-Chifuyu ve Mitsuya ile sevgili olmak.
Her ikisi de sahip olabileceğiniz en iyi erkek arkadaşlar olacaktır, Mitsuya ve Chifuyu her zaman son derece sevgi dolu, ilgili ve her zaman size mümkün olduğunca çok ilgi göstermeye çalışıyorlar.
Her zaman sizi şımartırlar ve ellerinden geldiğince hediyeler verirler, Mitsuya genellikle sizin için bazı parçalar örer, Chifuyu ise sizi memnun etmek için her zaman en sevdiğiniz yiyecekleri alır, ayrıca ikisi size çiçek alır ve size her zaman tatlı notlar yazar.
Her zaman birliktesiniz ve genellikle evde veya daha özel yerlerde çok zaman geçiriyorsunuz, ancak Mitsuya sizi bazı moda şovlarına veya diğer moda etkinliklerine götürüyor ve Chifuyu restoranlara gitmeyi veya sizi sadece motosiklet gezintisine çıkarmayı gerçekten seviyor
Birbirlerini kıskanmazlar ve sizi de kıskanmazlar, her ne kadar ikisi de biri size ilgi gösterdiğinde sık sık rahatsız olsalar da, her ikisi de size tam bir güven duyarlar.
Chifuyu ve Mitsuya her zaman sizi ne kadar sevdiklerini gösteriyor ve sizi her zaman mutlu etmeye çalışıyorlar, ikisi de sizinle ilgilenmek ve size mümkün olan en iyi şekilde davranmak için ellerinden gelenin en iyisini yapıyor.
Sizi her zaman, özellikle özel anlarda "paylaşırlar", ancak Chifuyu kendini kaptırmaktan ve sonunda sizi incitmekten falan korkar, ancak iki çocuk size karşı çok dikkatlidir ve yalnızca daha fazlası için yalvarırsanız daha katı davranırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.