vast, zodat het makkelijker is. Ik hoor Matt geluid maken, hij is er dus wel van aan het genieten. Ik streel er zo ook een beetje overheen, terwijl ik er mee bezig ben. Na dit vier minuten voel ik mijn kaken en haal ik hem eruit. Hij kijkt me hijgend aan en zegt:" Céline ah." Ik sus hem weer en doe dan mijn legging uit, zodat ik alleen mijn lingerie aan heb.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x