Meerrr
Ik sta weer op en loop naar de gang. Van mijn opa en oma heb ik 250 euro gekregen om zelf iets leuks te kopen, dat bedrag omdat ze me al zó lang niet heb gezien. Heb ze er al heel voor bedankt. Van mijn vader en Josefien heb ik een verwen pakket gekregen met chocolade, zeepjes van de rituals en 50 euro. Dus ben daar wel blij mee.
Ik maak de voordeur open en zie dat het Manon, Maan en Ezra zijn. Ik krijg gelijk een knuffel van Manon. Ze zegt, terwijl ik een knuffel krijg:" Gefeliciteerd liefie!" Ik zeg daarop:" Heel erg bedankt!" Hierna krijg ik ook nog een knuffel van de twee mannen. Ik pak dan hun jassen aan en hang ze op aan de kapstok. Als Maan de tussendeur open maakt, krijgt hij gelijk een knuffel van Lievie. Ezra knuffelt haar hierna uitgebreid.
Manon geeft mijn oma en opa een knuffel. Die kent ze natuurlijk ook als de beste. Van mijn moeder weet je wel. Hierna krijg ik een envelop van Maan. Hij zegt voordat ik hem open maak, kan je iets gaan doen met Matthyas. Ik geef hem een dankbare glimlach en open de envelop dan. Ik zie al wat erin zit. Een briefje van 100. Ik leg het weg op de eettafel. Ik zeg dan tegen hun drie:" Heel erg bedankt! Ik weet zeker wel dat ik met hem hiervan iets leuks kan doen!"
Ze moeten zachtjes lachen en gaan dan zitten. Ik geef ze gebak naar keuze en drinken. Ezz helpt me mee. Hij zegt dan in de keuken:" Ik zou het geld gewoon lekker zelf houden." Ik moet lachen en zeg:" Jij denkt dat dat überhaupt lukt met hem?" Ezra schut lachend zijn hoofd nee. Ik knik lachend en loop dan met hem mee naar de woonkamer. We gaan bij de andere zitten op de bank en kletsen een beetje.
Josefien begint dan met praten over Lucas. Ik vertel dan over het oppassen. Gelijk krijg ik een hele jaloerse blik van der. Ze zegt daarop:" Ah leuk, ik nog nooit mogen doen." Ik kijk gelijk naar mijn nagels. Manon wrijft over mijn bovenbeen en begint dan met vertellen over dat Matt hier komt wonen en hoe blij ze is. Ik reageer daar dan ook weer op.
Uiteindelijk gaat dan weer de bel. Door het raam zie ik dat het Matthy is. Ik sta gelijk op met een glimlach en loop naar de gang. Ik sluit de tussendeur en maak de voordeur open. Hij zegt gelijk met een glimlach:" Gefeliciteerdd!" Ik bedank hem en sluit dan de deur. Hij geeft me dan een hele lieve zachte zoen op mijn mond. Zijn handen heeft hij op mijn heupen. Matt zegt dan:" Al weer zessentwintig hè." Ik knik lachend en zeg:" Ja en jij ook over een paar dagen hè." Hij doet zijn vinger voor mijn mond en zegt:" Laat me voor even nog jonger voelen dat jij."
Ik moet lachen en krijg dan een knuffel. Hierna hangt hij zijn jas op. Hij heeft het blouseje aan van de clip van Stapelgek. Hierop zeg ik zachtjes:" Het staat je echt leuk." Hij glimlach en zegt zachtjes in mijn oor:" Weet ik, daarom heb ik het voor je aan." Ik rol lachend mijn ogen en open dan de tussendeur. Lievie springt gelijk hoog tegen Matthy aan. Matthy zegt tegen Lievie:" Hey hey, jou ook gemist."
Ez zegt dan:" Heyy!" Matthy reageert daar vrolijk op en geeft hem dan een knuffel. Matthy feliciteert dan al mijn familieleden. Mijn vader zegt daarop:" Ja, jij ook gefeliciteerd hè met je vriendin." Hij moet hierom lachen en bedankt hem. Matthy loopt dan naar mij toe en zegt:" Cadeau krijg je vanavond oké?" Ik knik en krijg een kusje op mijn wang van hem. Mijn opa zegt dan lachend:" Door handelingen, of niet jonge man?"
Matthy moet ervan lachen en zegt:" Stt, het moet toch een verrassing zijn." Iedereen moet hierdoor lachen, zelfs Ezz. Ik vraag dan aan hem, wat voor taart en drinken hij wilt. Hij reageert erop, dat hij me wel wil helpen. Samen lopen we naar de keuken. Uit de koelkast pak ik de Red Velvet taart en de cola fles.
Matthy snijdt voor ons beide een stukje af en ik schenk voor ons beide glazen cola in. Hij zegt dan, voordat we teruglopen:" Ik heb wel een écht cadeau hè, dat daarnet was een grap." Ik zeg daarop gelijk:" Oké, oké, maar liefie, dat had ik ook zeker niet erg gevonden hè." Matthy knikt en geeft me een snelle kus.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x