17. Yumuşak?

3.1K 239 112
                                    

Cem'in yazdığını tekrar okurken ellerim klavyenin üzerinde havada kalmıştı. Dudaklarım aralanıp O şeklini alırken nefesimi tuttum.

Hamit'in konuşmasını hatırladım. Onuda kız olduğunu öğrendikten sonra sallamıştı. Sebebi bu olmalıydı. Parmaklarım ne cevap vereceğini şaşırmış şekilde bekliyordu.

Blackrose: Anladım.

Cerberous: Anladıysan ne güzel.

Kafamda uygulamayı düşündüğüm tüm planlar silinmişti. Düşüncelerimin ortasında kaybolmuştum. Tek bildiğim bu oyunu bırakmak istemediğimdi.

Blackrose: Özür dilerim. Bende senden hoşlandığımı düşünmüştüm. Oluru yokmuş meğer yani sen öylesin ya.

Suratım bu sefer daha farklı ve keskin bir iğrentiyle buruşmuştu çünkü bu sefer erkek seven birine o kadın olduğumu düşünse bile bir erkek olarak yazılıyordum.

Cerberous: Nasılım? :D

Blackrose: Yumuşak işte.

Cerberous: Hahaha erkek olsaydın yumuşak olmadığımı sana zevkle kanıtlayabilirdim. Daha çok şey demeni beklemiştim gay, top, yuvarlak, 1bne.

Karnımın içerisi kasılırken cevap verdim.

Blackrose: Daha önce senin gibi biriyle konuşmamıştım. Patavazsızlık ettiysem maruz gör.

Cerberous: Alışkınım ben merak etme.

Blackrose: Kadınlarla olmayı düşünmüyorsun yani öyle mi?

Cerberous: Öyle.

Blackrose: Arkadaş olarak devam edebiliriz ozaman. Yani sen pek istemiyorsun ama seni gerçekten sevdim. Kaybetmek istemem.

Cerberous: Madem açık açık konuşmaya başladık öyle devam edeceğim. Söylediğin kadarıyla sende benden hoşlanmışsın ve bu yüzden sende hayal kırıklığına uğradın. Ödeşmiş sayılırız herhalde. Eskisi kadar kızgın hissetmiyorum sana karşı.

Blackrose: Böyle olduğunu bilseydim daha farklı davranırdım.

Gerçekten farklı davranırdım. Kadın taklidi yapmaktansa ibne gibi davranmak daha kolay olurdu.

Cerberous: Olan oldu. Birazdan savaş olacak gelirsin sende.

Blackrose: Tamamdır.

Zihnimin içerisi suskundu. Cem'in itirafından sonra kafamın içerisinde car car konuşan düşünceler puf diye yok olmuştu.

Savaş sırasında önceden olduğu gibi Cem'in peşinde dolaşıp onu kutsamış vurduğu kişilere uzaktan yetenek hasarı verip kaçmıştım. Her zaman olduğu gibi kazanmıştık.

Cerberous: Teşekkür ederim ördek yavrusu yine harika iş çıkardın.

Blackrose: Rica ederimmm ben sadece arkada duruyordum.

Cerberous: Olsun beni hiç yalnız bırakmadın.

Blackrose: İşimiz bu efendim ne demek.

Cerberous: Düzgün konuş hala kadın olduğun düşüncesini benimseyemedim. Kafamı karıştırıyorsun.

Blackrose: Ne dedim sanki.

Cerberous: Bu kadar sadık davranma bana mesela.

Blackrose: Ama öyleyim.

Cerberous: Olma öyle.

DOLUNAY +9 - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin