77. 03.41

1K 101 45
                                    

Medya: Hamit ve Ahmet

Son ders zili çalalı yaklaşık üç dakika olmasına rağmen kendimizi okuldan çoktan atmış sigaralarımızı tutuşturmuş yürüyorduk. Son zamanlarda okul çıkışlarında direkt Cem'le görüştüğümden Ahmet, Hamit ve Metin'e yeterince zaman ayıramıyordum. Bu yüzden bugünü onlarla kapatmaya karar vermiştim. 

Bizim evin arka bahçesinde yaptığımız akşam sohbetlerinin arası epeyce açıldığından bu akşam için bu arayı kapatma kararı almıştık. Metin sırt çantasının kulpunu omzunda düzeltirken konuştu. 

"Ben bir, bilemedin iki saate size kavuşsam problem olur mu?"

Gözümü kırpıp sordum. 

"Hayırdır, neden?"

Elini ensesine atıp konuştu. 

"Beyler yengeniz bırakmıyor uzun zamandır görüşemedik onunla da."

Ahmet sırıtıp araya girdi. 

"Uzun zaman dediği de üç gün önce görüştüler."

Metin mahcup şekilde Ahmet'e baktı. 

"Oğlum ne yapayım ya? Tabii size hava hoş, sürekli birliktesiniz."

Hamit, Ahmet'i kendine doğru çekerken konuştu. 

"Tamam koçum bakma sen bunun konuşmasına. Git, gel."

Metin gülümsedi. 

"İşte adam ya!"

Hamit, Ahmet'in yanağından makas alırken konuştu. 

"Hanımcının hanımcıdan başka dostu yoktur paşam."

Hepimiz sırıtırken Ahmet Hamit'i iteleyip tersledi. 

"Hanım mıyım ben lan sikik?"

Hamit karnını tutarak gülüp yanıtladı. 

"Özür dilerim, değilsin tamam ya."

Ahmet kaşlarını çatıp Hamit'in sırtına vururken homurdandı. 

"Dalga geçiyor benimle amcık."

Gülümserken kafamı önüme eğip iki yana salladım. Onlarla vakit geçirmeyi fazlasıyla özlemiştim. Okulun aşağısındaki kavşağa vardığımızda Metin bizimle vedalaşıp yanımızdan ayrılırken biz bir süre daha o kavşakta dikildik. 

"Eee ne yapıyoruz şimdi?"

Hamit dudak büküp kollarını iki yanına açtı. 

"Bilmem ki. Mahalleyi turlayalım. Boş bir park bulursak çöker oyalanırız biraz."

Aklımızda daha iyi bir plan olmadığından Ahmet'le onu onayladık. Yavaş yavaş dolaştığımız  sıra diğerlerine göre daha sakin bir park bulunca boş banklara üşüştük. Oturduktan kısa süre sonra telefonum titreşince cebimden çıkarıp ekranı sonra mesajı açtım. 

Cem 

Nasıl gidiyor balım?

Yanıtlaya basıp geri mesaj yazdım. 

İyi gidiyor. Oturuyoruz eski vakıf binasının karşısındaki parkta. Sen ne yapıyorsun?

Telefonu cebime geri koyacağım sıra yeniden titreşince ekranı bir daha açtım. 

Cem

Salih ve Kaan la yemeğe geçiyoruz bizde. Şansımı deneyeyim dedim. Gelemezsin değil mi?

Alt dudağımı ısırırken yanıtladım.

Yok ya imkansız zaten özlemişim puştlarla takılmayı 

DOLUNAY +9 - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin