Cem'in Tarafından;
Hızlı hızlı çalan kapının sesine daha fazla tolare edemediğimden ayağa kalkarken seslendim.
"Kır orospu evladı, kır da gel."
Kapıyı açtığımda içeriye düşer gibi giren bedene baktım. Kendini hemen toparlayıp yakasını düzeltti.
"Senin ben amına koyayım, haber versene açıyorum diye!"
Kaşlarım hala çatık vaziyette dururken kapıyı arkasından kapattım. Burun kenarları buruşurken elini yüzünün önünde salladı.
"Havalandır şu evi arada bir. İhbar etsem ceset var sanırlar."
Yapmacık şekilde güldüğümde ilerleyip koridorun sonundaki mutfaktan içeriye girdi. Arkasından yürüyüp camı ve balkon kapısını açmasını seyrederken kollarımı göğsümde çaprazlayıp kapı pervazına yaslandım.
"Kardeşim hayırdır?"
Salih dönüp önünde duran sandalyeyi çekip oturdu.
"Ne oldu 'vay kardeşim hoş geldinlere?' Kov bir de istersen amına koyayım."
Boğazımı temizledim.
"Darılma hemen tamam lan. Alacaklı gibi çaldın kapıyı ondan soruyorum."
Cıklayıp masanın üzerinde duran paketten bir sigara çekip dudakları arasına koyduktan sonra tutuşturdu.
"İnmemişsin kafeye yine uyuyorsundur diye düşündüm."
Doğru düşünmüştü, uyuyordum.
"Madem uyuduğumu düşünüyorsun neden uyandırıyorsun? Ya sabır!"
Boğazını temizlerken yarım olan sigarayı küllüğe bastı.
"Sigaran da bok gibi kendiminkinden içicem."
Cebinden yeni bir sigara çıkarıp tutuştururken yeniden sabır çektim.
"Otursana dikilecek misin orada?"
Acıkmış hissetiğim için sabah aşağıdan söylediğim tostun kurumuş diğer yarısının durduğu tabağı tezgahtan alıp masaya bıraktım.
Oturmadan önce ocağa yönelip sabah demlediğim çayın altını yaktım. Salih sakin sakin sigarasını içmeye devam ederken sandalye çekip oturdum. Sigarasını dolu küllüğe silkeleyip geriye yaslandı. Tosttan bir ısırık alıp ağzımda çevirirken kuruluğu yüzünden boğulacak gibi hissettim. En iyisi çayı beklemekti bu yüzden bir sigara yakıp bende arkama yaslandım.
"Eee?"
Yüz ifadesinden bile belliydi söylemek istediği bir şeyin olduğu. Bu yüzden gevşek gevşek karşımda oturması sinirimi bozuyordu.
"Ne eee, illa bir şey için mi gelicem buraya anasını satayım? Kırılıyorum bak."
Hafif uzamış sakallarımın üzerini sıvazladım.
"Var bir şey belli. Sanki tanımıyor muyum seni?"
Susmaya devam edip sigarasını içmeyi sürdürdü. İzmaritini dolu küllüğe basarken söylendi.
"Böyle pis biri değildin sen be Cem."
Ayağa kalkıp küllüğü çöpe boşaltırken göz devirip onu seyrettim.
"Temizlik için almadım bu hafta kadını, normal."
Homurdanıp yerine oturdu.
"Karakterini de temizleyecek biri var mı acaba?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY +9 - GAY
Teen FictionTAMAMLANDI. Yolları Metin 2 denilen bir oyunda kesişen iki genç. Oyun içi textingle karışık. Bölümler kısadır.