60. Silüet

1.6K 150 64
                                    

Aldığım raporu okula bıraktıktan sonra kafenin bulunduğu sokağa girdim. Kafenin önündeki masalardan birine oturmuş Cem'i ve Kaan'ı görünce ikisini de selamladım. Onlada yaklaşana kadar ellerim cebimde yürüdüğüm sıra Cem, dudaklarına götürüp getirdiği sigaranın eşliğinde sırıtarak beni seyrediyordu.

Bakışlarımı ondan kaçırıp adımlarıma indirdim. Yakınlarına geldiğimde Cem sigarasını dudakları arasından indirip küllüğe koydu ve ayağa kalkarak kollarını iki yana açtı.

Sarıldığımızda büyükce bir soluğu tenimden çekip ciğerlerine doldurdu. Ayrılıp Kaan'la tokalaştığımızda garipseyen bakışları yüzümde gezindi.

Boş sandalyelerden birini masaya çevirip otururken sordum.

"Nasılsınız?"

Cem sigarasının uzamış külünü tablaya silkelerken yanıtladı.

"Seni gördüm daha iyi oldum. Sen nasılsın?"

Başımı salladım.

"İyiyim bende."

Kaan sessizliğini bozup konuştu.

"Şimdi bir şey söyleyeceğim ama güzel anneme laf edersiniz diye korkuyorum. Sorayım mı?"

Cem sigarayı küllüğe basıp arkasına yaslanırken yüzünü Kaan'a döndü.

"Sor bakalım."

Kaan onay bekleyen bakışlarını bana çevirince bende kafa salladım. Boğazını temizleyip konuştu.

"Şimdi Metin 2'ye devam edecek misiniz yoksa böyle kalacak mı?"

Cem göz devirerek reaksiyon gösterirken bende yüzümü buruşturdum.

"Bende pek heves kalmadı o oyuna karşı."

Cem ben konuşunca göz ucuyla bana bakıp yanıtladı.

"Aslında ben o kadar negatif bakmıyorum dönme meselesine. Kötü şeyler yaşadık ama seni bana getirdi o oyun."

Kaan öğürür gibi ses çıkarınca bakışlarımız aynı anda ona döndü.

"Kusucam şimdi. Liseli aşıklar gibi flört etmeyin karşımda."

Kaşlarımı çattığımda Kaan gülerek Cem'e döndü.

"Poyraz liseli olan sensin ama sen üzerine alınma özellikle Cem için söylüyorum."

Cem kendisine dönen surata gülümseyip konuştu.

"Koduğumun yarrak kafalısına bak sen. Geçen sene hatunun birine abayı yakıp vıcık vıcıklığın dibine vuran sen değil miydin?"

Omuz silkti.

"Geçen sene diyorsun kendi ağzınla. Yaşlandık şimdi be oğlum."

Cem uzanıp ensesine yavaşça vurdu.

"Yaşlanmışmış. Gelmişte burada iş öğretiyor bana. Soruyorum muhattabıma böyle olmamdan rahatsız mısın Poyraz?"

Kafamı hızlı hızlı iki yana salladım.

"Aksine hoşuma gidiyor."

Cem baştan uca beni süzerken dişlerini sıka sıka konuştu.

"Hoşuna gitmesine kurban olurum lan ben."

Kaan yeniden öğürme sesi çıkarınca üçümüzde sesli şekilde güldük. Kaan ifadesini ciddileştirdi.

"Oğlum konu kaynadı lan. Oynayacak mısınız, ne yapacaksınız şimdi?"

DOLUNAY +9 - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin