Sağ köşede yanıp sönen mektuba tıklayıp açtım.
Cerberous: Kardeş bizim loncada şaman fazla yok. Gelmek ister misin?
Blackrose: İsterim ama farklı bayraklardayız. Yeni hesap açıp kasayım mı mavi bayrakta?
Cerberous: Yok olum geliceksen krallıkların izi diye bişey var hiç mi duymadın aq.
Neyse ondan çekicem sana krallık değişebiliyorsun onunla. Teamspeak kullanıyor musun? Loncanın sese katılma zorunluluğu var.
Tabii ki krallıkların izinin ne olduğundan haberim vardı. Sadece safa yatmak daha kolayıma geliyordu.
Blackrose: Nesne marketten alınacaksa ben alırım. Teamspeak konusu biraz sıkıntı ama benim için.
Benim için sıkıntı değildi ama kendini Mahmut olarak tanıtan hamın kızımız için sıkıntıydı. Evet bir iki ses vermek için bizim kızlar yeterli olabilirdi ama lonca kullanımında sürekli konuşmam gerekecekti. Kadın sesi yapamadığıma göre bahane bulmalıydım.
Cerberous: Yok ben davet ediyorum seni ben çekeceğim o yüzden itiraz istemiyorum.
Teamspeak yüklü değilse hallederiz. Kolay indirmesi.
Sıkıntıyla yanaklarımı şişirirken düşünmek için biraz bekledim.
Blackrose: Yaaa teamspeak var ama benim mikrofon girişim bozuldu. Ben gelmeyeyim en iyisi.
Kumar zamanı. Parmaklarımla klavyenin kenarında ritim tutarken cevap vermesini bekliyordum. Ya tamam siktir git diyecekti ya da beni böyle kabul edecekti.
Cerberous: Tamam sıkıntı yok lonca benim zaten ama en azından lonca savaşları sırasında seste ol konuşmasan bile komutları falan dinle. Aynı anda hareket edelim var mı sıkıntı?
Blackrose: Sıkıntı yok.
Yazdığımı yollamadan değiştirdim.
Blackrose: ı ıh yok.
Cerberous: Güzel. Yaşın kaç?
Bunda da yalan söylememe gerek yoktu herhalde.
Blackrose: 18 senin?
Cerberous: 29
Bizimle tanıştığın girişe gel sana krallıkların izini atayım.
Blackrose: Tmm geliyorum.
Zaferin tadını dudaklarımda hissetmeye başladığım için keyfim yerine gelmişti. Tamam büyük bir adım sayılmazdı. Krallıkların izi oldukça ucuz sayılırdı ama şerefsizden ilk tırtıklamamı yapacağım için mutluydum.
Yanlarına hemen gitmedim. Köy meydanındaki pazarlara biraz daha göz attıktan sonra yola koyuldum. Girişe vardığımda hala dans ettiklerini gördüm. Cerberous durdu ve yanıma yaklaştı. Ticaret penceresini açtıktan sonra krallıkların izini ve 500 k para koyup beklemeden onayladığında ben onaylamadan pencereyi kapattım. Sağdaki mektuba tıklayıp bir sonraki hamlemi yapmak için yazmaya başladım. Güvenini kazanmalıydım. O benden önce yazmıştı.
Cerberous: ??
Blackrose: ya benim şuan çıkmam lazım biraz işlerim var alıp kaçmış gibi olmayayım akşam yine gelirim ozaman hallederiz.
Burda olursanız tabii.
Cerberous: Tamamdır TS ye girersin müsait olunca. Sunucu adı Ayyildiz.ts.net parola bilengelsin0106
Blackrose: Tmm teşekkür ederimm iyi günler. Akşam görüşürüz.
Cerberous: Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY +9 - GAY
Teen FictionTAMAMLANDI. Yolları Metin 2 denilen bir oyunda kesişen iki genç. Oyun içi textingle karışık. Bölümler kısadır.