Cem'in Tarafından;
Kafamı kaldırıp bir türlü susmak bilmeyen telefonu yatağın içerisinde bulmaya çalıştım. Ekranda yazan ismi görünce bir küfür mırıldanıp telefonu yanıtladım.
"Efendim Kaan?"
Telefonun diğer ucundan yanıtladı.
"Hala mı uyuyorsun amına koyayım?"
Gözlerimi kırpıştırıp bileğimi göz hizama kaldırıp saate baktım. 14:52. Yaklaşık 10 saattir uyuyordum.
"Bıraksaydın uyumaya devam edecektim kardeşim. Uyumak için de sizden izin mi alacağım?"
Kaan telefonu ağzından uzaklaştırıp birine bir şeyler söyledikten sonra devam etti.
"Puşt, güya öğleden sonra gelip bakacaktın buraya işim var benim lan."
Gözlerimi kırpıştırıp onunla son konuşmamızı anımsamaya çalıştım. Bugün öğleden sonra kardeşiyle ilgilenmek için izin istediğini anımsayınca yüzümü buruşturdum.
"Yusuf yok mu oralarda? Ona bıraksaydın ben konuşurdum sonra onunla."
Kaan cıklayınca yatakta oturur pozisyona geçtim.
"Tamam iniyorum ben."
Telefonu kapattıktan sonra banyoya geçip tek elimle, diğer elim pansumanlıydı, yüzüme su çarptım ve saçlarımı düzelttim. Odama dönüp üzerime temiz siyah bir tişört giyerken alt tarafıma siyah eşofman giyip çıkmadan evvel kapının yanındaki portmantoda asılı olan hırkamı aldım.
Apartmanın içindeki, kafenin arkasına açılan kapıdan içeriye girdiğimde sürekli müşterilerden olan bir kaç gençle selamlaştıktan sonra boncuklu kemerden ilerleyip kafenin ön tarafına geçtim. Masaların bir çoğu neredeyse boştu.
Bunun sebebi Metin 2'yi bir daha görmek istemediğim için tüm kasalardan sildirmemden kaynaklıydı. Hırkamı pansumanlı elimin üzerine atıp Kaan'ın gözünden sakındım. Kimseyle daha fazla bu konular hakkında atışmak istemiyordum. Başımla onu selamladığımda ayağa kalkıp arkasında duran ceketine uzandı.
"Annem bir saattir beni bekliyor evden çıkmak için. Kaçıyorum o yüzden hemen."
Kafa salladım.
"Kusuruma bakma olum, bırakacak birileri buralarda olur diye düşündüm."
Kaan ceketini sırtına atarken konuştu.
"Sorun yok, turnuva işine bakmak için sekize doğru gelirim."
Aslında Knight Online ve Counter Strike 1.6 tayfası bile buranın dönmesi için yeterliydi ancak Metin 2 yi kaldırttığımdan beri azalan müşteriyi diğer oyunlara turnuva düzenleyerek toparlamak istiyordu, çünkü günlük kazanç üzerinden onların maaşını veriyordum.
"Tamamdır kardeşim, selam söyle Sıla teyzeye."
Başıyla beni onaylayıp kafeden çıkarken az önce kalktığı yere oturdum. Bilgisayarları kontrol edip ekipman durumlarına göz attım. Birkaç bilgisayar için yeni ekran kartı ve ram siparişi vermem gerektiğinden parçacıları arayıp görüştüm.
İşlerimi halledince çaycıdan kendime bir bardak çay aldıktan sonra kapının önüne çıktım. Özellikle Poyraz'la son adam akıllı konuştuğumuz masaya oturmadan bir yanında duran yere kurulup bir sigara yaktım.
Göz ucuyla o masaya bakmaktan kendimi alamıyordum. Sigadan çektiğim duman ciğerlerime karışsın diye bir süre içimde tutarken onu düşünmemeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY +9 - GAY
Teen FictionTAMAMLANDI. Yolları Metin 2 denilen bir oyunda kesişen iki genç. Oyun içi textingle karışık. Bölümler kısadır.