Herkes bir koltukta sessizce otururken hepimiz anneme bakıyor, annemse hiç birimize bakmıyordu.
Funda parmaklarına dolanmış saç tellerini temizlerken yüzünü iğrentiyle buruşturdu.
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırırken Cem göz ucuyla bana bakıp öne eğilerek dirseklerini dizlerine koydu.
Sessizlik iyice uzarken sesli bir soluk verip oturduğum yerde kıpırdandım.
"Bir şey demeyecek misin?"
Annem bakışları hala aynı boşlukta omuz silkti. Bir eli çenesinde diğeri hemen yanında dudaklarının üzerinde geziniyordu.
Ayağa kalkıp çekinerek biraz daha yakınına oturdum. Elimi gözünün önünde salladığımda kirpiklerini kırpıştırıp yüzüme baktı.
"İkiniz şimdi..."
Parmakları ikimizi gösterirken duraksadı. Dudaklarını birbirine bastırırken derince bir soluk verdi.
"Birbirinizi seviyorsunuz ama şey olarak, arkadaş olarak değil."
Bakışlarımı ondan kaçırıp kafamı salladım. Cem hemen karşımızda sessizce birleştirdiği ellerinin parmaklarını sıkıp duruyordu.
Annem kafa sallayıp çenesini ufakça sıvazlayıp elini Cem'e doğru sallarken hafif fısıltıyla konuştu.
"Ama o senden çok büyük."
Gülmemek için kendimi sıkarken alt dudağımın içini ısırdım.
"Gerçekten tek takıldığın nokta yaş meselesi mi?"
Yüzünü sıvazlayıp konuştu.
"Akıl mı bıraktınız bende?"
Yanaklarımı şişirip elimi dizine koydum.
"Özür dilerim böyle öğrendiğin için."
Şakaklarını ovuşturup gözlerini yumdu.
"Neden en başında söylemedin bana?"
Omuzlarımı düşürüp yanıtladım.
"Benim de kabullenmem zamanımı aldı."
Bakışlarını Cem'le aramda gezdirip sordu.
"Ne zamandır var bu durum?"
Düşünmek için kısa süre bekledim.
"Dört, beş ay civarı."
Cem araya girdi.
"Haftaya beş ay olacak."
Annem kafa sallayıp yeniden kısa süreliğine sessiz kaldı. Çenesiyle çekingen şekilde Cem'i göstererek konuştu.
"Peki senin ailen biliyor mu?"
Cem kafa salladı.
"Erkeklerden hoşlanma meselemi kastediyorsanız evet, biliyorlar. Ancak görüştüğüm kişilerle ilgilenmezler pek."
Tek kaşımı kaldırıp Cem'in yüzüne baktığımda boğazını temizleyip ekledi.
"Yani Poyraz sadece görüştüğüm birisi değil. Onu seviyorum. Kısacası henüz Poyraz'dan haberleri yok demek istemiştim."
Üzerindeki poların yakasını çekiştirip düzelttiğinde gülümsedim. Yeniden sessizlik olurken annem oturduğu koltukta bacaklarını kendine doğru çekip toparladı.
"Hülya'nın bu konuyla tam olarak alakası ne?"
Sıkıntıyla nefes verip Cem'in yüzüne baktım. Bu konuyu tam olarak neresinden başlayıp anlatmam gerektiğine karar veremiyordum. Gözlerimi yumup tam olarak nereden başlamam gerektiğine karar vermeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY +9 - GAY
Teen FictionTAMAMLANDI. Yolları Metin 2 denilen bir oyunda kesişen iki genç. Oyun içi textingle karışık. Bölümler kısadır.