2. Hayalet

4.3K 280 30
                                    

Sadece dolandırmak için açıldığı belli olmasın diye bir hafta boyunca yeni oluşturduğum kadın şaman hesabı kasmakla uğraşmıştım. Asıl hesabımıda açıp bir miktar yangı kendime aktardım ve mavi köyün yolunu tuttum.

Daha önce karşılaştığımız yerde yoktu. Köyün diğer girişlerinede baktım fakat onu göremedim.

Ekrana bakarken kaşlarımı çattım ve nefesimi tuttum. Boşuna mı uğraşmıştım hemde dolandırmak için?

Üzerimde para varken köy pazarının tarafına ilerledim ve pazarları gezmeye başlayacaktım ki onu gördüm. Köy gardiyanının yanında dikiliyordu. Üzerine sağ tıklayıp mesaj gönder seçeneğine bastım.
Parmaklarım klavye üzerinde gezinip uzunca bir küfür yazdı fakat göndermedi. Yazdıklarımı silip tuttuğum nefesi bıraktım ve mesaj kutusunu sağ tarafa küçülttüm.

İlk mesajı atan olmak istemiyordum. Daha doğal bir karşılaşmaya ihtiyacım vardı. Şimdilik boşverip pazarlara bakmaya koyuldum.

Neredeyse bir kaç saat gezdikten sonra aradığım şeylerden birini bulmuştum fakat piyasa değerinin fazlasıyla üstünde olduğu için almaktan vazgeçmiştim.

Köy gardiyanının olduğu yerden geçerken onun orada olmadığını gördüm. Köy yollarını kontrol etmeye başladığımda ikinci denememde onu bulabilmiştim.

Kendine yeni bir oyuncak bulmuş gibiydi çünkü yerde yatan ölü karakterin başında dikilmiş öylece bekliyordu. Yerdeki karakter ise küfür etmekle meşguldü yazdıklarının büyük kısmı sansürlenip yıldızlı mesajlar olarak görünüyordu.

İçimden söverken suratımda oluşan koca sırıtmayı bastıramıyordum. Yanlarına kadar koşup başlarında dikildim. Yerde yatan karakteri kalktıkça kesmeye devam ettiği süreçte başlarında dikildim. Fazla yakınlarında durmama rağmen tek kelime etmemişti ve ben yine inat edip ondan önce tek kelime etmeyecektim.

Diğer karakterin ölü bedeni yerde kaybolduğunda şehir mezkezinde başlamayı seçtiğini anlamıştım. Cerberous ise tek kelime etmedi ve gerisingeri köye dönerken kendimi bir hayalet gibi hissetmeme neden olmuştu.

Hayır, hayır kesinlikle böyle planlamamıştım.

*******

Azıcık monoton bölümler en azından bişeyler oturana kadar.

DOLUNAY +9 - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin