12 mei, 09:38
Ik voel een hand op mijn bovenarm zachtjes tikken. Ik draai me om naar de andere kant en maak een:" Mhmmm" geluid. Dan hoor ik in de verte iemand zeggen" Cell, wakker worden. Schatt." Nadat een aantal keer gehoord te hebben, word ik pas wakker. Ik wrijf door mijn ogen en zeg met een vermoeide ochtendstem:" Morgenn.." Dan open ik ze en zie ik Matt en Anouk staan met slingers om hun heen.
Anouk zegt dan echt veel te vrolijk:" ER IS ER EEN JARIG! GEFELICITEERD!" Ik moeten lachen waarna Matt dan zegt:" Gefeliciteerd Celly!" Dan krijg ik een knuffel van Anouk en van Matthy een kus op mijn voorhoofd. Anouk zegt dan:" Als je naar beneden komt, staat er allemaal ontbijt klaarr!" Ik knik en zeg:" Dankjewell, jullie zijn schatjess!"
Anouk loopt vrij snel weg. Matthy ploft naast me op bed en zegt met een glimlach:" Dichter bij de dertig dan bij de twintig." Ik lach en zeg:" Stop maar, ik voel me dadelijk oud!" Hij moet lachen en geeft me dan een zoen op mijn mond. Mijn hand leg ik op zijn wang, terwijl hij me een zoen geeft. Dan als hij me los heeft gelaten zegt hij:" Mijn cadeautjes krijg je einde middag." Ik lach en zeg:" Geheimzinnigg." Matt legt dan een arm om me heen en zegt:" Kom, Anouk is al heel de ochtend hyper met haar verrassing."
Ik lach en klim dan uit bed. Heb een pyjama aan en zo loop ik met Matthy naar beneden. Lievie springt echt gelijk op mijn zij, ik knuffel haar als ze weer op de grond staat. Dan loop ik de woonkamer in en zo door naar de eettafel. Ik zie daarop van die kaneelbroodjes staan. Ik zeg gelijk:" Nahh dankjewel!" Ik geef dan Anouk een stevige knuffel, hierna Matthy ook.
Dan ga ik zitten op een van de stoelen. Anouk geeft me dan een brief aan. Ik zeg lachend:" Doe je mij nu na haha?" Anouk moet lachen en zegt:" Open nou maarr!" Ik knik en open hem dan.
Heyy hey bijna dertig jarige! ( Ik kijk Anouk aan met een middelvinger omhoog) Ik heb met de (Ameidse) vriendengroep hier iets kunnen regelen. We gaan op vakantie in Drenthe, naar Centeparcs Huttenheugte! We gaan toch op vakantie x. Ik weet hoe teleurgesteld je was, dus ik hoop dat dit je wat opvrolijkt! Wel moeten we een hele week leven met Matthyas, maar ey naast het park ligt Plopsa Land. Love youu xx, Matthyas, Anouk, Laura, Mees, Mark, Veerle, Dirk, Finn, Loise en Sophie.
En ojaa jij hoeft natuurlijk niet het huisje te betalen.
Ik lees het met een mond open. Dan zeg ik:" Dit meen je niet!" Dan sta ik op en geef ik Anouk een hele lange knuffel. Hierna zeg ik:" EN Ik had nog zo gezegd, maar het niet te bond!" Anouk zegt gelijk:" TOEN WAS DAT AL GEREGELD!" Ik moet lachen en laat dan los. Ze zegt dan op een hele lieve toon:" De teleurstelling met heel corona die je hebt enz, dit word gewoon kei leuk en gezellig."
Ik knik en zeg dan tegen Matt:" Hoelang wist je dit al?" Hij zegt lachend:" Een maandje ofzo." Hij slaat zijn armen om me heen en zegt:" Cél, alsjeblieft." Ik krijg dan een kusje op mijn hoofd. Dan gaan we aan tafel zitten en eten we het heerlijke eten op die ze hebben gemaakt. Het is nog lauw. Tijdens het eten kletsen we gezellig.
Dadelijk gaan we met zen zessen naar het strand. Heb ik wel echt zin in. Bedoel, het is weer mooi weer en ik mag naar buiten. En heb mooi uitzicht mee;). Matthy bedoel ik hiermee, natuurlijk. Opeens gaat dan de bel. Ik stop net een hap in mijn mond, Anouk zegt lachend:" Ik ga wel." Ik knik en eet mijn mond dan leeg.
Opeens hoor ik dan mijn vader, Evelien en Josefien zingen. Ik moet lachen, net zoals Matthy. Mijn vader loopt dan binnen met een mondkapje op. Hij zegt dan:" Gefeliciteerd met je verjaardagg!" Ik bedank hem en daarna ook Josefien en Evelien. Ze zetten dan een cadeautje op de salontafel. Ik loop er naar toe en pak het. Wegens anderhalve meterzooi. Ik scheur het inpakpapier eraf en zie dan dat het een Rituals cadeau box is en een boek, die ik heel graag wilde hebben.
Ik bedank ze vaak. Hierna kletsen we heel kort, dan gaan ze er al weer van tussen. Als ze weg zijn, zegt Matthy:" Die zwangerschapsbuik, echt wow.." Anouk knikt en zegt:" Die is 17 en al zwanger.. Ik vind het echt niet kunnen." Ik ga dan weer bij ze zitten en eet verder. Matthy zegt dan:" Nah ja kijk dat kan gebeuren, dat zou ook gebeurt kunnen zijn tussen mij en Cél."
Ik kijk hem aan met een blik dat hij nu moet stoppen, wel lacherig hoor. Anouk zegt dan:" Vertel, vertel!!" Matthy zegt dan lachend:" Nou na haar diploma feestje, ging ze toen met me mee en ja daar was het feest. Toen had mevrouw niet de pil bij en ik geen connie om." Ik zeg dan:" ja, dank u wel." Matthy moet lachen en Anouk zegt dan:" En toen? Bedoel hallo??" Matthy zegt:" Morning afterpil."
Anouk moet lachen en zegt:" En jij die heel secuur bent met al die dingen??" Ik zeg lachend:" Ja, nou ja. Is weer genoeg Matt!" Hij moet lachen en knikt dan. Wanneer het op is, ruimt Anouk op. Ik loop met Matt dan naar boven om me om te kleden, wat Anouk helemaal prima vind. In mijn kamer doe ik de deur dicht en sla ik mijn armen om Matthy's nek.
Hij zet zijn handen op mijn heupen en zegt:" Lekkerding van me." Ik lach zachtjes en zeg dan:" Dus samenn weer op vakantie." Matthy knikt en zegt:" Jazeker, en zin in niet normaal." Ik moet lachen en geef hem dan een zoen op zijn mond. Hij zoent me terug, hierna gaan we ons dan omkleden. Ik doe een rokje met T-shirt aan, met daaronder al een bikini. Matthy een normale broek met een T-shirt.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x