Smut uyarısı!
Kurguya tek katkısı Poyraz artık genç çıtır bir bakkirrre değil arkadaşlar. Bu bölümü okumadan geçebilirsiniz, sadece s2kiş. Kevowgtowgtkek5hoehohetkheyo
Yavaşça kendime gelirken kafamı zorla geriye çekip biraz yukarıya kaldırdım. Cem'in uykudan güzelleşmiş yüzünü görünce kafamı tekrar aynı yere geri gömdüm. Burnumun ucuyla çenesinin köşesine dokunurken hafif öpücükleri boynuna bırakıyordum.
Hiç irite olmadan uyumaya devam etmesinden cesaret bulup biraz daha sertçe boynunun tadına baktım. En sonunda hafif bir mırıltısını işitince geriye çekilip dudaklarımda kalan tadını dilimle damağıma doğru yayarken uyku mahmuru gözlerini açıp kafasını bana doğru çevirdi. Dudaklarına yarım ağız bir gülümseme yerleşirken mırıldandı.
"Günaydın."
Gülümsemesine karşılık verdim.
"Sana da günaydın."
Sırtımın altında kalan kolunu kendine çekip bana doğru tüm bedenini yan çevirdikten sonra gözümün kenarına ufacık bir öpücük kondurdu. Yataktan çıktıktan sonra pencereyi açıp odanın içerisinin temiz havayla dolmasını sağlarken üzerimdeki yorganı kaldırıp yeniden yanıma uzandı.
"Biraz daha uzanalım sonra dışarıda kahvaltı ederiz, olur mu?"
Koynuna sokulurken göğsüne değen kafamı sallayıp onu onayladım.
Saç diplerimi öperken gülümsedim. Gün içerisinde bolca konuşacak vaktimiz olacağından kafamın içerisinde dönüp dolaşan soruları şimdilik ertelemeye çalıştım. Şimdilik sadece onu özlemekten körelmiş algılarımı canlandırmak istiyordum.
Dirseklerim üzerinde yükselip göğsünün üzerine tırmandıktan sonra dudaklarına daha öncekilerden uzunca bir öpücüğü işlerken onunda eli boş durmuyordu.
Omurga hattımda gezinen parmak ucuyla ürperip öne doğru yaylandığımda uyluğumun altında erkekliğinin hareketlendiğini hissettim, tıpkı benimkinin hareketlendiği gibi.
Boğazından yükselen hırıltının ardından kendimi bir anda sırt üstü yatarken buldum. Avuçlarını iki yanıma yerleştirmiş üstümden aşağı yüzüme baktıktan sonra dudaklarımı uzunca öperek nefesimi kesti.
Beni öpmeyi sürdürdüğü sıra üzerimdeki geceden kalan sweatın uçlarına uzanıp yukarıya çekmek için altında kıvrandım.
Uğraşımı en sonunda fark edip aramızdaki mesafeyi açtığında sweattan bir çırpıda kurtuldum. Göz ucuyla çıplak kalan gövdemi süzerken az önce öptüğüm al al dudaklarını diliyle ıslatıp yutkundu.
Aldığı solukların etkisiyle yükselip alçalan göğsüne yerleştirdiğim ellerimi yavaşça yukarı kaydırıp boynunun ardında birleştirdim.
Eğilip çeneme kondurduğu öpücüğün ardından boynumu yukarı kaldırdığımda öpücükleri boynuma boynumdan göğsüme ardından karnımın üzünde bir yol çizip aşağılara doğru yöneldi.
Nefes sesim odanın içinde dolanırken karnımın içi deliler gibi kasılıyordu. Baksırımı hafif aşağıya çektikten sonra açıkta bıraktığı yeni yerleri öpücüklere boğarken iyice sertleşmiştim, henüz oraya dokunmamasına rağmen.
