Medya: Cerberous
---
Okuldan çıkmış soluğu internet kafede almıştım. Fake olan hesaba girmek yerine asıl hesabıma girip karakteri geliştirmek için örümcek zindanına geçtim.
Aradan yarım saat geçmişti ki 2 kişi gelip farm yaptığım yerde karakterime vurup beni öldürmüştü. İkisininde nickleri üzerinde lonca etiketi vardı ve bu lonca Cerberous denen herifinkiyle aynıydı. Hamit'in söylediği durum gerçekleşiyordu.
Ethernalsleep: Bırakında yoluma bakayım işte. Sizinde zamanınız gidiyor benimde.
Darkside: Zamanımı gayet kaliteli şekilde geçiriyorum
Yalnızkurt: Al bendende o kadar
Karakteri kaldırmama izin vermeyip sürekli öldürüyorlardı. Haritada başka birinin bize yaklaştığını ve sonrasında o kişinin Cerberous iti olduğunu gördüm. Tepemde durmuş dans ediyordu. Gerçekten bunu bir eğlenceye çevirmiş ve insanların sinirini iyice bozmak için duygu maskesine bile para verecek bir insan vardı karşımda. İşinde başarılıydı çünkü tepemin tası atmak üzereydi.
Cerberous mesaj gönderdi.
Yanda yanıp sönen mektup işaretine tıkladım.
Cerberous: Şehir atarak kurtulacağını mı düşünmüştün gerçekten?
Eternalsleep: İtiraf etmek gerekirse öyle olmasını ummuştum.
Cerberous: :D
Benden o kadar kolay kurtulamazsın.Eternalsleep: Sadece merak ediyorum. Bunu yapmaktaki amacınız ne?
İnsanları bunaltmaktan niye zevk alıyosunuz?
Cerberous: Üslubunu beğendim o yüzden cevap vereceğim. Eğlenmek için yapıyoruz oyunda yapacak fazla bişey kalmayınca eğlencemizi kendimiz yaratmamız gerekiyo
Eternalsleep: Sizin eğlence anlayışınızı s1keyim.
Cerberous: İki yüz verdik hemen şımardın alırım ayağımın altına seni abisi.
Eternalsleep: Abisi derken yaşın kaç sanki aq
Cerberous: 29 senin?
Eternalsleep: 18 tamam ama yinede abisi falan ayıp oluyo
Cerberous: Ayıp yatakta olur abisi
Eternalsleep: ya sabır
Cerberous: Bilmecenin cevabını düşündün mü?
Eternalsleep: Ne düşünücem aq gayet açık değil mi? O günde cevap vermiştim zaten.
Cerberous: cevabın yanlıştı biraz daha kafanı kullan belki bulursun. Hadi ben kaçtım sana diğerleriyle iyi eğlenceler.
Eternalsleep: Yeniden eğlence anlayışınızı s1keyim
Oyunu kapatıp sinirle ekrana baktım. Kaşlarım git gide çatılırken parmaklarım fake hesabın bilgilerini klavyede tuşlamaya başlamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY +9 - GAY
JugendliteraturTAMAMLANDI. Yolları Metin 2 denilen bir oyunda kesişen iki genç. Oyun içi textingle karışık. Bölümler kısadır.