5 April, 08:00
Ik word wakker van de wekker die afgaat op men telefoon. Het is ondertussen een ander week later. Met men hand zet ik die uit. Vandaag ga ik als eerste zwemmen met Anouk, Noor, Sterre en Sara. We gaan naar het Sportiom. Hier gaan we zwemmen! Zoveel zin in met ze. Ik sta dan op en pak uit mijn kledingkast een lange broek en een topje. Dit doe ik aan met schone ondergoed.
Zelf voel ik me al stukken beter. Die psycholoog van de tijd met mijn moeder heb ik wel handig kunnen gebruiken met de tips van toen. Weet je het hoofdstuk in men hoofd is afgesloten. Hij kan me niet meer bereiken en voel me veilig met de mensen om me heen.
Nou goed met de kleren die ik aan heb, loop ik naar de keuken. Ik pak twee crackers en doe er bij allebei een halve plak kaas op. Rustig eet ik dit dan op. Kijk het lukt zeker wel! Dan als ik het op heb, loop ik naar de badkamer om watervaste mascara op te doen. Dit doe ik zo voorzichtig mogelijk. Ben onhandig dus ja mascara is altijd lastig.
Als ik die goed op mijn smoel zit, loop ik weer naar de woonkamer en pak ik men tas die ik gisteren al heb klaargezet. Dan loop ik naar de voordeur en sluit ik die. Ik loop naar de lift en stap erin als die boven is. Ik toets 0 in en zo gaat hij naar beneden. Beneden, loop ik eruit en open ik de deur. Ik loop naar mijn auto en als ik er ben ga ik erin zitten.
Als eerste zet ik men tas neer en daarna muziek op. Ik rijd dan aan naar den Bosch. Een van de eerste liedjes is Justin Bieber met Baby. Ik zing hierop mee, want ja dit lied ken ik wel.
De hele rit zing ik mooi mee op de nummers. Ahh zingen is zo enorm fijn. Hoe het gaat met Matthyas, is ook iets waar ik echt blij mee ben geworden! We hebben weer zoveel contact. Samen appen we echt veel, en niet dat ik verliefd aan het raken ben op hem, maar het voelt echt heel raar soms in men buik.
Als ik op de parkeerplaats van het Sportiom hem geparkeerd. Zie ik Noor al staan. Ik stap uit met men tas en loop naar haar toe. Dan geef ik haar een stevige knuffel. Ze zegt dan als ik loslaat:" gaat het al beter liefie?" Ik zeg:" ja echt! Heb het hoofdstuk kunnen afsluiten en daar ben ik trots mee op mezelf." Ze zegt dan:" ahww fijnn! Ik ook ben het ook echt op jou!"
Ik lach en dan komen de andere meiden ook aangelopen. We lopen dan naar binnen. Het is zo lang geleden dat ik hier ben geweest. We lopen naar de balie en zo halen we onze kaartjes. Hierna lopen we naar beneden, waar het zwembad is. Ik scan hem als eerste en loop zo het poortje door. Als we dit alle zijn, lopen we naar de kleedhokjes.
Iedereen schiet een andere in. Ik kleed me om in een blauwe bikini. Hier voel ik me een stuk zelfverzekerder in. Als ik die aan heb, doe ik men blonde haar in een staart. Ik stop alles weer in men tas en loop naar een kluisje waar Anouk al staat. Ze zegt tegen me:" hier kan er nog een in? Zal ik jouw tas erbij doen." Ik geef hem haar aan en zo hoef ik dan geen bandje om. Die zakken bij mij toch bijna altijd van men pols.
Dan als iedereen klaar is lopen we naar het zwembad. Ik zeg tegen Noor:" schat heb je een elastiekje nodig, voor je prachtige bruine krullen?" Ze knikt ja, daarom geef ik haar mijn scrunchie aan. Als we bij het zwembad zijn, lopen we naar de plek waar we erin kunnen lopen. Het is echt supermooi met die rotsen.
In het water zwemmen we naar de baantjes waar zo'n stroming is. Sara en ik pakken elkaar vast en zo worden we meegenomen. We gaan helemaal stuk als Noor vol tegen een jongens aan botst wat ook nog eens haar typen is. Ik en Sara roepen:" oehh!" Dan start die jongens ook nog eens een gesprek. Anouk en Sterre komen naar ons toe gezwommen. Samen kijken we van een afstandje hoe het gesprek gaan.
Dan na twee minuten, komt ze weer naar ons toe gezwommen. Ik zeg dan:" enn hoe ging het?" Ze zegt stralend:" heb zen snapp en zo krijg ik dan zen nummer!" Sterre zegt:" lekker bezigg liefiee!" Dan zwemmen we door naar de achterkant.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x