Elini belimden kaydırdı ve baksırın arasından arkama doğru uzanarak kalçamı okşayıp sıktığında düzensiz soluklarımı iyice yoldan çıkarmıştı. Bedeniyle bedenime ritmik şekilde baskı uyguladığında erkekliğimde hissettiğim baskıyla aralık dudaklarım ciğerlerimden gelen solukla titredi.
Bedenimi yavaşça kaldırıp baksırı tamamen üzerimden çıkardığında karşısında çırılçıplak kalmıştım. Üzerindeki siyah atleti çıkardıktan sonra kendi pantolonunu ve iç çamaşırından kurtulup sertleşmiş olan erkekliğini dışarıda bıraktı.
Karşımdaki tamamen soyunuk erkeğin teninin kavrukluğu fena halde başımı döndürüyordu. Eli önümün altına uzanıp hemen altındaki testislerimi okşadığında siktir çekip sırtına tutundum.
Beni geriye sırtımın üzerine yatırdığında bacaklarımı aralayıp iyice yakınlaştığında elini toplarımın altından kaydırıp kalçamı aralayıp geri bıraktıktan sonra bacak aramdan çıkmadan yan tarafa doğru uzanıp yatak başındaki komodinin alt kapağını açtı. İçinden çıkardığı kabı sallayıp eline birkaç pompa sıktıktan sonra erkekliğini bir süre bu sıvıyla sıvazladı.
Merakla dirseklerimi yatağa yaslayıp destek alarak kendimi yukarı kaldırdım. Şişeyi yatak dibine bıraktıktan sonra gözlerimiz buluştuğunda dudaklarında gezinen edepsiz gülümsemenin ardından sargılı eliyle bacağımın iç yüzünü kenara doğru iyice ayırırken parmaklarından birini yavaşça deliğime dokundurdu.
Parmağını yavaşça içime ittiğinde hissettiğim tuhaf acıyla yüzüm buruştuktan sonra alt notalarda gezinen zevkle dudaklarımı aralayıp soluk verdim.
İkinci parmağıda yerini bulup yavaşça ileri geri hareket ederken nefes nefese yeniden sırtımı yatağa bıraktım. Dudaklarımı ıslatırken kendimi ona yalvarır halde buldum.
"Hadi artık, lütfen."
Boğukça yanıtladı.
"Siktir, Poyraz."
Parmaklarının çıktığı yeri erkekliğiyle doldururken en baştaki yumuşak dokunuşları kaybolup yerini sert vuruşlara bırakmıştı. Acı ve zevkin harmanıyla soluyup elimin altında kalan çarşafa sıkı sıkı tutundum.
Bir süre daha devam ettiğinde yorgunluktan karın kaslarımın titreştiğini hissettiğim sıra en hızlı ve sert itişinin ardından titreyerek içime boşalırken bende ikimizin arasına boşalmıştım.
İçimden çıkıp nefes nefese yanıma yıkıldığında bir süre soluklarımızın sesi eşliğinde tavanı seyrettik. Kollarımla yüzümü kapattığımda utanmak yeni yeni aklıma geliyordu.
Yanımda hareket ettiğini hissettim.
"Poyraz?"
Kollarım hala yüzüme siperliyken konuştum.
"Hm?"
Nefesim yeni yeni düzene giriyordu. Mırıltıyla konuştu.
"Çok güzelsin."
Kollarımı iyice yüzüme bastırdığımda beni kollarının arasına çekerek göğsünün üzerine yatırıp yorganı üstümüze çekti. Utangaçlığım yavaşça azalırken mayışmış gözlerimi kapatıp biraz daha uyumaya karar verdim.
Yazmaya başlarken ben smut yazmam cart curt diyordum. Nasıl oldu da bu bölümü yazdım bilmiyorum.
Neyse yaptıklarım için pişman değilim ha, aklım hala yapmadıklarımda.
Sonraki bölümde görüşürüz. K25yojgwoq4gogwtkwgtoowgkegt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY +9 - GAY
Teen FictionTAMAMLANDI. Yolları Metin 2 denilen bir oyunda kesişen iki genç. Oyun içi textingle karışık. Bölümler kısadır.