66. Faul

1.4K 139 74
                                    

Yemeğimizi yedikten sonra halı sahaya gitmek üzere Cem'in arabasının yanına geçtik. Kaan'la aynı anda elimiz ön kapıya gidince çatık kaşlarımı ona çevirdim. Cem şoför koltuğuna geçip kapıyı içeriden açtığında Kaan'la geriye doğru çekildik.

Kaan'ın kapının arka kısmında kalmasından istifade ederek hemen koltuğa yerleştim. Kaan küfür ederken arka kapıyı açıp aracın içine yerleştikten sonra kollarını göğsünde birleştirdi.

"Senden önce ben vardım orası benim yerim lan."

Cem arabayı geriye doğru alıp yola sokarken kıkırdadı.

"Gelin kaynana gibi dalaşacak mısınız ön koltuk için?"
İkimizde aynı anda ona dönüp cevap verdik.

"Evet?"

Cem daha çok gülerken dikiz aynasından çatık kaşlarının altından bana bakan Kaan'a dil çıkardım. Cem elini bacağıma atarken bakışlarımı kucağıma indirdim.

"Uslu dur sende."

Uysallaşıp kafa sallarken Kaan'ın arkadan öğürme sesi duyuldu.

"Ya kahkar be ya kahkar ikinizden de bıktım."

Kramponlarımı ve formamı almam için evime uğramıştık. Ayrıca anneme haber etmiştim ve kem küm etse bile izin vermişti. Halı sahaya varmadan önce onların arkadaşlarından üç kişiyi daha almıştık ve Kaan arkada onlarla sıkışmak zorunda kaldığından bana daha çok laf sokmak suretiyle kinlenmişti.

Halı sahaya vardığımızda arabadan dökülüp sahanın yanındaki binaya doğru yürüdük. Etrafı incelemek için geride kaldığımda Cem dönüp ona yetişmem için beni beklediğinde adımlarımı hızlandırdım.

Beyaza boyanmış büyük binadan içeriye girince Cem, tesisin ortasındaki masada bir şeyler yiyip içen topluluğun başında dikilen adamla selamlaştı.

"Selamın aleyküm Tolga, nasılsın?"

Adam Cem'e dönüp yaklaşırken elini ona doğru uzattı.

"Ooo aleyküm selam. Cem kardeşim gelmiş. İyiyim, sen nasılsın?"

İkisi tokalaşırken hemen arkalarında onları bekledik.

"Ben de iyiyim. Sizinkiler sürekli sizi soruyor, uğramıyorsunuz ne zamandır. Bir sıkıntı yoktur inşallah."

Cem kafasını iki yana sallayıp elini ensesine attı.

"Yok kardeşim. Biraz yoğunduk zaman bulamadık. Geldiler mi onlar?"

Tolga denilen adam kafa sallayıp baş parmağıyla arka tarafı işaret etti.

"Haberi duyunca soluğu burada aldılar. Soyunma odasındalar şimdi."

Adam Cem'in omzunun üzerinden bakıp bizi süzdükten sonra devam etti.

"Eee yedinciniz hani? Onlar yedi kişi gelmişler."

Cem saatine bakıp konuştu.

"Salih işten yeni çıktı. Gelir birazdan inşallah, bakalım."

Adam anlayışla kafa sallayıp çene ucuyla beni işaret etti.

"Yeni kan mı getirdiniz, Samet yok mu?"

Cem dönüp bana baktıktan sonra adama geri döndü.

"Poyraz yeni forvetimiz. Samet gözüme görünmez bir süre."

Adam bedeninin yükünü bir bacağından diğerine aktarırken geniş alanın ilerisindeki kapıyı işaret etti.

"Tamamdır. Salayım sizi de geçin giyinin."

DOLUNAY +9 - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin