-Yandere Tomoe
❄️Bu tilki uzun süre yapayalnızdı ve asla kabul etmese bile yanında duracak onunla vakit geçirip konuşacak birisine ihtiyacı var.
❄️Öte yandan sen o kadar utangaçtın ki çoğu zaman hiçbir şey söylemezdin.
❄️Bu yüzden sizi tanımak gerçekten zor olabilir.
❄️Ancak, belki de Tomoe sessizliğinizi ve utangaçlığınızı çekici buluyordur.
❄️Tomoe yandere tsundere olurdu.
❄️Tomoe, sahiplenici, baskın ve aşırı korumacı bir yandere olurdu. Sevdiği tek kişi sensin.
❄️Tomoe seni utandırmayı çok isterdi.
❄️Bu konuda gerçekten acımasız olabiliyor.
❄️Hiç arkadaşın olmadığı için kimse onun hakkında uyarmayacak.
❄️Bu nedenle Tomoe kimseyi diri diri yakamaz.
❄️Gerçekten sahiplenici bir yandere olabilir. Yani bu pek sorun çıkarmaz.
❄️Tomoe gerçekten sessiz olabilir. Ancak bunu kesinlikle cezalarda dikkate alırdı.
❄️Yandere tilkiyi gerçekten kızdırmak istemezsin.
❄️Uzun zamandır gerçekten yalnızdı ve Tomoe ilk başta bunu kabul etmek istemese de sana yavaş yavaş bağlanmaya başladı.
❄️Tomoe ile kaçırma çok hızlı gerçekleşir.
❄️Seni diğer insanlarla paylaşmak konusunda gerçekten isteksiz.
❄️Tomoe ayrıca tüm arkadaşlarınızı uzaklaştırmakta ustadır.
❄️Onlarla alay ediyor ve onlara her zaman kaba davranıyor.
❄️Ama aynı zamanda Tomoe, anne babanızı büyüleyerek ikinize evlenme izni verir.
❄️O isterse çok hassas olabilir.
❄️Tomoe sana bir sürü lüks hediye verecek.
❄️Ama kaçmaya çalışırsan seni de cezalandırır.
❄️Seninle sözlü olarak dalga geçebilir ve aşağılayabilir. Ama gerçekten Tomoe bunu kastetmiyor.
❄️Onu terk etmeye çalıştığın için gerçekten incindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers&Anime reaction tepki
Teen FictionHerkes yapıyordu ben eksik kalmayım dedim. İstek almıyorum. Smut ve ensest asla yazmıyorum. Soft tepkileri yapıyorum sadece. Tokyo revengers ağırlıklı bölümler atıyorum.