23 december, 08:04
De wekker is net afgegaan, ik ben al een beetje wakker. Matthy daarin tegen heeft al weer zijn ogen dicht en is moe. Ik klim na drie minuten uit bed en doe een sportlegging en trui aan. Dan loop ik naar de badkamer en maak ik me een beetje klaar. Doe gewoon mijn haar in een staart, poets mijn tanden en pak de laatste dingen in. Dit doe ik nog in mijn koffer, hierna loop ik dan naar het bed en ga ik door mijn knieën.
Zo ga ik dan met mijn hand door zijn haar en zeg ik:" Schat wakker worden." Na een aantal keer door zijn haar gaan met mijn hand word hij wakker. Hij zegt dan kreunend:" mhh hoe laat is het?" Ik zeg zachtjes, maar lachend tegelijk:" kwart over acht, dus kom je eruit voor mij." Hij strekt zich uit en knikt dan ja. Hij stapt uit bed en doet zijn jogginspak aan.
Dan als hij een beetje wakker is, geef ik hem een kusje op zijn mond. Hij zit echt nog in zo'n slaaptrans. Ik loop dan met mijn koffer naar beneden. Lievie staat al weer vrolijk te kwispelen. Ik knuffel haar en plant dan ook een kusje op haar hoofdje. Dan loop ik de woonkamer in en zo via daar naar de keuken.
Ik zet dan de koffiezetapparaat aan voor Matthy, anders is hij zo moe. Ik zet twee bakken koffie en hoor dan de tussendeur weer open gaan. Dan hoor ik Matthy tegen Lievie zeggen:" Heyy Lievie." Hij klonk echt heel moe. Dan komt hij naar de keuken gelopen en geeft hij me een knuffel van achter. Ik lach zachtjes en zeg dan:" Heyy hey, koffie?" Hij knikt ja en pakt de ene mok. Ik de andere en zo drinken we onze koffie op.
Hierna maken we ons klaar om te gaan. Bij Matthy kikt de cafeïne er al snel in. Hij is ook wat levender dan net haha. Ik ook wel, maar ik zat niet in die slaaptrans. We zijn al vrij snel klaar. Als Matthy op maps kijkt, zien we al dat er file is.. Dus besluiten we om eigenlijk al te gaan. Beide doen we nog snel een plasje, hierna gaan we richting de auto. Matthy tilt de koffers erin, terwijl ik afscheid neem van Lievie.
Als ik dat heb gedaan, stap ik bij Matthy in de auto. Matthy zit voor het stuur en stelt zijn telefoon in voor de weg richting Berlijn. Wanneer dat is gedaan, rijdt hij aan. Ik zet eigenlijk gelijk al muziek aan, gewoon kerstliedjes gemixt met de top 40. Vanuit Ameide naar Berlijn is het eigenlijk 6 uur 31 en nu met die file al 7 uur 16.
Matthy legt eigenlijk al best snel zijn hand op mijn bovenbeen. Ik leg mijn hand op de zijne en doe mijn vingers er weer tussen. Zachtjes streel ik er dan overheen, Matthy krijgt er een lach van op zijn gezicht, echt super schattig kan ik je vertellen. Zijn lach is ook gewoon geweldig. Onderweg hebben we het er ook nog over hoeveel zin we er beide in hebben. Matthy en ik hebben het gewoon kei gezellig.
~ tijdje later
We zijn al drie uur onderweg, Matthy parkeert de auto bij de Starbucks. We gaan iets lekkers halen, beide hebben gewoon honger haha. Samen stappen we uit en lopen we naar binnen. Binnen staat er een rij. We sluiten aan en wachten. Ik sta een beetje tegen hem aan. Ben toch vermoeider dan dat ik dacht. Komt ook wel door het drie uur al zitten op mijn kont.
Dat voel ik ook in mijn benen, je hebt daar gewoon last van. Na eventjes zijn wij aan de beurt. We bestellen koffie voor ons beide. Ik karamel met chocolade en Matt kaneel. Als snack erbij halen we twee chocolade brownies. Ik reken af en nu wachten op onze bestelling. Matthy en ik staan samen te wachten bij een tafeltje.
Na eventjes kunnen we de bestelling ophalen en lopen we weer naar buiten. Samen gaan we weer in de auto zitten en pakken we onze dingen. Ik neem een slok van mijn koffie en die is heerlijk niet normaal! Ook de brownie is superlekker. Ben net ook nog snel naar de wc's geweest. Matthy rijdt dan weer aan en drinkt gewoon tijdens het rijden. Ik geef hem wel elke keer zijn beker aan en zijn brownie. Hij focust dus wel gewoon goed op de weg.
~ tijd later
Na vier uur en drie kwartier komen we aan bij het hotel. Als hij de auto geparkeerd heeft, stappen we uit. Matthy loopt naar de achterbak en haalt onze twee koffers eruit. Ik zeg dan lachend:" Zelfs de parkeergarage is versiert!" Matthy staat me uit te lachen en zo lopen we dan naar de lift, waar we dan het hotel inkomen. Matthy wilde weer eens showen wat voor goed vriendje hij wel niet is.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomantizmVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x