Meerr meerr
Als het leeg is de ruimte op tafel openen we de doos en leggen we alles klaar. Matthy is de bank en ik ja eigenlijk niks. De deelnemer van het spel haha. Als pionnetje neem ik het hondje, denk dat dat niet zo'n grote verassing is ofzo. Matthy neemt de schoen. We dobbelen om ste beurt, die het hoogste gooit mag beginnen. Ik gooi negen en Matthy 10 dus hij mag beginnen. We doen gewoon de standaard versie, met hotels en huisjes weet je wel.
Nou hij gooit weer tien en komt uit bij de gevangenis. Ik gooi dan drie en kom uit bij een straatje. De duurste van de goedkoopste haha. Ik koop hem maar gelijk. Is wel handig als je ze dadelijk allebei heb. Daar komen stiekem wel vaak mensen op. Alle kleine dingen helpen. Hij is dan weer en zo gaan we verder. We hebben muziek opgezet en spelen het spel gewoon heel gezellig.
Na twee en een anderhalf uur heb ik dan gewonnenn! Had de blauwe en de goedkoopste straat met hotels. Hierdoor overleefde hij het niet echt. Ik steek mijn tong uit en zeg dan:" Zo eerlijk gewonnen." Matthy moet lachen en zeg:" Jaja, wrijf het er maar niet in." Ik moet lachen en sta dan op en kom naast hem zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en zeg:" Tuurlijk ga ik dat wel doen." Hij geeft me een por in mijn zij en zegt:" Dat ga je niet durven." Ik zeg gelijk:" Ah ik durf alles bij jou."
Hij kijkt me aan en zegt:" Ja? Je waagt het." Ik lach en geef hem dan een zacht kusje op zijn wang. Hij draait zijn gezicht om en wijst dan naar zijn lippen. Van die actie moet ik lachen, ik geef hem dan een kusje in de holte tussen zijn lippen en neus. Om het te plagen weet je wel. Als ik dat heb gedaan en zeg:" Je bent serieus?" Ik knik braafjes en zeg:" Ahw wat ben ik bang." Hij zegt heel cooltjes:" Moet je wel zijn."
Hij staat dan op en gaat achter me staan. Ik kantel mijn gezicht omhoog en zeg:" Wat ben je van plan?" Hij zegt:" Helemaal niks." Ik voel hem mijn nek en schouders masseren. Uit mijn mond komen wat geluidjes van genot. Dit is wel lekker, dat kan ik je zeggen. Na een minuut of acht zegt hij:" Zullen voor de grap een thuis workout doen? Zo voor de tv?"
Ik lach en zeg:" Is goed haha, hoe kom jij hier nou weer op?" Hij zegt zelf:" Geen idee." Ik sta op en loop met hem mee naar zijn kamer om, om te kleden. Ik doe een sportlegging en houd mijn sport-bh'tje aan. Hij krijgt dus wel uitzicht haha. Mijn haar doe ik in een hoge staart, is gewoon makkelijker. Matthy heeft zijn eigen merchandise aan.
Zo lopen we weer naar de woonkamer. Hij doet gelijk alle gordijnen dicht. Matthy zegt dan, terwijl hij dat doet:" Zo word je niet gefotografeerd door kinderen die langskomen. Dat zou gewoon kut zijn." Ik knik en zeg:" Dankjewel." Hij pakt dan de afstandsbediening en zoekt op couple workout. Matthy zet de eerste gewoon aan, we kijken wel waar het schip gaat stranden. Het is Engels maar dat gaat ons wel lukken.
Deze duurt 11 minuten, valt dus echt wel mee. Het eerste wat ik moet doen is mijn handen op de grond zetten en dat Matthy mijn enkels vast pakt, hij houdt die op zijn heup hoogte. Matthy moet dan elke keer met mijn benen in zijn handen door zijn knieën. Soort van squats weet je wel. Ik sta in een plank houding, alleen dan niet met mijn voeten op de grond en moet elke keer mijn schouders aantikken.
Tijdens deze oefening moeten we ook al gewoon lachen, wel lukt het ons. Dit moet 50 seconden lang, wat ons nog makkelijk afgaat. Wel begin in mijn armen al te voelen hoor. Dan worden de rollen omgedraaid en pak ik Matthy's enkels vast. Zo ga ik dan elke keer door mijn knieën, terwijl Matthy zijn schouders aan tikt elke keer. Hij heeft het al iets zwaarder. We doen het ook heel nuchter zonder volle concentratie.
