69. Ders

1.2K 128 83
                                    

Bölüm içi şiddet uyarısı! Sonra vay efendim biz bilmiyoduk demeyin.

Ağzımı arkamdan doğru tutan adamın ayağına sertçe basmama rağmen kulağımın yanına nefesini verip fısıltıyla konuştu.

"Rahat dur sikmeyeyim şurada ananı."

Bir koluyla gövdemi iyice sardığında kollarımı açmaya çalışıp kurtulmak için debelendim. Bir yandan sesimi çıkarmaya çalışıyordum ancak sesim adamın avcunun içerisinde soluğa dönüşüp kayboluyordu.

Nefesini enseme doğru vererek konuştuğu sıra arkamda, sağ böbreğimin hizasında bir yerde hissettiğim baskıyla nefesimi tuttum.

"Sesini kesip yürüyorsun şimdi. Yoksa..."

Belimde hissettiğim baskıyı biraz daha arttırıp devam etti.

"Canını alırım hemen şuracıkta."

Apartmana girdiğimde karşılaştığım koyu kumral adam yakınıma gelip üzerimi aradıktan sonra cebimdeki telefonu çıkarıp pis pis sırıttı. Arkamda duran herif bedenimi öne doğru itelediğinde birbirine dolaşan adımlarımdan tökezlememeye çalışarak ilerledim.

Apartmandan çıkmadan önce arkamdaki herif yeniden ense köküme doğru fısıldadığında irkildim.

"Dikkat çekmemek için seni bırakacağım ama sesini çıkarmadan paşa paşa yanımızda yürüyeceksin."

Yeniden belimden dürtükledi.

"Anladın değil mi?"

Biraz duraksayıp kafamı aşağı yukarı salladım. Apartmandan çıkıp sessizce mahallede yürümeye başladık. Soğuk soğuk döktüğüm terlere değen gece havası titrememe neden olurken adam hızlanmam için bedenimi iteledi.

Koyu kırmızı tofaşın yanına vardığımızda biraz daha önümde yürüyen koyu kumral olan herif kapıyı açıp araca bindikten sonra beni de arabanın içine çekerken eli belimde olan adam da arkamdan bindi.

Şoför koltuğunda başka biri daha oturuyordu. Önce biz araca binerken dikiz aynasından sessizce bizi seyreden adamı sonrasında yürüdüğüm sürece biraz arkamda kalan adamı göz ucuyla süzdüm.

Üçünü de daha önce görmediğime emindim. Bu yüzden benden ne istediklerini kestiremiyordum. Koyu kumral olan herif bedenimi öne doğru eğip kollarımı ardımda birleştirerek bağladı.

Yanımda biraz debelenip belindeki kemerden kurtulduktan sonra ayak bileklerimi birbirine yanaştırıp kemerle sımsıkı sardığı sıra kendimi kurbanlık koyun gibi hissediyordum.

Az önce arkamda olan, diğerlerine göre daha esmer kalan herif sırtımdaki elini çekip birbirine yapışık işaret ve orta parmağının ucunu yüzünün önünde tutup ucuna doğru üflediğinde dudaklarımdan engel olamadığım bir küfür döküldü.

"Seni orospu çocuğu."

Olduğum yerde debelenip bağırmaya başladım.

"Ananızı sikeyim sizin. Orospu çocukları. Ne istiyorsunuz lan benden?"

Esmer olan çenemi sımsıkı tutup ağzımı aralık bıraktıktan sonra cebinden çıkardığı bez parçasını ağzımın içine doğru tıkıştırdı.

"Sesin çok çıkıyor. Sabredersen ne istediğimizi öğrenirsin zaten."

Ettiğim küfürler anlamsızlaşırken araba hareket etmeye başlamıştı. Aşağı yukarı yirmi dakikayı ardımızda bırakırken göğsümün ortasında büyüyüp duran huzursuzluktan dolayı ağlayacak gibi hissetmeye başlamıştım.

DOLUNAY +9 - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin