-Nasıl sarılırlar?
▪️Ryusei Satou
Sadece iyi bir ısı kaynağını sevmekle kalmaz, aynı zamanda birçoğunu kendisi üretir.Üzerinde güzel bir ceket var, doğal olarak sıcak tutuyor ve bu da soğuk günlerde son derece rahatlatıcı. O günlerde ürperir ve o sıcaklığı birlikte paylaşmak için sizi daha da yakınına çeker. Ryusei, ağırlığının neredeyse tamamını sana vermeyi seviyor, sanki o kucaklama sırasında her an uyuyakalabilecekmiş gibi uzuvları vücudunu sarıyor. Ondan uzaklaşmaya çalışırsanız, güzellik uykusu için yastığına ihtiyacı olduğundan şikayet eder. Adeta sana sarılır ve senin sahibiymişsin gibi hak iddia eder.
Sana sarıldığında, kendini tutamaz ama biraz ego artışı hisseder çünkü sonuçta "kim bana sarılmak istemez ki?".Ryusei yakışıklı olduğunu biliyor ama içten içe onun cazibesine karşı bağışık olmadığın için minnettar. Şakacı maskaralıkları nedeniyle dışarıdan sevgisinde samimi görünmeyebilir, ancak ona istediğini verme konusundaki istekliliğinizi kesinlikle takdir ediyor. Ona istediğini ver; Yüreğinden değer verdiği birinden bir kucaklama.
▪️ Kazutora HanemiyaKazutora'nın sarılmaları neredeyse ezici. Alan eksikliğinden gelen yakınlığı tercih ediyor, çünkü buradan aldığı güvenlik onu rahatlatıyor. Sana çok güçlü bir şekilde tutunuyor, sanki sana ihtiyacı olduğu anda elinden kayıp gitmenden korkuyormuş gibi. Ryusei'nin aksine Kazutora daha soğuktur ve kollarınızı bir cekete tercih eder. Onu buz gibi, başıboş dolaşan parmaklarından uzaklaştırmaya çalışsan bile, daha da sıkı tutunur ve burnunu sana sokmaya çalışır. Tercihen, ikiniz nereye giderseniz gidin sizi kucaklayan tek kişi olmak istiyor. PDA'yı umursamıyor bile, sarılmak isterse adeta yalvaracak.
Kazutora'da sarılmalar hiçbir zaman yetersiz olmasa da, her birini özel olarak görüyor. Bunlar, onun hayal gücünün acımasız bir ürünü değil, sizin orada olduğunuzun kanıtıdır; bu kadar şefkatli bir şekilde kucaklanabileceğini ve aynısını sizin için yapabileceğini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Fiksi RemajaHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.