Dan als die 50 seconden over zijn, moet Matthy op de grond gaan liggen. Ik moet mijn handen tussen zijn voeten zetten en mijn benen om ste beurt de lucht in gooien. Matthy zit met zijn knieën gebogen en moet zo elke keer omhoog komen. Hierdoor spant hij zijn buikspieren aan, weet je wel. Een hele bekende oefening. Dit moeten we ook weer 50 seconden lang doen. Tussen elke stap geeft de video elkaar een kusje. Matthy doet dat dan ook bij mij haha.
Dit kunnen we beide gewoon niet serieus nemen. Wel doen we het maar gewoon elke keer. Ik heb hierin toegestemd hè, en het is echt wel grappig. De 50 seconden tikt ook echt zo voorbij. Dan wisselen we om van houding, ik ga liggen en hij in de houding die ik net had. We geven elkaar dan ook weer elke keer kusjes. Nou dat hebben we vandaag wel sowieso gehad, mijn lippen op de zijne elke keer haha.
Dan als deze oefening voor bij is, moet Matthy gaan zitten weer en ik over zijn benen heen buigen. Je weet wel dat bidden bij de Islam, zo iets. Alleen dan je hoofd niet op de grond. Matt moet met zijn benen strekken onder mijn lichaam en daarna boven mij. Dus hij moet opletten dat hij mij niet schopt. Ik zit gewoon te planken alleen dan zwaarder voor je spieren. Echt we moeten gewoon lachen tijdens deze oefeningen. Het is wel gezellig om samen te doen.
Na deze 50 seconden weer, wisselen we weer om. Nu moet ik hem niet gaan schoppen. Echt bij een van de eerste secondes gebeurt het al. Matthy gaat helemaal stuk, als ik tachtig keer sorry heb gezegd. Nou goed die secondes zijn daardoor ook weer zo voorbij. Oeps echt haha.
Ik moet dan mijn handen gestrekt op de grond zetten en mijn voeten op Matthy's schouder leggen. Hij zit op zijn knieën en houdt mijn voeten vast. Matt moet de hele tijd op zijn kuiten gaan zitten en dan weer omhoog en zo mijn benen ook omhoog tillen. Ik moet gewoon op mijn armen balanceren, wat je echt wel voelt na die vorige oefeningen. Matthy doet het nu wel gefocust, anders heb ik dadelijk fucking veel pijn.
Deze 50 seconden duren voor mij echt wel weer langer, ik focus me op mijn armen en handen. Dan als ze voorbij staan wisselen we ook echt weer. Dit begint dan echt wel zwaar voor me te worden. Matthy lacht me hierdoor natuurlijk uit, maar ja ik train natuurlijk amper. Matthy voetbalt dan nog bij Creators weet je wel. Hierna moeten we beide gaan staan.
We moeten bij elke keer dat we een squat doen elkaars handen vast pakken. Maar met de handen wisselen weet je wel. De ene keer de linker en de andere keer de rechter. Nu begint het toch wel zwaar te worden haah. Mijn conditie is net zo veel als een slak. We moeten dan op onze knieën gaan zitten elkaars handen tegen elkaar zetten. Zo moeten we elke keer naar voren buigen.
Echt beide moeten we ervan lachen, wel doen we het gewoon netjes. Matthy zegt ook wat motiverende woorden voor me, waardoor ik toch een tandje extra bij zet. Hierna is het dan klaar. We staan beide op en geven elkaar een knuffel. Matthy zegt dan:" Goed gedaan hoor." Zijn hand gaat over mijn bezweten rug. Ik kom door de knuffel een beetje op adem. Nou conditie zit er dus echt niet in haah.
Dan opeens gaat de bel. Matthy laat los en loopt naar de voordeur. Ik hoor via de gang dat het twee jongens zijn met echt een kinderlijke stem. Hij is ook zo weer terug. Het eerste wat hij zegt is:" Kinderen om een foto." Ik zeg gelijk:" Nou blij dat de gordijnen dicht waren." Hij knikt en geeft me dan een kusje. Ik ga op de bank liggen en krijg dan een glas water. Ik bedank hem, hij neemt hierna plaats naast mij. Hij heeft ook zelf een glas water. Zo kletsen we er nog een beetje over na, vooral lachen eigenlijk.
JE LEEST
" Hij Was Het Al Die Tijd "
RomanceVerhaal die met veel gevoel is geschreven~ Lezen op eigen risico's x