20 juli, 08:15
De wekker gaat af. Ik kreun wakker en zet dan op mijn telefoon de wekker uit. Ik plof weer plat op bed en begin te treuzelen. Na een kwartiertje stap ik uit bed en kijk in de kast wat ik aan wil. Na heel wat getwijfel ga ik voor een donkergroen rokje met een wit topje. Het topje heeft luchtige lange mouwen. Het ziet er gewoon heel leuk uit. Hieronder doe ik rode lingerie, omdat het niet doorschijt door wit. En ja niet iedereen hoeft dat te zien.
Dan kam ik door mijn haar. Het zit helemaal vol met klitten. Heb wild geslapen ofzo, het is echt niet normaal. Na ja als het goed doorgekamd is, doe ik het in een hoge staart. Dan doe ik de sieraden om die ik van Matthy had gekregen. De palmboompjes, het zijn hele kleintjes dus absoluut niet kinderachtig.
Dan breng ik lichtjes make-up op, op mijn gezicht. Gewoon dat ik mezelf comfortabeler voel. Hierna loop ik naar de badkamer en pak ik mijn toilettas. Vandaag heb ik de dubbeldate met Matthy. We gaan shoppen in Maastricht en daarna blijven we overnachten in een hotel. Straks komt Raoul me ophalen met Lieke en Matthy in de auto.
De toilettas doe ik in mijn grote tas die ik meeneem waar al mijn kleding enz in zit. Met de tas loop ik naar beneden. Anouk ligt nog te slapen, snap ik ook wel. Dan loop ik naar beneden, hier staat Lievie dan weer kwispelend. Ik ga door mijn knieën en geef haar een knuffel. Ze likt heel mijn gezicht vol. Ik moet erom lachen en sta dan weer op. Zo loop ik dan naar de woonkamer door naar de keuken.
Hier pak ik een kop koffie, daar heb ik gewoon behoefte aan. Dit drink ik op, hangend aan het aanrecht. Vandaag ga ik Lieke leren kennen. Matt heeft verteld dat ze nog geen relatie hebben, maar al wel aan het daten zijn. Ben benieuwd! Raoul heb ik maar 2 x gezien ondertussen.
Dan als ik net naar de woonkamer loop, zie ik een zombie de woonkamer inlopen. Anouk zegt dan gapend:" Goedemorguh." Ik lach en zeg:" Goedeemorgenn!" Anouk zegt met een lachje op haar gezicht:" Je ziet er prachtig uit schat." Ik kijk naar mezelf en zeg dan:" Dankjewel!" Dan krijg ik een knuffel van haar. Anouk zegt dan:" Niet vergeten om van de week je koffer in te gaan pakken hè?" Ik schut mijn hoofd en zeg:" Dat komt echt goedd! Zoveel zinn in Spanje." Ze knikt en loopt dan naar de keuken.
Ik plof op de bank en kijk wat op mijn telefoon. Volgende week ga ik met Anouk naar Barcelona voor een aantal daagjes. Superveel zin in. Strandvakantie, uitgaan en dingen ondernemen in de stad. Na een kwartier gaat de bel. Ik sta op en neem nog snel afscheid van Anouk en Lievie. Hierna loop ik naar de voordeur en open hem. Matthy staat er. Ik krijg een knuffel van hem. Ik laat los en zeg dan:" Ik heb er zin in." Hij kijkt blij en zegt:" Mooizo! Heb je je tas ingepakt." Ik knik en pak hem van om de hoek, dan doe ik de voordeur dicht en loop ik met hem mee naar Raouls auto.
Hier stap ik dan in achterin. Raoul zegt dan:" Hey Céline!" Ik zeg:" Heyy Raoul en Lieke toch?" Ze knikt en zegt:" Ja!" Matthy gaat aan de andere kant naast me zitten en zo rijdt Raoul aan naar Maastricht. Lieke vraagt dan aan me:" Zin in?" Ik zeg:" Ja enorm! Lang niet geweest in Maastricht! En heb jij er zin in?" De jongens zijn bezig met een heel gesprek over hun baan. Lieke zegt blij:" Ik ook! Niet normaal haha.
~ tijd later
Raoul parkeert zijn auto in de parkeergarage dichtbij het centrum. Echt bij het station en dan hoef je alleen een rechte weg te lopen en dan ben je bij het centrum. Heel gemakkelijk is het dus. Met iemand zo als mij die echt geen geografische logica heeft is dat makkelijk alleen een rechte weg. We stappen uit de auto en lopen dan de trap op naar buiten. Lieke en Raoul staan heel dicht tegen elkaar, echt super schattig.
Matthy pakt dan mijn hand en fluistert in mijn oor:" Je ziet er echt heel mooi uit." Ik begin weer te blozen en zeg:" Dankjewel." Samen met zen vieren lopen we dan richting het centrum, hier zit ook het hotel. Als we er zijn, bij het hotel checken we in. We hebben twee kamers naast elkaar. Ik krijg de sleutel van Matthy en mijn kamer en Lieke die van haar en Raoul. Dan lopen we naar de lift en stappen we in als hij beneden is.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x